Rozwiązania
Abas ERP to system wspierający przedsiębiorstwa produkcyjne w procesie zarządzania.
Oferuje szeroki zakres funkcjonalności już w standardzie, co znacznie wpływa na
optymalizacje procesów i poprawę jakości obsługi przedsiębiorstwa. System w trakcie
bieżących procesów produkcyjnych, tworzy podstawę do analiz finansowych wchodzących
w skład rachunkowości zarządczej. Analizy można przeprowadzać w kontekście produktów,
grup produktów, usług, grup usług oraz w zależności od organizacji działów, wydziałów,
oddziałów, jednostek gospodarczych, itd.
Trax
TRAX BarCoder to proste w obsłudze oprogramowanie poszerzające standardową
funkcjonalność systemu Infor SyteLine. Pozwala ono na rejestrację najczęstszych procesów
zachodzących w działach produkcyjnym i logistycznym przedsiębiorstwa w najprostszy możliwy
sposób, poprzez sczytywanie kodów kreskowych z dokumentów bezpośrednio generowanych
z systemu.
TRAX BarCoder jest wyposażony w intuicyjny, graficzny interfejs użytkownika, który
z powodzeniem może pracować zarówno na stacjonarnym komputerze jak i na terminalu
przenośnym. Praca z modułem rozpoczyna się w momencie wyboru obszaru, w którym
pracownik zamierza raportować określoną czynność, a następnie sczytaniu kodu kreskowego
z identyfikatora pracownika, co odpowiada klasycznemu zalogowaniu się do systemu. Dzięki
integracji aplikacji z systemem Infor SyteLine, rejestracja odbywa się automatycznie poprzez
zczytanie kodu kreskowego określonej operacji i zatwierdzeniu całej czynności.
Humansoft
Humansoft HermesSQL to innowacyjny i prosty w obsłudze system ERP oparty na
modułowej konstrukcji. Pozwala wdrażać poszczególne rozwiązania w miarę potrzeb firmy oraz
ściśle i szybko dostosować je do strategii przedsiębiorstwa. Program przeznaczony do obsługi
średnich firm produkcyjnych, handlowych i usługowych niezależnie od branży, w jakiej działają.
- Umożliwia spójną i kompleksową obsługę wszystkich sfer działalności przedsiębiorstwa, pozwalając zoptymalizować wewnętrzne procesy w obrębie całej firmy (obsługa min. handlu, dystrybucji, logistyki, gospodarki magazynowej, produkcji, serwisu i usług, finansów i księgowość, kadr i płace, controllingu);
- Wspomaga zarządzanie na wszystkich poziomach decyzyjnych udostępniając zaawansowane narzędzia analityczne do tworzenia różnego typu analiz, raportów i zestawień;
- Pozwala zaprojektować indywidualne rozwiązania i dopasować istniejącą funkcjonalność do obsługi niestandardowych potrzeb przedsiębiorstwa;
- Wspiera nowoczesne formy handlu w Internecie – posiada opracowaną integrację ze sklepami internetowymi, platformami B2B, systemami do elektronicznej wymiany danych (EDI);
- Jest przystosowany do sprzedaży detalicznej – możliwość realizacji szybkiej sprzedaży np. z wykorzystaniem ekranów dotykowych oraz czytników kodów kreskowych;
- Współpracuje z zewnętrznymi aplikacjami klasy CRM, WMS, Business Intelligence, systemem obiegu dokumentów oraz aplikacją mobilną;
- Zapewnia efektywną pracę w sieci, szybką obsługę dużej grupy użytkowników oraz bezpieczeństwo danych.
Altar
Głównym oferowanym przez firmę Altar systemem jest Altar Contact Center – nowoczesna
platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu
kanałów (np. telefon, smartfon, mail, czat, Skype, strona www). System zapewnia pełną
integrację kanałów, ale też spójne zarządzanie nimi i jednolite raportowanie. Altar Contact
Center umożliwia również inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami, aby przynosiły
oczekiwane efekty firmie i jej klientom.
Kolejny z produktów - system billingowy Sara®, który rozlicza i fakturuje różne rodzaje
usług masowych: telefon, internet, telewizję, energię, gaz, wodę) świadczonych klientom
przez dostawców, operatorów telekomunikacyjnych. Z systemu korzysta m.in. nc+.
