Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
7milowy to firma konsultingowa, która jest liderem wdrożeń SAP w małych i średnich firmach. Ma w tym zakresie najwięcej doświadczeń na rynku ERP.
- Unikalna oferta SAP – 7milowy jest jedyną firmą wdrożeniową w Polsce, która jest dostawcą pełnej linii biznesowej SAP dla sektora MŚP. Ma w ofercie oba rozwiązania SAP dedykowane dla małych i średnich firm: SAP ERP i SAP Business One.
- Specjalizacja w MŚP – Firma koncentruje się na obsłudze małych i średnich przedsiębiorstw, które potrzebują partnerskiego i elastycznego podejścia przy projektach ERP.
- Jeden dostawca IT – Firma świadczy pełen zakres usług SAP – począwszy od wdrożenia systemu, po jego serwis i rozwój, aż po outsourcing IT w Grupie BCC, której jest członkiem.
- Najwięcej doświadczeń na rynku – Na rynku dostawców SAP 7milowy jest obecny od 2004 roku. Od ponad 10 lat wspiera rozwój firm w Polsce. Zrealizował projekty SAP w dziesiątkach branż o różnych profilach działalności. Pracował dla firm produkcyjnych, handlowych i usługowych z branży spożywczej, mięsnej, przetwórstwa tworzy sztucznych i metalu, automotive, chemiczno-kosmetycznej i wielu innych.
Jesteśmy czeską spółką MagikINFO s.r.o., która jest producentem i wyłącznym dystrybutorem, obecnego na rynku od szesnastu lat, programu MagikINFO. MagikINFO to kompleksowy system bazodanowy przeznaczony do efektywnego zarządzania i monitoringu infrastruktury sieciowej. MagikINFO składa się z trzech zintegrowanych, ale również działających niezależnie od siebie programów: MagikAUDIT, MagikMONITOR oraz MagikHELPDESK.
Wszystkie nasze siły, wiedza i doświadczenia skupiają się na jego rozwoju oraz usługach związanych z dystrybucją systemu. Do naszej kadry należą polscy specjaliści w dziale handlowym oraz dziale technicznym, dzięki którym zapewniamy w Polsce wysoki standard oferowanych przez nas usług. Naszymi klientami są firmy o zróżnicowanej wielkości, posiadające od 5 do 10 000 komputerów, działające zarówno w sektorze prywatnym jak i publicznym.
Od 22 lat Comarch pomaga klientom największych polskich i światowych marek w osiąganiu większej rentowności poprzez wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań IT. Comarch zdobył doświadczenie w najważniejszych branżach: telekomunikacji, finansach, bankowości i ubezpieczeniach, handlu i usługach, infrastrukturze IT, administracji publicznej, przemyśle, służbie zdrowia, a także w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw.
Sektor ERP Comarch specjalizuje się w produkcji nowoczesnych rozwiązań do zarządzania dla mikro, małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw. Oferta produktowa Comarch to elastyczne rozwiązania dostosowane do specyficznych potrzeb branżowych. Dzięki dynamicznemu rozwojowi działalności krajowej i zagranicznej mocno rośnie liczba podpisywanych kontraktów oraz realizowanych wdrożeń. Od lat Sektor ERP Comarch zajmuje czołowe miejsca w rankingach producentów oprogramowania aplikacyjnego dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Poprzez konsekwentną realizację naszej strategii staramy się zwiększać satysfakcję naszych Klientów i Partnerów, czego dowodem są liczne referencje. Nasze produkty są również doceniane przez ekspertów, o czym świadczą nagrody branżowe dla Sektora ERP.
Infortes jest jednym z największych w kraju partnerów Comarch S.A. w zakresie wdrożeń
systemów ERP (Platynowy Partner). Dotychczas firma przeprowadziła ponad 100 wdrożeń
systemów Comarch ERP XL oraz Comarch Altum. Poza wdrożeniami i serwisem systemów,
Infortes świadczy także usługi tworzenia oprogramowania na indywidualne zamówienie.
Firma posiada szeroką ofertę uzupełniającą systemy ERP w obszarze zarządzania produkcją
i logistyką (m.in.: systemy klasy MES, MWS czy BI).
Infortes specjalizuje się w obsłudze firm produkcyjnych, do klientów należą m.in.:
Torf Corporation, Kupiec, Wader, Olimp Laboratories, Dijo, Hanke Tissue, Fast,
Dagny czy Mineral. Główna siedziba firmy znajduje się we Wrocławiu.
Infortes – wdrożenia i serwis Comarch ERP (YouTube)
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » Infortes Sp. z o.o.
https:// BPC-Guide.pl » Infortes Sp. z o.o.
SUMA System – to nowoczesny system informatyczny skierowany do Ubojni i Zakładów
Przetwórstwa Mięsa. Wspomaga zarządzanie procesami sprzedaży, zakupu, uboju,
rozbioru, produkcji, kalkulacji cen oraz rozliczeniami z kontrahentami.
Obsługa przepływów magazynowych pozwala na identyfikację pochodzenia zwierząt oraz
identyfikację wyrobów i mięs kulinarnych, począwszy od fazy wstępnej, polegającej na
dostarczeniu produktów do produkcji a skończywszy na procesie sprzedaży i rozliczenia
produkcji.
