Organizatorzy – Synergy Days – Kraków, Blok II, 16 czerwca 2016 r. – BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Synergy Days – Kraków, Blok II, 16 czerwca 2016 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
JCommerce to firma, która doświadczenie biznesowe i technologiczne zdobywa już od ponad 10 lat. Jest to jedna z nielicznych firm na rynku IT w Polsce, która łączy w sobie kompetencje z zakresu technologii PHP, JAVA, .NET, FrontEnd i znajomość procesów biznesowych, pochodzących z wdrożeń systemów Business Intelligence i ERP. Dzięki temu Klienci JCommerce zyskują nie tylko wsparcie technologiczne, ale również dodatkową wartość w postaci optymalizacji procesów biznesowych w ich firmach.
Firma dodatkowo świadczy usługi Outsourcingu IT, które pozwalają na nawiązanie współpracy ze starannie dobraną grupą ekspertów JCommerce, bez konieczności ponoszenia kosztów związanych z kadrami, płacami oraz zmianą struktury własnej firmy. Wiedza i umiejętności specjalistów firmy pozwalają na skuteczną pracę nad każdym realizowanym projektem, zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym.
Partnerami biznesowymi firmy JCommerce są czołowi producenci oprogramowania i sprzętu oraz najlepsze ośrodki naukowe. Dzięki temu Klienci mają pewność, że współpracują z profesjonalną firmą, której pracownicy posiadają wiedzę i kompetencje doceniane na całym świecie.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » JCommerce S.A.
Archman – producent przeglądarkowych systemów do controllingu i zarządzania.
Firma Archman Sp. z o.o. jest polskim producentem rozwiązań informatycznych w zakresie Business Intelligence, Workflow i HR. Flagowym produktem firmy jest system Business Navigator, który działa w środowisku przeglądarki internetowej. Business Navigator jest często wdrażany jako bardzo istotne uzupełnienie do najdroższych systemów ERP. System wspiera obieg i pracę grupową na bardzo szerokim zakresie dokumentów (dokumenty handlowe, kadrowe, zadania, zlecenia etc.) Ponadto wyposażony jest w zestaw wbudowanych narzędzi klasy Business Intelligence pozwalających na wielowymiarową i szybką analizę dokumentów.
Czy systemy ECM, BPM, BI powinny być na jednej platformie czy osobno?
Pod koniec XX wieku lansowano trend systemów zintegrowanych wierząc, że obsługa wszystkich procesów na jednej platformie jest rozwiązaniem właściwym. Szybki rozwój informatyki i pojawianie się nowych obszarów eksploatacji dla niej sprawił, że coraz częściej zaczęto zauważać, że jeden system nie jest w stanie obsłużyć wszystkich potrzeb. Dzisiaj tzw. systemy dziedzinowe (dedykowane do określonej dziedziny np. obiegu dokumentów) komunikujące się z głównym systemem ERP są standardem. Powstaje jednak pytanie jaka jest rozsądna liczba systemów specjalistycznych w firmie? Czy część z nich można połączyć? Jeżeli tak, to które? Jaki są koszty i korzyści takiego połączenia?
Podczas prezentacji pokażemy cechy wspólne a także różnice pomiędzy systemami klasy BI, ECM, BPM. Przedstawimy argumenty za oraz przeciw ich integracji na jednej platformie. Postaramy się wskazać uniwersalne kryteria, które pomogą podjąć decyzję przy wyborze architektury dla określonej firmy.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » Archman Sp. z o.o.
INGENES od ponad 15 lat jest producentem i dostawcą własnych rozwiązań informatycznych oraz systemów informatycznych znanych producentów takich jak Microsoft, Comarch. Swoją ofertę kieruje do średnich i dużych przedsiębiorstw w branżach produkcyjnych oraz dystrybucji. Rozwiązania dostarczane klientom są dobierane w sposób optymalny dzięki umiejętnej analizie potrzeb, właściwemu wyborowi technologii informatycznych oraz znajomości nowoczesnych metod zarządzania.
Specjalizuje się we wdrażaniu systemów ERP, CRM, BI oraz obiegu dokumentów. Ingenes dużą uwagę skupia na metodologii wdrożenia i realizacji projektów programistycznych.
Główną kadrę Ingenes stanowią doświadczeni certyfikowani konsultanci specjalizujący się w systemach ERP, CRM oraz BI. Jako partner Microsoft Ingenes zdobył kompetnecje z zakresu Business Intelligence, Data Platform, Software Development, Microsoft Business Solutions – Dynamics CRM , Hosting. Ingenes posiada stosowne certyfikaty Microsoft potwierdzające uzyskanie kompetencji.