Balluff
Jako wiodący specjalista w dziedzinie sensoryki – z ponad 50-cio letnim doświadczeniem – firma
Balluff Sp. z o.o. jest uznanym partnerem w dziedzinie automatyki przemysłowej. Balluff skupia
całą różnorodność technologiczną o najróżniejszych zasadach działania i oferuje innowacyjne
rozwiązania techniczne najwyższej jakości.
Do wszystkich obszarów automatyzacji – właściwy system oraz kompetencje z jednego źródła.
- Czujniki elektroniczne i mechaniczne;
- Obrotowe i liniowe przetworniki położenia;
- Systemy identyfikacji;
- Systemy połączeń oraz moduły I/O.
CNS Solutions
SolidWorks to zaawansowane oprogramowanie służące do modelowania 3D, jest najbardziej
wydajnym narzędziem dostępnym na rynku. Korzystając z tego oprogramowania masz
nieograniczone możliwości projektowania. Program ten choć jest dedykowany do zastosowań
mechanicznych, nie ogranicza się tylko do tej dziedziny. Dzięki niemu zaoszczędzimy znaczną
ilość czasu, a nasz produkt szybciej dotrze do klienta.
Wyrób może zostać zaprezentowany odbiorcy już jako gotowy detal, wraz z fotorealistycznym
wyglądem, zanim trafi na produkcję. Pozwala to na znaczne skrócenie czasu pomiędzy
projektem, a gotowym wyrobem.Econocap Polska
Oferowane przez Econocap Polska rozwiązania CAD/PLM znajdują zastosowanie
w przedsiębiorstwach branży metalowej / maszynowej i potrafią między innymi:
- Zarządzać globalną informacją o tworzonym produkcie na każdym etapie procesu;
- Zarządzać konfiguracją produktów;
- Tworzyć i kontrolować automatyczne procedury wprowadzania zmian;
- Zarządzać procesem projektowym i technologicznym;
- Tworzyć informację projektową za pomocą rozwiązania CAD – Creo firmy PTC;
- Zarządzać łańcuchem dostaw i kosztem produktu.
- Wysokociśnieniowe;
- Niskociśnieniowe;
- Grawitacyjne dla form trwałych oraz piaskowych;
- Odśrodkowe;
- Ciągłe;
- Metodą pełnej formy;
- Metodą wytapianych modeli;
- Utwardzanie rdzeni piaskowych.
ADOP
System ADOP zp wspomaga zarządzanie produkcją a dobre jej planowanie pozwala na:
Optymalne wykorzystanie zasobów ludzkich, materiałów oraz maszyn i urządzeń, zmniejszenie liczby przestojów i utrzymanie odpowiednich stanów magazynowych surowców, redukcja pozostałych kosztów.
Program wspiera planowanie produkcji z dokładnością do pojedynczej sztuki z pozycji zlecenia i z dokładnością do jednostkowej operacji produkcyjnej. Zakres danych i sposób prezentacji danych na formularzach jest ustalany podczas wdrożenia i w każdej firmie znacznie się różni, co wynika ze zróżnicowanej specyfiki biznesu.
PROXIA
Tematem prezentacji będzie demonstracja działania oprogramowania klasy MES,w zakresie planowania produkcji, monitorowania maszyn i zleceń produkcyjnych.
W skład modułów wchodzących w systemu MES firmy PROXIA należy wymienić:
- MDE czyli monitorowanie maszyn z wyliczaniem wskaźnika OEE;
- BDE czyli monitorowanie zleceń produkcyjnych z wyliczaniem wskaźników KPI;
- PROXIA czyli Zaawansowanie planowanie produkcji na zasobach ograniczonych;
- DNC czyli serwer komunikacyjny do zarządzania programami NC dla maszyn
sterowanych numerycznie; - TD czyli Zarządzanie Narzędziami i Danymi Produkcyjnymi.
ANT
ANT Factory Portal to system do bieżącego nadzoru procesu produkcyjnego, będący
uzupełnieniem systemów ERP. Wykorzystując najnowszą technologię AJAX WEB 2.0
daje bezpieczny i funkcjonalny dostęp do danych przez przeglądarki internetowe. Każdy
uprawniony użytkownik może, zalogować się do serwisu i uzyskać dostęp do danych
z wybranego obszaru zakładu produkcyjnego. Zastępuje ręczne raportowanie produkcji
na rzecz automatycznego pozyskiwania danych wprost z maszyn i linii produkcyjnych.
Wdrożenie systemu przyniosło naszym klientom średni wzrost OEE o 20%, ponadto
obniżyliśmy zużycie energii, zmniejszyliśmy koszty zarządzania oraz uzyskaliśmy
poprawę jakości produktów.