Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
JCommerce to firma, która doświadczenie biznesowe i technologiczne zdobywa już od ponad 10 lat. Jest to jedna z nielicznych firm na rynku IT w Polsce, która łączy w sobie kompetencje z zakresu technologii PHP, JAVA, .NET, FrontEnd i znajomość procesów biznesowych, pochodzących z wdrożeń systemów Business Intelligence i ERP. Dzięki temu Klienci JCommerce zyskują nie tylko wsparcie technologiczne, ale również dodatkową wartość w postaci optymalizacji procesów biznesowych w ich firmach.
Firma dodatkowo świadczy usługi Outsourcingu IT, które pozwalają na nawiązanie współpracy ze starannie dobraną grupą ekspertów JCommerce, bez konieczności ponoszenia kosztów związanych z kadrami, płacami oraz zmianą struktury własnej firmy. Wiedza i umiejętności specjalistów firmy pozwalają na skuteczną pracę nad każdym realizowanym projektem, zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym.
Partnerami biznesowymi firmy JCommerce są czołowi producenci oprogramowania i sprzętu oraz najlepsze ośrodki naukowe. Dzięki temu Klienci mają pewność, że współpracują z profesjonalną firmą, której pracownicy posiadają wiedzę i kompetencje doceniane na całym świecie.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » JCommerce S.A.
https:// BPC-Guide.pl » JCommerce S.A.
DELFOI rozwija i wspiera cyfrowe rozwiązania dla produkcji i związane z nimi usługi konsultingowe dla danej branży. Rozwiązania Delfoi umożliwiają przedsiębiorstwom przyspieszenie i usprawnienie procesów produkcji oraz dostaw. Z produktami i usługami firmy Delfoi przedsiębiorstwa mogą planować, egzekwować oraz zarządzać procesami produkcyjnymi i dostawczymi w sposób, który prowadzi do znacznego skrócenia czasu wprowadzenia produktu na rynek, skrócenia czasu realizacji, mniejszej ilości zapasów i dokładniejszej dostawy.
Założona w 1990 roku firma Delfoi jest pionierem w świecie programowania i światowym pionierem programowania robotów offline oraz światowej klasy ekspertem w symulacji, planowaniu i realizacji produkcji.
Klienci Delfoi działają głównie w przemysłach – automotive, przemysł lotniczy, elektronika, przemysł budowy maszyn i automatyzacji produkcji. Delfoi wdroży ponad 600 rozwiązań u swoich klientów, którymi są m.in. ABB, Kone, Nokia, Patria, SAAB AB, Valio, Valmet, Volvo i wielu innych.
Główna siedziba Delfoi znajduje się w Espoo w Finlandii. Ponadto firma posiada biura w Gothenburg – Szwecja, Mainz – Niemcy. Oprócz własnych lokalizacji, firma Delfoi posiada rozbudowaną, stale rosnącą sieć partnerską na całym świecie.
Industrial Application Software GmbH – Firma powstała w roku 1989 jako firma konsultingowa w Karlsruhe, a w roku 1993 odnotowała międzynarodowy sukces wprowadzając na rynek swój własny system ERP – caniasERP. Z ponad 26 latami doświadczeń w rozwijaniu i projektowaniu oprogramowania, wdrażaniu i monitorowaniu wszechstronnych projektów ERP w różnych obszarach, IAS GmbH jest jednym z liderów technologicznych pośród producentów ERP dla średnich przedsiębiorstw. Ogółem, IAS posiada więcej niż 230 ekspertów IT w 8 różnych lokalizacjach, przeznaczonych do rozwiązań zorientowanych na klienta, procesów biznesowych oraz współpracy partnerskiej.
Zintegrowane środowisko rozwoju TROIA charakteryzuje się otwartym kodem źródłowym oraz niezależną platformą, a wraz z modularną strukturą systemu oferuje przedsiębiorstwom niezwykłą elastyczność. Jak wynika z reprezentatywnych badań rynkowych Trovarit AG i GPS, ta elastyczność stanowi główną siłę caniasERP i zapewnia solidne pozycjonowanie tego rozwiązania na rynku ERP. W badaniu systemów ERP nasi klienci ocenili caniasERP jako jeden z najlepszych systemów ERP w zakresie oprogramowania i satysfakcji operatora. Ten dowód zaufania jest najlepszym potwierdzeniem, tego czym zajmuje się firma IAS.
