Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy
doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych
technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz
asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców
w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej
i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach
dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty
i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze
zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku
wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych.
Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych
częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na
rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI,
potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze
dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele
referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia
merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
Altar Sp. z o.o. jest dostawcą swoich autorskich systemów informatycznych oraz
nowoczesnych rozwiązań dla firm, dostosowanych do ich zróżnicowanych potrzeb, specyfiki
branży, w której działają, a także wielkości. Firma funkcjonuje na rynku od ponad 20 lat.
Ofertę Altar tworzą:
- Systemy do zarządzania procesami biznesowymi;
- Systemy Call/Contact Center;
- Systemy do obsługi rozliczeń klientów masowych.
INGENES od ponad 15 lat jest producentem i dostawcą własnych rozwiązań informatycznych oraz systemów informatycznych znanych producentów takich jak Microsoft, Comarch. Swoją ofertę kieruje do średnich i dużych przedsiębiorstw w branżach produkcyjnych oraz dystrybucji. Rozwiązania dostarczane klientom są dobierane w sposób optymalny dzięki umiejętnej analizie potrzeb, właściwemu wyborowi technologii informatycznych oraz znajomości nowoczesnych metod zarządzania.
Specjalizuje się we wdrażaniu systemów ERP, CRM, BI oraz obiegu dokumentów. Ingenes dużą uwagę skupia na metodologii wdrożenia i realizacji projektów programistycznych.
Główną kadrę Ingenes stanowią doświadczeni certyfikowani konsultanci specjalizujący się w systemach ERP, CRM oraz BI. Jako partner Microsoft Ingenes zdobył kompetnecje z zakresu Business Intelligence, Data Platform, Software Development, Microsoft Business Solutions – Dynamics CRM , Hosting. Ingenes posiada stosowne certyfikaty Microsoft potwierdzające uzyskanie kompetencji.
Archman – producent przeglądarkowych systemów do controllingu i zarządzania.
Firma Archman Sp. z o.o. jest polskim producentem rozwiązań informatycznych w zakresie Business Intelligence, Workflow i HR. Flagowym produktem firmy jest system Business Navigator, który działa w środowisku przeglądarki internetowej. Business Navigator jest często wdrażany jako bardzo istotne uzupełnienie do najdroższych systemów ERP. System wspiera obieg i pracę grupową na bardzo szerokim zakresie dokumentów (dokumenty handlowe, kadrowe, zadania, zlecenia etc.) Ponadto wyposażony jest w zestaw wbudowanych narzędzi klasy Business Intelligence pozwalających na wielowymiarową i szybką analizę dokumentów.
Czy systemy ECM, BPM, BI powinny być na jednej platformie czy osobno?
Pod koniec XX wieku lansowano trend systemów zintegrowanych wierząc, że obsługa wszystkich procesów na jednej platformie jest rozwiązaniem właściwym. Szybki rozwój informatyki i pojawianie się nowych obszarów eksploatacji dla niej sprawił, że coraz częściej zaczęto zauważać, że jeden system nie jest w stanie obsłużyć wszystkich potrzeb. Dzisiaj tzw. systemy dziedzinowe (dedykowane do określonej dziedziny np. obiegu dokumentów) komunikujące się z głównym systemem ERP są standardem. Powstaje jednak pytanie jaka jest rozsądna liczba systemów specjalistycznych w firmie? Czy część z nich można połączyć? Jeżeli tak, to które? Jaki są koszty i korzyści takiego połączenia?
Podczas prezentacji pokażemy cechy wspólne a także różnice pomiędzy systemami klasy BI, ECM, BPM. Przedstawimy argumenty za oraz przeciw ich integracji na jednej platformie. Postaramy się wskazać uniwersalne kryteria, które pomogą podjąć decyzję przy wyborze architektury dla określonej firmy.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » Archman Sp. z o.o.
https:// BPC-Guide.pl » Archman Sp. z o.o.
JCommerce to firma, która doświadczenie biznesowe i technologiczne zdobywa już od ponad 10 lat. Jest to jedna z nielicznych firm na rynku IT w Polsce, która łączy w sobie kompetencje z zakresu technologii PHP, JAVA, .NET, FrontEnd i znajomość procesów biznesowych, pochodzących z wdrożeń systemów Business Intelligence i ERP. Dzięki temu Klienci JCommerce zyskują nie tylko wsparcie technologiczne, ale również dodatkową wartość w postaci optymalizacji procesów biznesowych w ich firmach.
