Informacje
BPC GROUP POLAND zaprasza Państwa na Konferencję:
Systemy ERP wsparciem dla biznesu
Mamy przyjemność zaprosić Państwa na kolejną już naszą konferencję poświęconą tematyce systemów wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem produkcyjnym. Wspólnie z partnerami tegoż wydarzenia przedstawimy Państwu możliwości wybranych systemów w zakresie przede wszystkim zaawansowanego planowania produkcji, monitoringu jej realizacji oraz rozliczenia według kosztów rzeczywistych. Podejmiemy także podczas prelekcji i dyskusji z Partnerami wątek integracji systemów ERP z rozwiązaniami dziedzinowymi jak APS, MES czy WMS. Poddamy także dyskusji obecne trendy na rynku ERP w odniesieniu do rzeczywistości – Przemysł 4.0, Cloud. Na zakończenie podzielimy się także z Państwem naszymi doświadczeniami z projektów inwestycyjnych, wskazując na najczęściej popełniane błędy przez decydentów.
Systemy ERP wsparciem dla biznesu
i produkcji w przedsiębiorstwach MSP.
Przedsiębiorstwa generują coraz większą liczbę różnego rodzaju danych i informacji. Te znajdują się nie tylko w systemach klasy ERP, ale także w szeregu rozwiązań aplikacji uzupełniających zintegrowanych lub nie z systemem nadrzędnym jakim jest ERP. Problemem przedsiębiorcy, który chce umiejętnie i trafnie podejmować decyzje biznesowe coraz częściej nie jest tylko brak informacji, ale dostęp do niej w odpowiednim czasie. Otrzymana zbyt późno lub niedokładna znacząco rozmywa rzeczywisty stan rzeczy managmentowi co w efekcie może skutkować nietrafionymi decyzjami, a te niejednokrotnie są kluczowe z punktu widzenia biznesowego. Niestety nadal wiele organizacji stara się zarządzać intuicyjnie podejmując niejednokrotnie sprzeczne ze sobą decyzje.
Na spotkaniu zostaną przedstawione następujące zagadnienia:
- Nowe trendy i technologie ERP;
- Elektroniczny obieg dokumentów – zarządzanie dokumentacją w firmie;
- Zaawansowane planowanie i harmonogramowanie produkcji
na zasobach ograniczonych (maszyny, gniazda, surowce, pracownicy); - Tworzenie symulacji i kalkulacji planu produkcji;
- Nadzór nad dokumentacją konstrukcyjno-technologiczną oraz integracja
z rozwiązaniami PDM, CAx; - Przygotowanie produkcji, tworzenie BOM – tutaj wszystko się zaczyna;
- Bilansowanie potrzeb materiałowych i zasobów produkcji;
- Rozliczanie produkcji z uwzględnieniem kosztów rzeczywistych wytworzenia wyrobu;
- Rejestracja rzeczywistego wykonania produkcji z dokładnością do operacji,
pracownika i stanowiska pracy; - Rejestracja niezgodności w procesie wytwarzania;
- Analiza pracochłonności wykonania zleceń, analiza efektywności pracowników.
Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd i management przedsiębiorstw oraz organizacji,
chcących poznać techniki informatyczne wspierające procesy biznesowe, a w szczególności:
- Prezesów i członków zarządów przedsiębiorstw sektora MSP i korporacyjnego;
- Dyrektorów pionów merytorycznych przedsiębiorstwa m.in. finansów, kontrolingu,
kontroli jakości, rozwoju, sprzedaży, produkcji; - Managerów pionów informatyki;
- Osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych w przedsiębiorstwie.