SUPREMIS to największy, Złoty Partner SAP w zakresie produktu SAP Business One w Polsce. Zespół, tworzony przez ponad 80 specjalistów, świadczy pełen zakres usług związanych wdrożeniami systemu, obsługą serwisową oraz stałym rozwojem oprogramowania.
SUPREMIS jest laureatem wielu prestiżowych nagród branżowych m.in. Computerworld Best in Cloud 2018, Diamenty Forbesa 2019 czy przyznanej przez SAP nagrody Najlepszy Partner SAP Business One w Polsce w 2018 roku. Klienci firmy SUPREMIS także zostali docenieni przez SAP nagrodami Innovation Award za przeprowadzone projekty wdrożeniowe.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » SUPREMIS Sp. z o.o.
https:// BPC-Guide.pl » SUPREMIS Sp. z o.o.
proALPHA – kompleksowe rozwiązanie receptą na sukces przedsiębiorstwa.
Grupa proALPHA Polska Sp. z o.o. to Business Service Provider czyli dostawca usług
biznesowych. Całościowe spektrum usług proALPHA obejmuje nie tylko najnowocześniejsze
oprogramowanie biznesowe, ale także szeroko rozumiane usługi biznesowe. Poprzez połączenie
programowania i dystrybucji zintegrowanego, kompletnego rozwiązania klasy ERP z usługami
doradczymi, proALPHA bez trudu konkuruje z firmami o identycznym profilu na rynku.
Nasza filozofia
Filozofia Grupy proALPHA polega na połączeniu fachowych usług doradczych
i oprogramowania umożliwiającego realizowanie celów klienta.
Klienci
Do naszych klientów zaliczają się w głównej mierze średniej wielkości przedsiębiorstwa
przemysłowe, handlowe i usługowe o strukturze koncernu, ale także spółki zależne dużych
przedsiębiorstw.
Sukcesy
O naszym kompletnym rozwiązaniu - proALPHA moglibyśmy długo opowiadać. Z doświadczenia
wiemy jednak, że dobre referencje są warte więcej niż tysiąc słów, dlatego przedstawiamy
opinie klientów, którzy obecnie korzystają z systemu proALPHA. Przekonaj się sam
o kompetencjach Grupy proALPHA - profesjonalnego dostawcy usług biznesowych z ponad
20-letnim doświadczeniem na rynku rozwiązań klasy ERP w sektorze średnich przedsiębiorstw.
Referencje:
http://www.proalpha.pl/pl/referencje.html
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » proALPHA Polska Sp. z o.o.
https:// BPC-Guide.pl » proALPHA Polska Sp. z o.o.
Synthelix to firma działająca na rynku wyspecjalizowanych usług informatycznych
i nowych technologii. Dostawca zintegrowanego rozwiązania wspierającego zarzadzanie
przedsiębiorstwem klasy ERP - ABAS.
Firma zatrudnia wysokiej klasy profesjonalistów w dziedzinach informatyki, telekomunikacji,
finansów, rachunkowości, prawa podatkowego, prawa gospodarczego i zarządzania
przedsiębiorstwem.
Przedsiębiorstwom zapewnia:
- Analizę biznesową i konsultacje;
- Zarządzanie projektem;
- Instalacje;
- Modyfikacje rozwiązania dostosowane do potrzeb przedsiębiorstwa;
- Helpdesk;
- Opiekę eksploatacyjną.
Humansoft posiada jeden z najbardziej doświadczonych i wykwalifikowanych zespołów wdrożeniowych Qlik Sense i QlikView w Polsce. Z sukcesem realizujemy projekty Business Intelligence dla największych, strategicznych firm. Zrealizowaliśmy wdrożenia dla ponad 80 klientów. Każde z naszych wdrożeń zakończyło się pełnym sukcesem. W wykonanych przez nas aplikacjach analitycznych Qlik codziennie pracuje ponad 1200 użytkowników.
