Rozwiązania
Primaco
Comarch ERP XL spełnia specyficzne wymogi przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych
oraz zajmujących się działalnością usługową/serwisową z różnych sektorów gospodarki.
System jest dedykowany funkcjonalności dla każdej branży, a także narzędzia e-commerce,
Business Intelligence czy współpracę z systemami Edi.
Przedsiębiorstwa chcący zminimalizować pracochłonność wynikającą z obsługi zamówień
klientów mogą rozbudować system o platformy B2B – Comarch ERP Pulpit Kontrahenta.
Comarch EPR Pulpit Kontrahenta działa za pomocą przeglądarki internetowej, a dzięki
swojej wielojęzyczności idealnie sprawdza się także do obsługi klientów zagranicznych.
Jest dostępny również w postaci miesięcznego abonamentu w wersji usługowej.
Case Study Agrofirma Witkowo
Case Study Dega
Case Study Ennstone
Case Study ERBUD
Case Study Grabowscy
Case Study Merda
Case Study Sumara
Case Study Tedmark
Acrebit
Microsoft Dynamics NAV to zintegrowane, modułowe rozwiązanie biznesowe klasy ERP
z rodziny rozwiązań Microsoft Dynamics™, umożliwiające efektywne zarządzanie i połączenie
wszystkich działań biznesowych w przedsiębiorstwie. System użytkowany w ponad 150 krajach
na całym świecie; w tym także w Polsce, posiada certyfikat zgodności z obowiązującą w naszym
kraju ustawą o rachunkowości.
Microsoft Dynamics NAV, można w pełni dostosować do metod pracy przedsiębiorstwa,
integrować z bieżącymi systemami i rozbudowywać pod kątem specyficznych wymagań
branżowych (patrz: PrintVis). System działa i wygląda tak samo, jak inne programy
i rozwiązania firmy Microsoft, już używane w firmie, co zapewnia bezproblemowe wdrożenie
i ograniczenie zakresu szkoleń. Wbudowane kreatory umożliwiają łatwe i efektywne
dostosowanie do szczególnych potrzeb klienta w zakresie funkcjonalności Microsoft Dynamics
NAV, co w późniejszym okresie użytkowania systemu, pozwala dokonywać wymaganych zmian
bez ingerencji pracowników firmy wdrożeniowej i tym samym ograniczyć koszty jego
eksploatacji. Microsoft Dynamics NAV jest rozwiązaniem zbudowanym modułowo,
obejmującym wszystkie obszary działalnosci biznesowej przedsiębiorstwa.
ZETO Opole
ZETO Opole oferuje autorski Zintegrowany System Informatyczny XYZ klasy ERP
służący do wspomagania zarządzania różnymi obszarami przedsiębiorstwa, począwszy
od rachunkowości i sprawozdawczości finansowej, poprzez zarządzanie personelem,
aż po kompleksową obsługę procesów logistycznych i produkcyjnych wraz z wdrożeniem
i szkoleniem, oraz nadzorem nad eksploatacją systemu ERP.
SENTE Systemy Informatyczne
Sente S4 to system opracowany przez zespół specjalistów doświadczonych w dziedzinie projektowania i programowania zintegrowanych systemów zarządzania – ERP, WMS, MRP, CRM. Oprogramowanie jest na bieżąco aktualizowane i dostosowywane do krajowych jak i międzynarodowych przepisów prawa gospodarczego. Równocześnie konsultanci firmy na bieżąco rozbudowują aplikację o nowe funkcjonalności i moduły.
Oprogramowanie Sente S4 to nowoczesna aplikacja wspomagania zarządzania przeznaczona dla wymagających przedsiębiorstw. Dzięki ścisłej współpracy z naszymi Klientami, ich potrzeby i pomysły szybko znajdują odzwierciedlenie w funkcjach i możliwościach systemu w jego kolejnych wersjach.
Aplikacja pracuje w oparciu o SQL-ową bazę danych Firebird, która umożliwia realizację wydajnych i zaawansowanych funkcjonalności. Użytkownicy korzystają z nowoczesnego i ergonomicznego interfejsu graficznego pracującego pod kontrolą systemu operacyjnego Windows, natomiast wybrane moduły dostępne są poprzez przeglądarkę internetową w ramach sieci intranet lub internet, oraz na urządzeniach mobilnych typu PocketPC.
System Sente S4 to następca wcześniej oferowanego oprogramowania – SENTE eSystem. Nowy system to przede wszystkim nowoczesna technologia budowania interfejsów użytkownika i definiowania reguł biznesowych – Neos. Dzięki niej rozwój aplikacji i jej dopasowanie do potrzeb danej organizacji jest jeszcze łatwiejsze i bezpieczniejsze.
Humansoft
Humansoft HermesSQL to innowacyjny i prosty w obsłudze system ERP oparty na
modułowej konstrukcji. Pozwala wdrażać poszczególne rozwiązania w miarę potrzeb firmy oraz
ściśle i szybko dostosować je do strategii przedsiębiorstwa. Program przeznaczony do obsługi
średnich firm produkcyjnych, handlowych i usługowych niezależnie od branży, w jakiej działają.
- Umożliwia spójną i kompleksową obsługę wszystkich sfer działalności przedsiębiorstwa, pozwalając zoptymalizować wewnętrzne procesy w obrębie całej firmy (obsługa min. handlu, dystrybucji, logistyki, gospodarki magazynowej, produkcji, serwisu i usług, finansów i księgowość, kadr i płace, controllingu);
- Wspomaga zarządzanie na wszystkich poziomach decyzyjnych udostępniając zaawansowane narzędzia analityczne do tworzenia różnego typu analiz, raportów i zestawień;
- Pozwala zaprojektować indywidualne rozwiązania i dopasować istniejącą funkcjonalność do obsługi niestandardowych potrzeb przedsiębiorstwa;
- Wspiera nowoczesne formy handlu w Internecie – posiada opracowaną integrację ze sklepami internetowymi, platformami B2B, systemami do elektronicznej wymiany danych (EDI);
- Jest przystosowany do sprzedaży detalicznej – możliwość realizacji szybkiej sprzedaży np. z wykorzystaniem ekranów dotykowych oraz czytników kodów kreskowych;
- Współpracuje z zewnętrznymi aplikacjami klasy CRM, WMS, Business Intelligence, systemem obiegu dokumentów oraz aplikacją mobilną;
- Zapewnia efektywną pracę w sieci, szybką obsługę dużej grupy użytkowników oraz bezpieczeństwo danych.