Rozwiązania
Primaco
Comarch ERP XL spełnia specyficzne wymogi przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych
oraz zajmujących się działalnością usługową/serwisową z różnych sektorów gospodarki.
System jest dedykowany funkcjonalności dla każdej branży, a także narzędzia e-commerce,
Business Intelligence czy współpracę z systemami Edi.
Przedsiębiorstwa chcący zminimalizować pracochłonność wynikającą z obsługi zamówień
klientów mogą rozbudować system o platformy B2B – Comarch ERP Pulpit Kontrahenta.
Comarch EPR Pulpit Kontrahenta działa za pomocą przeglądarki internetowej, a dzięki
swojej wielojęzyczności idealnie sprawdza się także do obsługi klientów zagranicznych.
Jest dostępny również w postaci miesięcznego abonamentu w wersji usługowej.
Case Study – Agrofirma Witkowo
Case Study – Dega S.A.
Case Study – ZPM I.Z. Grabowscy
Case Study – Merda Sp. z o.o.
Case Study – Sumara Sp. z o.o.
Altar
Głównym oferowanym przez firmę Altar systemem jest Altar Contact Center – nowoczesna
platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu
kanałów (np. telefon, smartfon, mail, czat, Skype, strona www). System zapewnia pełną
integrację kanałów, ale też spójne zarządzanie nimi i jednolite raportowanie. Altar Contact
Center umożliwia również inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami, aby przynosiły
oczekiwane efekty firmie i jej klientom.
Kolejny z produktów - system billingowy Sara®, który rozlicza i fakturuje różne rodzaje
usług masowych: telefon, internet, telewizję, energię, gaz, wodę) świadczonych klientom
przez dostawców, operatorów telekomunikacyjnych. Z systemu korzysta m.in. nc+.
T Komp
Najważniejsze moduły CAQ:
NND 9000 – system do zarządzania dokumentacją wewnętrzną – rejestrowanie dokumentów przez uprawnione do tego osoby, możliwość definiowania praw dostępu do dokumentów na różnych poziomach (przegląd, opiniowanie, akceptacja, zatwierdzanie, modyfikacja), automatycznie generowane i wysyłane powiadomień drogą e-mail oraz na tablicę informacyjną programu, monity przypominające pracownikom o wykonaniu czynności związanych z dokumentem (np. monity o przegląd, opiniowanie czy zatwierdzenie), automatyczna dystrybucja dokumentu na podstawie przydzielonych uprawnień w odpowiednim czasie do odpowiednich osób, kontrola nad wersjami dokumentacji – w przypadku obowiązywania nowej wersji dokumentu stara nieaktualna wersja automatycznie przechodzi do archiwum, automatycznie generowana karta zmian, dziennik zdarzeń każdego dokumentu – pełna informacja kto, kiedy zapoznał się z danym dokumentem, ile razy dokument został wydrukowany przez pracownika, przyjazny kreator raportów umożliwiający samodzielne i wszechstronne wykonywanie różnych rejestrów i raportów związanych z przechowywanymi w bazie dokumentami, pełnotekstowe i wielowątkowe przeszukiwanie dokumentacji, nadzór nad wydrukami dokumentów – wykonywanie wydruków wyłącznie przez osoby uprawnione i w określonej ilości, możliwość identyfikacji wydruku z dokumentem w systemie, możliwość zgłaszania potrzeby opracowania nowego dokumentu lub propozycji zmian w dokumencie istniejącym.
Moduł NND 9000
Moduł NND Audit
Moduł NND Claims
Moduł NND Process
Moduł NND DOC
Moduł NND Dynamic
ARP Ideas
Microsoft Dynamics CRM to w pełni zintegrowany system do zarządzania relacjami z klientami. Umożliwia tworzenie i zachowanie przejrzystego obrazu współpracy na wszystkich etapach, począwszy od momentu nawiązania relacji, poprzez sprzedaż, aż po późniejszą opiekę posprzedażną i pomoc. W skład pakietu wchodzą narzędzia wspomagające sprzedaż, marketing i wszystkie procesy związane z obsługą klienta.
