Rozwiązania – Konferencja w Gdańsku, 19 czerwca 2018 r. – BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Konferencja w Gdańsku, 19 czerwca 2018 r.

Rozwiązania
Exact Software Poland
Exact dla Produkcji
Wsparcie i automatyzacja kluczowych działów firmy dzięki Exact. Oprogramowanie ERP zapewnia jedno rozwiązanie dla wszystkich procesów produkcyjnych przedsiębiorstwa wraz z zakupami, sprzedażą, wysyłką do klientów, księgowością i CRM.
Exact oferuje nie tylko konkretne funkcjonalności dla firm produkcyjnych z branży spożywczej, metalowej czy maszynowej, ale umożliwia również integrację z popularnymi rozwiązaniami CAD i PDM, takimi jak SolidWorks czy AutoDesk.
Optymalne wykorzystanie urządzeń dzięki MRP i planowaniu wydajności
  • Optymalizuj poziomy zapasów dzięki planowanie zapotrzebowania materiałowego (MRP);
  • Uzyskaj wgląd w rotację zapasów;
  • Znajdź szybko odpowiedni produkt lub składnik dzięki odpowiednim funkcjonalnościom systemu;
  • Twórz w łatwy sposób zlecenia zakupu i produkcji korzystając bezpośrednio z systemu;
  • Korzystaj z inteligentnego panelu z zawierającego planowanie wydajności typu „przeciągnij i upuść.
Dane o zapasach w czasie rzeczywistym z modułem Shop Floor Control
  • Korzystaj z ciągłego wglądu w bieżący w poziom zapasów i ich zużycia;
  • Zredukuj ilość pracy administracyjnej kodom kreskowym i modułowi Shop Floor Control (SFC);
  • Automatycznie rejestruj zużycie;
  • Twórz i zarządzaj zestawieniami materiałów – zawierającymi istotne informacje, sumy, pomiary i procenty odpadów;
  • Spraw, aby Twoje działania były efektywne dzięki zintegrowanym informacjom w zakresie planowania trasy, roboczogodzin pracowników i maszyn, stanowisk pracy i instrukcji pracy.
Optymalne zarządzanie wycenami
  • Płynnie obliczaj, twórz i zarządzaj wycenami;
  • Twórz zlecenia zakupu po uzyskaniu zamówień od klientów;
  • Przygotuj ofertę cenową w oparciu o cenę nabycia i wytyczne dotyczące marży;
  • Upewnij się, że Twoje procesy – począwszy od wyceny, przez produkcję do dostawy, są optymalnie dostosowane i zintegrowane.
Kontrola jakości dzięki śledzeniu i identyfikacji
  • Przestrzegaj wymogów prawnych: zarządzaj jakością i bezpieczeństwem żywności swoich produktów;
  • Rejestracja serii umożliwia 100% identyfikowalność produktu w całym łańcuchu produkcji;
  • Śledź swoje produkty w oparciu o informację „Najlepiej spożyć przed“ dzięki rozbudowanej funkcji rejestracji partii;
  • Rozbuduj rozwiązanie za pomocą opcjonalnej funkcjonalności Elektronicznej Wymiany Danych (EDI), w tym Seryjnego Numeru Jednostki Wysyłkowej (SSCC).
Funkcja szczegółowego raportowania
  • W standardzie szeroki zakres paneli i raportów produkcyjnych;
  • Zyskujesz wgląd w budżet w porównaniu do wydajności;
  • Otrzymujesz szczegółowe informacje na żądanie;
  • Szybko i łatwo generujesz raporty;
  • Dostosowujesz układ specyfikacji przesyłki, faktur, alertów itp. zgodnie z wymaganiami.
Korzystaj z sytemu za pośrednictwem chmury prywatnej lub lokalnych serwerów
  • Skorzystaj z maksymalnej elastyczności poprzez umieszczenie oprogramowania na bezpiecznym serwerze w naszym centrum danych;
  • Oddeleguj zarządzanie oprogramowaniem, aktualizacje, pomoc techniczną i ochronę wraz ze stosowaniem dodatków i opcji dostosowanych do indywidualnych potrzeb.
proALPHA
Oprogramowanie proALPHA® ERP wspomaga w pełni wszystkie kluczowe procesy biznesowe przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych. Obejmuje ono zatem nie tylko klasyczne obszary funkcjonalne, jak: sprzedaż, zakupy, gospodarka materiałowa, planowanie i sterowanie produkcją, finanse czy rachunek kosztów. O konkurencyjności użytkowników proALPHA® ERP decydują w szczególności funkcje przekrojowe sytemu, m.in: zarządzanie przepływem pracy sterowane zdarzeniami (Workflow), zarządzanie dokumentami (DMS), zaawansowane planowanie produkcji (APS), zarządzanie projektami oraz integracja on-line proALPHA® ERP z CAD.
proALPHA® ERP jest oprogramowaniem standardowym wspomagającym zarządzanie, wystarczająco elastycznym, aby spełniać nie tylko dzisiejsze, lecz także przyszłościowe wymagania swoich klientów. Przekonało się o tym już wiele dynamicznie rozwijających się polskich przedsiębiorstw.