Altar Sp. z o.o. jest dostawcą swoich autorskich systemów informatycznych oraz nowoczesnych rozwiązań dla firm, dostosowanych do ich zróżnicowanych potrzeb, specyfiki branży, w której działają, a także wielkości. Firma funkcjonuje na rynku od ponad 20 lat.
Ofertę Altar tworzą:
  • Systemy do zarządzania procesami biznesowymi;
  • Systemy Call/Contact Center;
  • Systemy do obsługi rozliczeń klientów masowych.
proALPHA – kompleksowe rozwiązanie receptą na sukces przedsiębiorstwa. Grupa proALPHA Polska Sp. z o.o. to Business Service Provider czyli dostawca usług biznesowych. Całościowe spektrum usług proALPHA obejmuje nie tylko najnowocześniejsze oprogramowanie biznesowe, ale także szeroko rozumiane usługi biznesowe. Poprzez połączenie programowania i dystrybucji zintegrowanego, kompletnego rozwiązania klasy ERP z usługami doradczymi, proALPHA bez trudu konkuruje z firmami o identycznym profilu na rynku.
Nasza filozofia Filozofia Grupy proALPHA polega na połączeniu fachowych usług doradczych i oprogramowania umożliwiającego realizowanie celów klienta.
Klienci Do naszych klientów zaliczają się w głównej mierze średniej wielkości przedsiębiorstwa przemysłowe, handlowe i usługowe o strukturze koncernu, ale także spółki zależne dużych przedsiębiorstw.
Sukcesy O naszym kompletnym rozwiązaniu - proALPHA moglibyśmy długo opowiadać. Z doświadczenia wiemy jednak, że dobre referencje są warte więcej niż tysiąc słów, dlatego przedstawiamy opinie klientów, którzy obecnie korzystają z systemu proALPHA. Przekonaj się sam o kompetencjach Grupy proALPHA - profesjonalnego dostawcy usług biznesowych z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku rozwiązań klasy ERP w sektorze średnich przedsiębiorstw.
Referencje: http://www.proalpha.pl/pl/referencje.html
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » proALPHA Polska Sp. z o.o.
COMP Soft istnieje od 2000 r. Firmę tworzą fachowcy, którzy przez lata zdobywali swoje doświadczenie w branży informatycznej. Misją COMP Soft jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań informatycznych począwszy od wdrożeń systemu ERP/MRPII poprzez analizy potrzeb klientów, projekty systemów informatycznych aż po tworzenie dedykowanych rozwiązań.
Już w roku powstania firmy COMP Soft stał się autoryzowanym partnerem firmy Oracle. To pozwoliło firmie na oparcie na technologii Oracle swojego produktu - Zintegrowanego Systemu Zarządzania Przedsiębiorstwem - MAAT. Swoim zakresem obejmuje on wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. MAAT automatyzuje procesy przebiegające w firmie począwszy od produkcji, poprzez logistykę aż po księgowość, wykorzystując wszystkie zalety systemu zintegrowanego.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » COMP Soft Sp. z o.o.
Synthelix to firma działająca na rynku wyspecjalizowanych usług informatycznych i nowych technologii. Dostawca zintegrowanego rozwiązania wspierającego zarzadzanie przedsiębiorstwem klasy ERP - ABAS.
Firma zatrudnia wysokiej klasy profesjonalistów w dziedzinach informatyki, telekomunikacji, finansów, rachunkowości, prawa podatkowego, prawa gospodarczego i zarządzania przedsiębiorstwem.
Przedsiębiorstwom zapewnia: - Analizę biznesową i konsultacje; - Zarządzanie projektem; - Instalacje; - Modyfikacje rozwiązania dostosowane do potrzeb przedsiębiorstwa; - Helpdesk; - Opiekę eksploatacyjną.
Firma STORIO postawiła sobie za cel działania nieustanny rozwój pracowników i skuteczność w rozwiązywaniu wszelkich problemów naszych Klientów. Nasza wiedza, to wiedza praktyczna wyniesiona z wielu projektów o przeróżnej skali trudności, a także rozwijana podczas specjalistycznych szkoleń, w których systematycznie uczestniczymy.
Jesteśmy "dobrym Partnerem" w biznesie dla naszych Klientów. Uważamy, że takiego Partnera powinno cechować, oprócz ugruntowanej wiedzy w zakresie obecnie używanych rozwiązań, także nastawienie na ciągły rozwój w zakresie najnowszych technologii i elastyczność w podejściu do rozwiązywania najprzeróżniejszych problemów. Ponadto nie powinien on ograniczać się w oferowanych rozwiązaniach tylko i wyłącznie do systemów jednego producenta.