SharePoint – Najczęściej SharePoint kojarzy się z serwerem plików jest to jednak znacznie więcej. Po pierwsze, zarządzanie dokumentami to nie tylko ich przechowywanie, to kompletne narzędzie pracy. Dostarcza pracownikom szablony i dba o ich właściwe wykorzystanie. Możesz stworzyć własne ścieżki pracy z dokumentami, zadbać o wersjonowanie i właściwie opisać. Dzięki integracji SharePoint z pakietem MS Office codzienne czynności można wykonać efektywniej. Dodatkowo dla każdego dokumentu możesz uruchomić odrębny obieg dokumentów dzięki czemu Twoja pliki zawsze będą aktualne, a osoby zainteresowane zawsze otrzymają konkretną informację.
Platforma SharePoint jest także podstawą działania rozwiązań Business Intelligence firmy Microsoft. Umożliwia publikowanie w portalu raportów stworzonych za pomocą Reporting Services. Ciekawą funkcją jest też tworzenie paneli za pomocą programu Excel i publikowanie ich z wykorzystaniem funkcji Excel Services. SharePoint może wspierać przepływ informacji pomiędzy aplikacjami. Polecamy także integrację z systemami ERP, CRM i prezentowanie ich w jednym miejscu.
SUMA System
SUMA System – to nowoczesny system informatyczny skierowany do Ubojni i Zakładów
Przetwórstwa Mięsa. Wspomaga zarządzanie procesami sprzedaży, zakupu, uboju,
rozbioru, produkcji, kalkulacji cen oraz rozliczeniami z kontrahentami.
Obsługa przepływów magazynowych pozwala na identyfikację pochodzenia zwierząt oraz
identyfikację wyrobów i mięs kulinarnych, począwszy od fazy wstępnej, polegającej na
dostarczeniu produktów do produkcji a skończywszy na procesie sprzedaży i rozliczenia
produkcji.
System współpracuje z wagami, drukarkami kodów kreskowych, czytnikami kodów
kreskowych oraz wieloma innymi urządzeniami pracującymi w zakładach mięsnych.
Nowoczesne rozwiązania systemu w powiązaniu z obsługą automatyki przemysłowej
pozwalają na zarządzanie Automatycznymi Magazynami Wysokiego Składowania.
Wybrane Wdrożenia Programu SUMA System
CompuTec
SAP Business One
SAP Business One to rozwiązanie zaprojektowane z myślą o specyficznych potrzebach małych
i średnich przedsiębiorstw. Jego zadaniem jest zwiększenie wydajności i opłacalności oraz
wsparcie w podejmowaniu decyzji w oparciu o łatwo dostępne i przejrzyste informacje.
SAP Business One oferuje kompleksowe funkcje:
- Zarządzanie finansami;
- Zarządzanie magazynami i produkcją;
- Zarządzanie relacjami z klientami;
- Zaopatrzenie;
- Raportowanie.
- Interaktywny wykres Gantta;
- Wsparcie różnych typów produkcji (MTS, MTO, ASO...);
- Zarządzanie danymi produktów;
- Deklaracja składników;
- Wykorzystanie formuł w recepturach;
- Marszruty Technologiczne;
- Kalkulacja planowanych i rzeczywistych kosztów produkcji;
- Zlecenia produkcyjne;
- Wsparcie różnych metod wydania (Ręcznie, Pobranie Wsteczne);
- "Dostępne do rozdysponowania" - ATP;
- Pochodzenie rekomendacji MRP;
- Kontrola i śledzenie partii;
- Kontrola Jakości;
- Zarządzanie Reklamacjami;
- Kolektory danych produkcyjnych;
- Możliwość dostosowywania rozwiązania.