Rozwiązania – Roadshow we Wrocławiu, 24 lipca 2014 r. – BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Roadshow we Wrocławiu, 24 lipca 2014 r.

Rozwiązania
EBIS Group
Platforma Binocle – kompleksowa platforma Business Intelligence, która zapewniając dostęp do zintegrowanych danych firmy, wspiera podejmowanie decyzji biznesowych. Binocle to proste w użyciu, elastyczne narzędzie wielowymiarowej analizy danych. W ramach jednej platformy Binocle oferuje moduły:
  • Raportowanie i analizy biznesowe;
  • Planowanie i budżetowanie;
  • Data mining.
Microsoft Power BI – dostępny w chmurze lub wewnątrz firmy zestaw narzędzi Business Intelligence, będących częścią pakietu Office 365 lub samego Excela 2013. Podstawowym narzędziem analitycznym w Power BI jest właśnie Excel - pierwszy wybór dla niemal każdego analityka. Po rozszerzeniu Excela o Power Pivot (In-Memory), Power View, Power Map i Power Query otrzymujemy kompletną platformę Business Intelligence w przyjaznym i znanym nam środowisku Office. Case Study - Ministerstwo Gospodarki Case Study - Bartek S.A. Case Study - NDI S.A. Case Study - Sescom S.A.
Altar
Głównym oferowanym przez firmę Altar systemem jest Altar Contact Center – nowoczesna platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu kanałów (np. telefon, smartfon, mail, czat, Skype, strona www). System zapewnia pełną integrację kanałów, ale też spójne zarządzanie nimi i jednolite raportowanie. Altar Contact Center umożliwia również inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami, aby przynosiły oczekiwane efekty firmie i jej klientom.
Kolejny z produktów - system billingowy Sara®, który rozlicza i fakturuje różne rodzaje usług masowych: telefon, internet, telewizję, energię, gaz, wodę) świadczonych klientom przez dostawców, operatorów telekomunikacyjnych. Z systemu korzysta m.in. nc+.
Na szczególną uwagę zasługuje Altar Enterprise Content Management, rozwiązanie które stanowi "bank informacji o działaniu naszej firmy". System integruje dane z różnych źródeł i prezentuje je w postaci pozwalającej na wygodną analizę. Zapewnia przechwytywanie różnego rodzaju dokumentów, zarządzanie nimi i archiwizację. Wspiera procesy zarządzania (np. poprzez wgląd w zadania/projekty realizowane przez pracowników/zespoły, ich czas pracy, efektywność, terminowość) oraz procesy biznesowe z nimi skojarzone (np. prowadzone projekty, proces sprzedaży, wytwarzania, zamówień).
Zakres współpracy z Altar obejmuje: analizę przedwdrożeniową, projektowanie, development, wdrożenie, integrację z systemami dziedzinowymi, szkolenia, asystę techniczną oraz rozwój oprogramowania.
Wśród klientów Altar korzystających z ich rozwiązań można wymienić: Orange, nc+, empik, Bank Pocztowy, BIK S.A., wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, PZU, Multimedia, LuxMed.
Connecto
A) Platforma Connecto DMS – Business Intelligence
Platforma usprawniająca zarządzanie firmą oraz podejmowanie decyzji biznesowych. Wszystko dzięki możliwości monitorowania kondycji przedsiębiorstwa, jego projektów oraz finansów. To rozwiązanie nie tylko dla osób zarządzających firmą, ale także dla pracowników, którym informacje są niezbędne do kontroli i zarządzania konkretnymi procesami.
Korzyści z wdrożenia Platformy Connecto DMS – Business Intelligence:
  1. Kompleksowy mechanizm raportowania:
    • Budowa i zarządzanie wieloźródłową, wielowymiarową Hurtownią Danych;
    • Zaawansowana przeglądarka raportów, obsługującą wiele typów analiz;
    • Modelowanie danymi np. z projektów;
    • Możliwość korzystania z predefiniowanych i generacji własnych Obszarów Analitycznych OLAP;
    • Integracja danych z różnych źródeł;
    • Pełna integracja z arkuszami Excel;
  2. Różne źródła, jedno narzędzie:
    • Informacje potrzebne w danym czasie mogą być pobierane z różnych źródeł, np. z zestawienia projektów i systemu finansowo – księgowego.
  3. Dostosowanie systemu do potrzeb klienta:
    • Tworzenie unikalnego wyglądu systemu pod każdego z użytkowników;
    • Pełna konfigurowalność raportów, wykresów i zestawień;
    • Wielowymiarowe zestawienia – finansowe, projektowe, ilościowe, wartościowe, itp.;
    • Proste tworzenie analiz na zasadzie Drag&Drop.
  4. Integracja – dalszy rozwój:
    • Elektroniczny obieg dokumentów i pracy;
    • Zarządzanie Relacjami z Klientem (CRM);
    • Obsługa Klientów;
    • Kompleksowe Zarządzanie Projektami.
Connecto - Case Study
B) Platforma Connecto DMS – Obieg Dokumentów
Platforma Connecto DMS Obieg Dokumentów pozwala na pełną kontrolę związaną z przepływem informacji i dokumentów wewnątrz firmy, jakie pory były przekazywane w formie papierowej. To bieżący dostęp do najbardziej aktualnych dokumentów, jak i tych, które zostały już wrzucone do archiwum. Sam obieg dokumentów wiąże się nie tylko z usprawnieniem pracy, ale również pozwala monitorować, gdzie i dlaczego dany dokument obecnie się znajduje. Wszystkie dokumenty są znajdują się w jednym miejscu.
Korzyści z wdrożenia Platformy Connecto DMS – Obieg Dokumentów:
  • Dzięki platformie maleje nam ilość dokumentów papierowych;
  • Szybkie dotarcie do dokumentów za pomocą kilku kliknięć;
  • Minimalne ryzyko zniszczenia i zgubienia ważnych umów lub faktur;
  • Ograniczenie do zera błędów, nieporozumień i opóźnień związanych
    z przepływem informacji;
  • Obniżenie kosztów operacyjnych przedsiębiorstwa.