Dedykowane branże:
  • Automotive;
  • Budowa maszyn i urządzeń;
  • Elektrotechnika;
  • Handel detaliczny;
  • Obróbka metali;
  • Obróbka tworzyw sztucznych;
  • Przemysł dóbr konsumpcyjnych;
  • Technika medyczna;
  • Usługi.
Moduły systemu:
  • Workflow;
  • DMS;
  • Business Intelligence;
  • E-Business;
  • CRM;
  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Konfigurator produktów;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Zakupy;
  • Produkcja;
  • APS;
  • Integracja CAD;
  • Serwis;
  • Zarządzanie projektami;
  • Finanse i księgowość;
  • Środki trwałe;
  • Rachunek kosztów i dokonań;
  • Intercompany.
proALPHA® Produkcja Case Study – Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z jedynych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo.
Zostało wyposażone w łatwy interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
  • Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
  • Platforma analityczna Business Intelligence i bazodanowa SAP HANA;
  • System zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property;
  • Management dla SAP Business One;
  • Eksploracja i wizualizacja danych SAP Lumira;
  • System CRM nowej generacji SAP Cloud for Customer;
  • System kadrowo-płacowy R2Płatnik.
SAP Business One – Najważniejsze obszary zastosowania:
  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Księgowość;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Produkcja i zaopatrzenie.
SAP Business One
ELO ECM Suite – System do Zarządzania, Archiwizowanie i Obieg Dokumentów
System ELO jest systemem elektronicznej zarządzania dokumentami wraz z elektronicznym archiwum. ELO oferuje różne rozwiązania ułatwiające osiągnięcie sukcesu począwszy od zwykłego, zgodnego z przepisami archiwizowania dokumentów, a skończywszy na obowiązującym w całym przedsiębiorstwie systemie zarządzania wiedzą, współpracującym z istniejącym oprogramowaniem. Dzięki ELO mogą Państwo zabezpieczyć się także w trudnych czasach zwiększając swoją efektywność gospodarczą i poprawiając procesy wewnątrz firmowe. Efektywny system IT gwarantuje szybkość, wysoką jakość oraz oszczędności.
System ELO jest wiodącym rozwiązaniem o dużej innowacyjności technologicznej dla sektora Enterprise-Content-Management (ECM). Celem jest oferowanie rozwiązania do optymalizacji procesów biznesowych obejmującej kompletne spektrum od wprowadzania informacji, klasyfikacji, automatycznie sterowanych obiegów i wieloletniego przechowywania dokumentów, poprzez rozwiązania mobilne aż do mechanizmów współpracy oraz zarządzania wiedzą, jak również budowę rozwiązań portalowych.
Program ELO charakteryzuje się niekonwencjonalnym podejściem do zagadnień zarządzania i archiwizacji dokumentacji. Jest on, bowiem dosłownym przeniesieniem na ekran monitora, tradycyjnego sposobu postępowania z dokumentami, z jakim dotychczas mieli do czynienia pracownicy. Mianowicie na ekranie widzimy otwarty segregator, w którym kartkujemy zdeponowane tam dokumenty. Treść każdego dokumentu widzimy bezpośrednio na ekranie, a każdy taki dokument możemy poddać edycji, przesłać do innego pracownika, wydrukować, powielić, skopiować, itp., naturalnie o ile mamy odpowiednie uprawnienia. Intuicyjność obsługi interfejsu użytkownika, przypominające do złudzenia tradycyjne postępowanie pracownika w archiwach papierowych, zjednała programowi bardzo wielu użytkowników. Efektem tej niebywałej popularności stało się zajmowanie najwyższych pozycji w rankingach oprogramowania DMS/ECM. W roku 2013 w Niemczech dostaliśmy nagrodę jako producent roku wśród producentów ECM.
W całym elektronicznym archiwum do dyspozycji mamy rozbudowane i elastyczne funkcje wyszukiwania, których skuteczność możemy dowolnie modyfikować, dopasowując je do własnych, często zmienianych wymagań. Dzięki ELO można stworzyć lepszą infrastrukturę dla bezpieczniejszych, szybszych i oszczędniejszych procesów w przedsiębiorstwie.
ELO Enterprise-Content-Management (ECM) dysponuje wszystkimi funkcjami umożliwiającymi efektywne zarządzanie informacjami, szybki dostęp i pewną kontrolę nad nimi przez cały ich cykl życiowy. Korzysta przy tym z najnowszych technologii szybkiego rejestrowania dokumentów, administrowania nimi, zapisywania, przechowywania i udostępniania. Wszystko w celu zoptymalizowania Państwa procesów.
