Rozwiązania
Trax
TRAX BarCoder to proste w obsłudze oprogramowanie poszerzające standardową
funkcjonalność systemu Infor SyteLine. Pozwala ono na rejestrację najczęstszych procesów
zachodzących w działach produkcyjnym i logistycznym przedsiębiorstwa w najprostszy możliwy
sposób, poprzez sczytywanie kodów kreskowych z dokumentów bezpośrednio generowanych
z systemu.
TRAX BarCoder jest wyposażony w intuicyjny, graficzny interfejs użytkownika, który
z powodzeniem może pracować zarówno na stacjonarnym komputerze jak i na terminalu
przenośnym. Praca z modułem rozpoczyna się w momencie wyboru obszaru, w którym
pracownik zamierza raportować określoną czynność, a następnie sczytaniu kodu kreskowego
z identyfikatora pracownika, co odpowiada klasycznemu zalogowaniu się do systemu. Dzięki
integracji aplikacji z systemem Infor SyteLine, rejestracja odbywa się automatycznie poprzez
zczytanie kodu kreskowego określonej operacji i zatwierdzeniu całej czynności.
Humansoft
Humansoft HermesSQL to innowacyjny i prosty w obsłudze system ERP oparty na
modułowej konstrukcji. Pozwala wdrażać poszczególne rozwiązania w miarę potrzeb firmy oraz
ściśle i szybko dostosować je do strategii przedsiębiorstwa. Program przeznaczony do obsługi
średnich firm produkcyjnych, handlowych i usługowych niezależnie od branży, w jakiej działają.
- Umożliwia spójną i kompleksową obsługę wszystkich sfer działalności przedsiębiorstwa, pozwalając zoptymalizować wewnętrzne procesy w obrębie całej firmy (obsługa min. handlu, dystrybucji, logistyki, gospodarki magazynowej, produkcji, serwisu i usług, finansów i księgowość, kadr i płace, controllingu);
- Wspomaga zarządzanie na wszystkich poziomach decyzyjnych udostępniając zaawansowane narzędzia analityczne do tworzenia różnego typu analiz, raportów i zestawień;
- Pozwala zaprojektować indywidualne rozwiązania i dopasować istniejącą funkcjonalność do obsługi niestandardowych potrzeb przedsiębiorstwa;
- Wspiera nowoczesne formy handlu w Internecie – posiada opracowaną integrację ze sklepami internetowymi, platformami B2B, systemami do elektronicznej wymiany danych (EDI);
- Jest przystosowany do sprzedaży detalicznej – możliwość realizacji szybkiej sprzedaży np. z wykorzystaniem ekranów dotykowych oraz czytników kodów kreskowych;
- Współpracuje z zewnętrznymi aplikacjami klasy CRM, WMS, Business Intelligence, systemem obiegu dokumentów oraz aplikacją mobilną;
- Zapewnia efektywną pracę w sieci, szybką obsługę dużej grupy użytkowników oraz bezpieczeństwo danych.
Vecto
Nowa, wyjątkowa platforma rozwiązań Dell™ PowerEdge™ VRTX umożliwia całkowite przekształcenie infrastruktury IT w małych firmach i zdalnych biurach. Dzięki obsłudze wielu aplikacji biurowych i zgodności z technologiami wirtualizacji platforma PowerEdge VRTX to uniwersalne, uproszczone centrum danych zajmujące tyle miejsca, co typowy serwer dwuprocesorowy w obudowie typu tower. Pozwala to zaoferować klientom moc nawet czterech serwerów Dell PowerEdge z serii M z procesorami Intel® Xeon®, urządzenia sieciowe i współużytkowaną pamięć masową firmy Dell w bezpiecznej dla środowiska, cichej obudowie, którą można podłączyć do dowolnego gniazdka ściennego. Ze względu na te cechy platforma Dell PowerEdge VRTX znacznie ułatwia modernizację zasobów IT.
Storio
Niezawodny system backupu EMC Networker w wersji 8.0
W sierpniu 2012 r. firma EMC udostępniła dla Klientów najnowszą wersję oprogramowania
do backupu danych Networker 8.0.