C) Platforma Connecto DMS – CRM
CRM to narzędzie usprawniające procesy handlowe. Dostęp do wykonany w przeszłości oraz zaplanowanych działań przekłada na pozyskanie i utrzymywanie stałych relacji z klientem. Dzięki zebranym informacjom o kliencie możliwe jest dobranie rozwiązania spełniające jego wymagania. CRM to również łatwe organizowanie i wykonywanie pracy w przedsiębiorstwie przez analizę efektywności oraz ustalenie strategii działań.
Korzyści z wdrożenia Platformy Connecto DMS – CRM:
  • Zwiększenie skuteczności zarządzania w organizacji;
  • Usprawnienie komunikacji wewnątrz firmy;
  • Wzrost satysfakcji klientów oraz zaufania partnerów;
  • Skuteczna kontrola działań pracowników, podwykonawców i partnerów biznesowych;
  • Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących, korespondencji
    rejestracji i przekazywania kontaktów, spraw i zadań.


D) Platforma Connecto DMS – Zarządzanie Projektem
Platforma umożliwia kontrolę poszczególne szczebli wykonania projektu dzięki bieżącym aktualizacjom. W każdym momencie można zamieścić poprawki czy sprawdzić dokumenty na konkretnym etapie. Ciągły dostęp pozwala na analizy finansowe, co zabezpiecza przez przekroczeniem budżetu lub terminu oddania projektu. Cały czas możemy też analizować finanse, które przeznaczone są na konkretne działanie Dzięki temu unikniemy przekroczenia budżetu oraz opóźnień związanych z terminem oddania projektu.
Korzyści z wdrożenia Platformy Connecto DMS – Zarządzanie Projektem
  • Kontroluj finansów i czasu dla konkretnego projektu;
  • Oszczędność czasu i pieniędzy;
  • Bieżące informacje o zmianach i podjętych krokach w projekcie Informuj.

Roadshow BPC GROUP POLAND:
Termin: 24 lipca 2014 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Wrocław, Hotel Bugatti
54-041 Wrocław, ul. Kosmonautów 328
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
EBIS Group Altar Sp. z o.o. Connecto Sp. z o.o. CDN Partner we Wrocławiu Sp. z o.o.
Prezentowane Rozwiązania:
Microsoft Sp. z o.o. power-bi bilander oracle pentaho jaspersoft altar-df altar-ecm altar-of piramid connecto-bi connecto-crm connecto-dms connecto-obd connecto-wfl
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.