Firma dodatkowo świadczy usługi Outsourcingu IT, które pozwalają na nawiązanie współpracy ze starannie dobraną grupą ekspertów JCommerce, bez konieczności ponoszenia kosztów związanych z kadrami, płacami oraz zmianą struktury własnej firmy. Wiedza i umiejętności specjalistów firmy pozwalają na skuteczną pracę nad każdym realizowanym projektem, zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym.
Partnerami biznesowymi firmy JCommerce są czołowi producenci oprogramowania i sprzętu oraz najlepsze ośrodki naukowe. Dzięki temu Klienci mają pewność, że współpracują z profesjonalną firmą, której pracownicy posiadają wiedzę i kompetencje doceniane na całym świecie.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » JCommerce S.A.
https:// BPC-Guide.pl » JCommerce S.A.
Virtual Technologies IT Sp. z o.o. jest firmą zajmującą się dostarczaniem oraz wdrażaniem
rozwiązań IT, głównie w zakresie szeroko pojętego bezpieczeństwa, od ochrony brzegowej
sieci, przez wirtualizację na backupie kończąc. W ofercie VTIT znajdują się również bazowe
elementy, jak sprzęt serwerowy, komputery, storage oraz okablowanie strukturalne. Spółka
współpracuje z szeregiem światowych producentów takich jak Fortinet, VMware, Dell czy EMC
oraz największymi polskimi dystrybutorami.
Dostarczone rozwiązania objęte są wsparciem technicznym świadczonym przez inżynierów VTIT,
którzy zajmują się również ich wdrażaniem oraz przeprowadzaniem szkoleń dla administratorów.
Różnorodność przeprowadzonych instalacji oraz szeroka paleta rozwiązań oferowanych przez
spółkę pozwala jej w elastyczny sposób dopasować się do wymagań klienta zarówno tych
technicznych jak i finansowych.
INITIUS – jest integratorem systemów informatycznych, od 2005 roku specjalizuje się we wdrożeniach systemu ERP enova365. Doświadczenie to zrealizowanych ponad 200 wdrożeń w przedsiębiorstwach z różnych gałęzi gospodarki. INITIUS od wielu lat znajduje się w czołówce rankingu partnerów firmy Soneta Sp. z o.o.
Wyróżnikiem INITIUS jest procesowe podejście do wdrożeń, skupienie się na definicjach procesów i ich organizacji. Initius automatyzuje je, optymalizuje poprzez zastosowanie wybranych, dedykowanych modułów enova365 oraz własnych unikalnych rozwiązań, które służą polepszeniu przepływu informacji w firmie, przy jednoczesnym obniżeniu nakładów pracy i kosztów.
Specjalnością są samodzielne aplikacje bazodanowe, mechanizmy integracji systemu enova365 z innymi systemami (MES, WMS, APS) oraz urządzeniami w tym automatyką przemysłową. Wspiera procesy B2B, B2C i B2E. Ofertę firmy uzupełnia szeroka gama sprzętu z zakresu systemów kodów kreskowych oraz terminali mobilnych.
Firma MAGRA posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zakresie systemów tworzenia oraz zarządzania dokumentami. Firma zajmuje wiodącą pozycję na rynku jako lider innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Firma zatrudnia specjalistów w obszarze systemów wydruku dokumentów, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie zawodowe oferując urządzenia i wdrażając oprogramowanie wiodących dostawców takich jak: RICOH, Nashuatec, Minolta, Develop, Kyocera-Mita, Toshiba, Xerox.
MAGRA posiada autoryzację handlową i serwisową firmy RICOH oraz Konica-Minolta – Develop. MAGRA posiada własne zaplecze serwisowe oraz współpracuje z siecią partnerów serwisowych i handlowych na terenie całej Polski.
Firma świadczy usługi wdrożeniowe oferowanych produktów oraz pełnego wsparcia technicznego – urządzeń oraz oprogramowania.
MAGRA jest liderem w zakresie audytów oraz optymalizacji systemów drukowania i kopiowania dokumentów, które obniżając koszty funkcjonowania zwiększają produktywność biura.