EMC Networker to kompletne i wydajne rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych
i odtwarzania danych opracowane przez lidera branży - umożliwia centralizację, automatyzację
i przyspieszenie procesów tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania danych w całym
środowisku informatycznym. Ponadto dzięki rekordowej wydajności i elastyczności umożliwia
wykonywanie kopii najważniejszych danych biznesowych w szybki, bezpieczny i łatwy
w zarządzaniu sposób.
PROXIA
Tematem prezentacji będzie demonstracja działania oprogramowania klasy MES,w zakresie planowania produkcji, monitorowania maszyn i zleceń produkcyjnych.
W skład modułów wchodzących w systemu MES firmy PROXIA należy wymienić:
- MDE czyli monitorowanie maszyn z wyliczaniem wskaźnika OEE;
- BDE czyli monitorowanie zleceń produkcyjnych z wyliczaniem wskaźników KPI;
- PROXIA czyli Zaawansowanie planowanie produkcji na zasobach ograniczonych;
- DNC czyli serwer komunikacyjny do zarządzania programami NC dla maszyn
sterowanych numerycznie; - TD czyli Zarządzanie Narzędziami i Danymi Produkcyjnymi.
Blumenbecker
Blumenbecker IPS jako partner firmy Wonderware oferuje wdrożenia systemów nadrzędnych
bazujących na rozwiązaniach Wonderware System Platform oraz InTouch. Systemy nadrzędne
(Supervisor) jak i systemy MES mogą być budowane w oparciu o przygotowane, sprawdzone
platformy integrujące. Wspólna baza produktów pozwala na ich proste łączenie, konfigurowanie
oraz centralne zarządzanie.
Bazując na Wonderware System Platform firma Blumenbecker IPS jest w stanie zaoferować
nawet bardzo rozbudowane rozwiązania, wykraczające ponad standardowe komponenty
dostarczane wraz platformą. Jest to możliwe dzięki doświadczonym, certyfikowanym
programistom i wykorzystaniu przez nich możliwości ArchestrA Object Toolkit –
programistycznego dostępu do systemów Wonderware, służącego do ich rozbudowy
oraz tworzenia nowych komponentów. Firma dostarcza również narzędzia niezbędne
w obszarach robotyki i sterowania.
ANT
ANT Factory Portal to system do bieżącego nadzoru procesu produkcyjnego, będący
uzupełnieniem systemów ERP. Wykorzystując najnowszą technologię AJAX WEB 2.0
daje bezpieczny i funkcjonalny dostęp do danych przez przeglądarki internetowe. Każdy
uprawniony użytkownik może, zalogować się do serwisu i uzyskać dostęp do danych
z wybranego obszaru zakładu produkcyjnego. Zastępuje ręczne raportowanie produkcji
na rzecz automatycznego pozyskiwania danych wprost z maszyn i linii produkcyjnych.
Wdrożenie systemu przyniosło naszym klientom średni wzrost OEE o 20%, ponadto
obniżyliśmy zużycie energii, zmniejszyliśmy koszty zarządzania oraz uzyskaliśmy
poprawę jakości produktów.
Abis
Firma przedstawi rozwiązania informatyczne obszaru zarządzania procesami produkcyjnymi
w czasie rzeczywistym na przykładzie wdrożeń systemu MES.
Część I: Zarządzanie procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym śledzenie produkcji
w toku, rozliczanie materiałów, czasu pracy maszyn i pracowników.
– Zarządzanie wydajnością – rejestracja stanów pracy, wizualizacji i obliczanie
wskaźników OEE.
– Zarządzanie zleceniami produkcyjnymi – transfer zleceń z systemu ERP na linie produkcyjne.
– Traceability – śledzenie operacji produkcyjnych i raportowanie genealogii produkcji.
Część II: Obszary zastosowania systemów MES. Przykładowe realizacje Systemów MES
oraz sposoby wymiany informacji z systemami ERP oraz z automatyką linii i maszyn
produkcyjnych.