SUMA System
SUMA System – to nowoczesny system informatyczny skierowany do Ubojni i Zakładów
Przetwórstwa Mięsa. Wspomaga zarządzanie procesami sprzedaży, zakupu, uboju,
rozbioru, produkcji, kalkulacji cen oraz rozliczeniami z kontrahentami.
Obsługa przepływów magazynowych pozwala na identyfikację pochodzenia zwierząt oraz
identyfikację wyrobów i mięs kulinarnych, począwszy od fazy wstępnej, polegającej na
dostarczeniu produktów do produkcji a skończywszy na procesie sprzedaży i rozliczenia
produkcji.
System współpracuje z wagami, drukarkami kodów kreskowych, czytnikami kodów
kreskowych oraz wieloma innymi urządzeniami pracującymi w zakładach mięsnych.
Nowoczesne rozwiązania systemu w powiązaniu z obsługą automatyki przemysłowej
pozwalają na zarządzanie Automatycznymi Magazynami Wysokiego Składowania.
Wybrane Wdrożenia Programu SUMA System
Wybrane elementy Systemu SUMA System:
- Planowanie dostaw towarów, rozliczanie tras i kierowców;
- Zarządzanie produkcją – planowanie, realizacja, rozliczenie;
- QUID – oznakowanie i deklaracja zawartości mięsa w produktach mięsnych;
- Etykietowanie towarów;
- Obsługa magazynów, magazyny wysokiego składowania;
- System zamówień, zamówienia internetowe;
- Realizacja zamówień za pomocą terminali stacjonarnych oraz mobilnych;
- Elektroniczna wymiana dokumentów, EDI;
- Logistyka, planowanie i kontrola tras;
- Rozliczanie opakowań zwrotnych;
- Rozliczanie i kalkulacja wynagrodzeń pracowniczych;
- Kontrola należności i zobowiązań;
- Sprawozdawczość – analizy i zestawienia.
Dodatkowe funkcjonalności programu:
- Mobilne systemy zakupu surowca;
- Mobilny system przyjmowania zamówień i sprzedaży;
- Obsługa sieci sklepów firmowych;
- Systemy sterowania automatyką przemysłową
(np. przenośniki taśmowe, kolejki, windy, robotyka);
- Wizualizacja procesów.
CompuTec
SAP Business One
SAP Business One to rozwiązanie zaprojektowane z myślą o specyficznych potrzebach małych
i średnich przedsiębiorstw. Jego zadaniem jest zwiększenie wydajności i opłacalności oraz
wsparcie w podejmowaniu decyzji w oparciu o łatwo dostępne i przejrzyste informacje.
SAP Business One oferuje kompleksowe funkcje:
- Zarządzanie finansami;
- Zarządzanie magazynami i produkcją;
- Zarządzanie relacjami z klientami;
- Zaopatrzenie;
- Raportowanie.
DBW Polska – Case Study
BRODD – Case Study
ProcessForce
Stworzone przez firmę CompuTec, rozwiązanie ProcessForce, opracowano specjalnie dla
produkcji ciągłej jest ono w pełni zintegrowane z SAP Business One. ProcessForce jest esencją
obu rozwiązań, czerpiąc siłę i bezpieczeństwo z SAP oraz ekspercką wiedzę na temat procesów
produkcyjnych z firmy CompuTec. W ten sposób wykorzystano zalety platformy biznesowej
SAP wraz z jej najnowszymi osiągnięciami, tworząc bogate funkcjonalnie, niezwykle przyjazne
użytkownikowi rozwiązanie przynoszące wymierne korzyści klientom.
ProcessForce posiada takie funkcjonalności jak:
- Interaktywny wykres Gantta;
- Wsparcie różnych typów produkcji (MTS, MTO, ASO...);
- Zarządzanie danymi produktów;
- Deklaracja składników;
- Wykorzystanie formuł w recepturach;
- Marszruty Technologiczne;
- Kalkulacja planowanych i rzeczywistych kosztów produkcji;
- Zlecenia produkcyjne;
- Wsparcie różnych metod wydania (Ręcznie, Pobranie Wsteczne);
- "Dostępne do rozdysponowania" - ATP;
- Pochodzenie rekomendacji MRP;
- Kontrola i śledzenie partii;
- Kontrola Jakości;
- Zarządzanie Reklamacjami;
- Kolektory danych produkcyjnych;
- Możliwość dostosowywania rozwiązania.
SAP BusinessObjects
SAP BusinessObjects to rozwiązania Business Intelligence posiadające kompleksowe funkcje,
które ułatwiają podejmowanie decyzji biznesowych. Dzięki nim użytkownicy dokonują trafnych
i świadomych wyborów w oparciu o rzeczywiste dane i analizę. Wszyscy, zarówno
wyspecjalizowani analitycy, jak i użytkownicy biznesowi, uzyskują dostęp do potrzebnych
informacji przy minimalnej zależności od działów IT. Korzystając ze skutecznych rozwiązań
BI, użytkownicy z różnych obszarów przedsiębiorstwa mogą uzyskiwać dostęp do informacji,
używać ich, formatować, analizować i udostępniać w całej firmie.
SAP HANA
Narzędzie stworzone do błyskawicznej analizy ogromnych ilości danych. Jednym z głównych
wyzwań, jakim muszą sprostać organizacje rozmaitej wielkości należące do określonych branż,
jest zarządzanie coraz większymi ilościami informacji i analizowanie ich, a także wykorzystanie
tych informacji do usprawnienia prowadzonej działalności biznesowej. Dział informatyczny
musi zmierzyć się z problemem wysokich kosztów związanych z zakupem i obsługą sprzętu
wymaganego do przechowywania ogromnych ilości danych, natomiast użytkownicy biznesowi
potrzebują szybkiego dostępu do informacji i analiz, aby odpowiednio reagować na zmieniające
się warunki rynkowe.
GECOS
Comarch ERP XL spełnia specyficzne wymogi przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych
oraz zajmujących się działalnością usługową/serwisową z różnych sektorów gospodarki.
System jest dedykowany funkcjonalności dla każdej branży, a także narzędzia e-commerce,
Business Intelligence czy współpracę z systemami Edi.
Przedsiębiorstwa chcący zminimalizować pracochłonność wynikającą z obsługi zamówień
klientów mogą rozbudować system o platformy B2B – Comarch ERP Pulpit Kontrahenta.
Comarch EPR Pulpit Kontrahenta działa za pomocą przeglądarki internetowej, a dzięki
swojej wielojęzyczności idealnie sprawdza się także do obsługi klientów zagranicznych.
Jest dostępny również w postaci miesięcznego abonamentu w wersji usługowej.
Comarch EPR XL jest w pełni dostosowany do krajowych i międzynarodowych realiów
gospodarczych, w tym standardów Unii Europejskiej, dzięki czemu został wdrożony
na 4 kontynentach i 30 krajach.
Comarch ERP to program z którego korzysta już ponad 4000 klientów z różnych branż
i jest od lat najczęściej wybieranym systemem klasy ERP w Polsce
Folder Comarch ERP XL