System współpracuje z wagami, drukarkami kodów kreskowych, czytnikami kodów
kreskowych oraz wieloma innymi urządzeniami pracującymi w zakładach mięsnych.
Nowoczesne rozwiązania systemu w powiązaniu z obsługą automatyki przemysłowej
pozwalają na zarządzanie Automatycznymi Magazynami Wysokiego Składowania.
Inform-Tech Sp. z o.o. jest polską firmą informatyczną której tradycja rynkowa sięga 1992 r. Od początku funkcjonowania działalność firmy skupiała się na tworzeniu i wdrażaniu aplikacji bazodanowych. W początkowym okresie były to aplikacje logistyczne i księgowe tworzone ze wskazaniem rynku dystrybucji farmaceutycznej. Uzyskały one znaczący udział w tym segmencie rynku oraz uznanie wielu klientów. Jedną z istotnych przesłanek naszego sukcesu był wówczas fakt, że jako jedni z pierwszych, w tworzonych aplikacjach wykorzystaliśmy możliwości jakie ówcześnie dawały łącza telekomunikacyjne.
Równocześnie w 1994 roku powstała pierwsza wersja Prolab-3 napisana dla laboratorium ówczesnej Huty Batory (obecnie Laboratorium Badań Batory). W 1996 roku aplikacja została uzupełniona i wykorzystana w kolejnych dwóch laboratoriach hutniczych - Huty Zawiercie (obecnie CMC Zawiercie) oraz Sędzimira (obecnie Arcelor Mittal). Instalacje te do dzisiaj skutecznie wspomagają funkcjonowanie laboratoriów. Wnioski wyciągnięte z pierwszych wdrożeń a także bieżące kontakty z wieloma laboratoriami różnych branż, pozwoliły przygotować Prolab-3 tak, że w chwili rosnącego zainteresowania Organizacji tematyką związaną z zarządzaniem jakością, związanym akcesją Polski do UE, zyskało ono aprobatę klientów.
Grupa CSB jest wiodącym producentem oprogramowania i dostawcą branżowych rozwiązań IT do sterowania przedsiębiorstwem i jego procesami oraz automatyki przemysłowej. Od roku 1977 z sukcesem doradzamy, wdrażamy i serwisujemy projekty w przedsiębiorstwach na całym świecie.
Optymalizujemy procesy naszych klientów i dbamy o wymierne korzyści. Łączymy znakomity know-how z najnowocześniejszymi technologiami w modułowych, skalowalnych rozwiązaniach IT dedykowanych branży mięsnej, spożywczej i napojów, handlowej, logistycznej oraz chemicznej, farmaceutycznej i kosmetycznej.
Your success is our business – since 1977.
WDX S.A. jest spółką publiczną notowaną na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych z ponad 25-letnim doświadczeniem w dostarczaniu zintegrowanych rozwiązań z zakresu wyposażenia magazynów, składowania i projektowania systemów logistycznych w transporcie wewnętrznym. W sierpniu 2015 firma zmieniła nazwę z Wandalex S.A. na WDX S.A.
W ofercie WDX znajdują się regały magazynowe, przenośniki taśmowe i rolkowe oraz wózki widłowe, a także kompleksowe rozwiązania dla automatycznych systemów transportu, kompletacji i składowania towarów. Ofertę uzupełniają projekty logistyczne, w ramach których firma oferuje kompleksowe zaprojektowanie lub optymalizację istniejących magazynów.
WDX jest spółką akcyjną od 1995 roku i spółką giełdową, notowaną na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych od 2000 roku. Jako spółka giełdowa, WDX jest stabilnym i wiarygodnym partnerem w biznesie.
WDX S.A. działa zgodnie z systemem jakości potwierdzonym międzynarodowym certyfikatem jakości ISO 9001:2008, przyznanym przez niezależną firmę TÜV CERT, jedną z wiodących, światowych instytucji certyfikujących. Certyfikat potwierdza wysoką jakość, skuteczność i powtarzalność procesów operacyjnych WDX S.A. i jest gwarancją jakości produktów i usług.
WDX S.A. posiada własne biuro projektowe i nowoczesny zakład produkcyjny systemów transportu bliskiego w Zgierzu o powierzchni 20 503 m2 i mocach produkcyjnych wynoszących 30 000 ton stali rocznie. Spółka zależna Wandalex-Feralco zajmuje się produkcją zaawansowanych systemów regałowych w kooperacji z francuskim potentatem branżowym Feralco.
Sinersio Polska jest firmą specjalizującą się w dostarczaniu usług w obszarze nowoczesnych technologii IT. Firma posiada własny, niezawodny i bezpieczny obiekt data center, zaprojektowany i wybudowany zgodnie z międzynarodowym standardem TIA-942 w klasie TIER III. Sinersio Polska jest również jednym z członków założycieli Polskiego Związku Ośrodków Przetwarzania Danych (ang. Polish Data Center Asossiated, PDCA). W 2013 roku Sinersio Polska zostało wyróżnione jako Odkrycie Roku, w raporcie firmy Audytel, analizującej polski rynek usług data center. Specjaliści z firmy Sinersio zaprojektowali własną chmurę obliczeniową Cloud4any oraz system do tworzenia kopii bezpieczeństwa danych firmowych TotalBackup.