Jesteśmy czeską spółką MagikINFO s.r.o., która jest producentem i wyłącznym dystrybutorem, obecnego na rynku od szesnastu lat, programu MagikINFO. MagikINFO to kompleksowy system bazodanowy przeznaczony do efektywnego zarządzania i monitoringu infrastruktury sieciowej. MagikINFO składa się z trzech zintegrowanych, ale również działających niezależnie od siebie programów: MagikAUDIT, MagikMONITOR oraz MagikHELPDESK.
Wszystkie nasze siły, wiedza i doświadczenia skupiają się na jego rozwoju oraz usługach związanych z dystrybucją systemu. Do naszej kadry należą polscy specjaliści w dziale handlowym oraz dziale technicznym, dzięki którym zapewniamy w Polsce wysoki standard oferowanych przez nas usług. Naszymi klientami są firmy o zróżnicowanej wielkości, posiadające od 5 do 10 000 komputerów, działające zarówno w sektorze prywatnym jak i publicznym.
Axence od ponad 10 lat dostarcza przedsiębiorstwom i instytucjom na całym świecie profesjonalne rozwiązania do kompleksowego zarządzania infrastrukturą IT.
Flagowy produkt firmy, oprogramowanie Axence nVision®, odpowiada na kluczowe potrzeby administratorów i oficerów bezpieczeństwa IT w zakresie monitorowania sieci i użytkowników, inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania, zdalnej pomocy technicznej oraz ochrony danych przed wyciekiem. Zarządom pozwala zaś optymalizować koszty obsługi infrastruktury informatycznej niezależnie od jej wielkości.
Rozwiązania Axence zainstalowano dotychczas na ponad 600 000 urządzeń, a liczba ta stale się powiększa. Ich wysoką jakość doceniają zarówno liderzy rynku, jak również międzynarodowe organizacje i media branżowe.
Firma MAGRA posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zakresie systemów tworzenia oraz zarządzania dokumentami. Firma zajmuje wiodącą pozycję na rynku jako lider innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Firma zatrudnia specjalistów w obszarze systemów wydruku dokumentów, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie zawodowe oferując urządzenia i wdrażając oprogramowanie wiodących dostawców takich jak: RICOH, Nashuatec, Minolta, Develop, Kyocera-Mita, Toshiba, Xerox. MAGRA posiada autoryzację handlową i serwisową firmy RICOH oraz Konica-Minolta – Develop. MAGRA posiada własne zaplecze serwisowe oraz współpracuje z siecią partnerów serwisowych i handlowych na terenie całej Polski.
Firma świadczy usługi wdrożeniowe oferowanych produktów oraz pełnego wsparcia technicznego – urządzeń oraz oprogramowania. MAGRA jest liderem w zakresie audytów oraz optymalizacji systemów drukowania i kopiowania dokumentów, które obniżając koszty funkcjonowania zwiększają produktywność biura.
Działalność podstawowa:
  • Wdrażanie systemów oprogramowania, rozwiązań sprzętowych wraz z ich integracją ze środowiskiem informatycznym klienta w obszarze: wydruków, skanowania i archiwizacji oraz obiegu dokumentów i informacji;
  • Uczestnictwo w rozwoju oprogramowania i wdrażanie oprogramowania Printoscope, Documaster, Focus Print, Autostore, Kosztwydruku.pl;
  • Najem, dzierżawa oraz serwis techniczny urządzeń drukujących RICOH, KONICA-MINOLTA – Develop, finansowanie, kontrakty serwisowe, dostawy materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych.
Działalność dodatkowa:
  • Dostawa rozwiązań sprzętowych i usług technicznych innych marek (Hewlett-Packard, Lexmark, Samsung, Utax, Oki);
  • Finansowanie dostaw elementów infrastruktury IT (najem i dzierżawa sprzętu).

Konferencja BPC GROUP POLAND:
Termin: 16 czerwca 2016 r.
Czwartek, 08:45
Miejsce: Wieliczka k/Krakowa, Hotel Lenart ****
32-020 Wieliczka, ul. Narutowicza 1
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: przerwa kawowa, nagrody i upominki dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Lenart ****
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
JCommerce S.A. Archman Sp. z o.o. INGENES Sp. z o.o. Altar Sp. z o.o. proALPHA Polska Sp. z o.o. COMP Soft Sp. z o.o. Synthelix Sp. z o.o. Storio Sp. z o.o. sp.k. MagikINFO s.r.o. Axence Sp. z o.o. Sp.k. MAGRA Spółka Jawna
Patronat Honorowy:
PAiIZ S.A. Ambasada Węgier w Polsce Województwo Małpolskie Województwo Mazowieckie Ambasada Finlandii w Polsce
Sponsorzy:
Pałac Brzezina Pałac Tłokinia Księgarnia Internetowa Helion.pl Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport Intense Group Sp. z o.o. Kompass Poland Sp. z o.o.