Wspieramy klientów z różnych branż, oferując kompletne rozwiązania Business Intelligence w obszarach finansowych oraz operacyjnych. Koncentrujemy się na potrzebach Klientów. Każde dostarczone przez nas rozwiązanie poparte jest analizą indywidualnych potrzeb, aby jak najlepiej dopasować ofertę i spełnić oczekiwania najbardziej wymagających firm.
Posiadamy ponad 25-cio letnie doświadczenie w tworzeniu oraz wdrażaniu własnego oprogramowania ERP, B2B, B2C, EDI i BI, na którym pracuje łącznie ponad 10 000 klientów. Gwarantujemy najwyższą jakość dostarczanych rozwiązań i usług.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » Humansoft Sp. z o.o.
https:// BPC-Guide.pl » Humansoft Sp. z o.o.
Innotion to firma założona przez doświadczonych we wdrożeniach i realizacji projektów pasjonatów informatyki. Przez 5 lat istnienia firmy udało nam się zrealizować z sukcesem projekty dla kilkunastu firm z różnych sektorów. Specjalizujemy się w budowaniu rozwiązań w 100% dostosowanych do biznesu naszego klienta.
Realizowaliśmy projekty w następujących obszarach:
- Zarządzanie kancelarią prawną;
- System CRM dla dystrybutora elementów przenoszenia napędu;
- Nawigacja mobilna;
- Elektroniczny system obsługi pożyczek dla firmy pożyczkowej w Gdyni;
- Portale sprzedaży biletów komunikacji miejskiej dla 2 polskich miast;
- System do monitorowania i rozliczania wniosków o dofinansowanie szkoleń;
- System do zarządzania, dystrybucji, rozliczania i monitorowania świadczeń pozapłacowych;
- System do zarządzania projektami informatycznymi;
- Usługę InnBusiness wraz z uruchomieniem procesów na Innotion Worlfkow w następujących obszarach:
- Ocena pracownika;
- Kontrole przestrzegania przepisów BHP;
- Kancelaria i obieg dokumentów w firmie;
- Planowanie, realizacji i raportowanie audytów wewnętrznych;
- Obieg wniosku o zmianę danych w systemie ERP.
Axence od ponad 10 lat dostarcza przedsiębiorstwom i instytucjom na całym świecie profesjonalne rozwiązania do kompleksowego zarządzania infrastrukturą IT.
Flagowy produkt firmy, oprogramowanie Axence nVision®, odpowiada na kluczowe potrzeby administratorów i oficerów bezpieczeństwa IT w zakresie monitorowania sieci i użytkowników, inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania, zdalnej pomocy technicznej oraz ochrony danych przed wyciekiem. Zarządom pozwala zaś optymalizować koszty obsługi infrastruktury informatycznej niezależnie od jej wielkości.
Rozwiązania Axence zainstalowano dotychczas na ponad 600 000 urządzeń, a liczba ta stale się powiększa. Ich wysoką jakość doceniają zarówno liderzy rynku, jak również międzynarodowe organizacje i media branżowe.
Firma MAGRA posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zakresie systemów tworzenia oraz zarządzania dokumentami. Firma zajmuje wiodącą pozycję na rynku jako lider innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Firma zatrudnia specjalistów w obszarze systemów wydruku dokumentów, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie zawodowe oferując urządzenia i wdrażając oprogramowanie wiodących dostawców takich jak: RICOH, Nashuatec, Minolta, Develop, Kyocera-Mita, Toshiba, Xerox.
MAGRA posiada autoryzację handlową i serwisową firmy RICOH oraz Konica-Minolta – Develop. MAGRA posiada własne zaplecze serwisowe oraz współpracuje z siecią partnerów serwisowych i handlowych na terenie całej Polski.
Firma świadczy usługi wdrożeniowe oferowanych produktów oraz pełnego wsparcia technicznego – urządzeń oraz oprogramowania.
MAGRA jest liderem w zakresie audytów oraz optymalizacji systemów drukowania i kopiowania dokumentów, które obniżając koszty funkcjonowania zwiększają produktywność biura.