Obecnie duże koncerny światowe, jak Lufthansa, MAN, Suedzucker, Preciosa, itp. stosują ELO jako rozwiązanie DMS w bardzo dużych instalacjach. Systemy ELO pracują nad wyraz niezawodnie również pod najwyższym obciążeniem, obsługują tysiące użytkowników i zarządzają wieloma milionami dokumentów oraz zasobami przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. Są to cechy potwierdzając jakość produktów ELO.
Dzięki ELO możliwe jest dostosowanie cyklu życia Państwa dokumentów do wymagań panujących w przedsiębiorstwie i wymagań ustawowych. Spektrum naszej oferty sięga od automatycznego indeksowania (opisywania) aż po przemyślany sposób zarządzania uprawnieniami. Ponadto serwer archiwizacyjny ELO chroni Państwa dokumenty przed manipulacją lub choćby nawet wglądem ze strony osób niepożądanych. W przypadku danych o szczególnym znaczeniu ELO oferuje możliwość szyfrowania wybranych części archiwum przy pomocy 128-bitowego klucza. Procedura taka chroni przed nieuprawnionym dostępem do danych, także tych zarchiwizowanych.
ELOprofessional
Doskonała organizacja i sprawny obieg dokumentów podstawą sukcesu firmy i instytucji.
Szybkie odzyskiwanie danych.
Właściwe informacje, we właściwym czasie, we właściwym miejscu.
Szukaj i znajdź Kwestią, która w takim samym stopniu dotyczy każdego pracownika (czy to w sekretariacie, czy na szczeblu menedżerskim) jest ciągłe wyszukiwanie właściwego dokumentu i potrzebnych informacji. Stanowczo zbyt często traci się mnóstwo czasu na skutek używania nieodpowiednich narzędzi lub braku organizacji - a czas ten mógłby być lepiej wykorzystany na prace produktywne. Silne mechanizmy wyszukiwania ELOprofessional pomagają szybko znaleźć prawie każdą żądaną informację.
Wysokowydajne technologie bazodanowe Do filtrowania informacji zawartych w milionach dokumentów potrzebna jest wysokowydajna technologia bazodanowa. Jest ona centralnym elementem każdego systemu, silnikiem zapewniającym możliwość natychmiastowego odczytu informacji. Do tego celu, ELOprofessional obsługuje wiodące bazy danych Oracle i Microsoft SQL. Wdrożono również silne technologie pełnotekstowego wyszukiwania oraz wyszukiwania w oparciu o algorytmy inteligentne.
Wyszukiwanie strukturalne Jak to bywa z każdą biblioteką, pożądane jest klasyfikowanie i tworzenie struktury dokumentów i informacji. Zarządzanie informacjami w ten sposób zapewnia szybki i bezpieczny dostęp do nich, co ma szczególne znaczenie dla procesów biznesowych krytycznych dla Twojej firmy.
Zarządzanie wiedzą Inteligentne strategie wyszukiwania są ważnym elementem w projektowaniu zarządzania wiedzą w firmie lub w administracji publicznej. Dostęp do wiedzy zawartej w bazach danych i zarchiwizowanych dokumentach można uzyskać tylko poprzez stosowanie takich strategii. Mają one decydujące znaczenie dla pracy poszczególnych pracowników, którzy potrzebują określonych informacji dla realizacji powierzonych im zadań. Aby wesprzeć ten proces, ELOprofessional oferuje szablony indeksów i pobierania danych, które są dostosowywane do potrzeb użytkownika, listy słów kluczowych i funkcję tezaurusa, która ułatwia budowanie prostych zapytań wielojęzycznych. Zapytania można następnie zapisać i wykorzystać w późniejszych wyszukiwaniach.
Wyszukiwanie pełnotekstowe w treści dokumentu Oprócz wyszukiwania według indeksów, ELOprofessional obsługuje również wyszukiwanie pełnotekstowe zwrotów znalezionych w treści dokumentów. Jeżeli jest to potrzebne, wyniki mogą być wyróżnione kolorem dla ich łatwiejszego rozpoznania w tekście. Wyszukiwanie pełnotekstowe jest szczególnie użyteczne podczas przetwarzania zeskanowanych artykułów prasowych, logów, kontraktów i zarchiwizowanych maili. Wyszukiwania można łączyć w ELOprofessional, co pozwala na szybsze zawężenie operacji wyszukiwania. Efektem są bardziej dokładne wyniki wyszukiwania.
Inteligentne wyszukiwanie skojarzeniowe Dla większej wygody użytkownika, ELO zapewnia wyszukiwanie z tolerancją błędów, co umożliwia odnajdywanie dokumentów nawet wtedy, gdy zawierają błędy literowe lub odmiany pisowni, takie jak nazwisko Maier pisane z "ey" zamiast "ai". Takie wyszukiwanie ułatwia wyjątkowo szybkie pobieranie informacji, ponieważ są one przechowywane w inteligentnej strukturze logicznej. Ponadto, system śledzi również informacje, które nie są bezpośrednio związane z wyszukiwanym zwrotem, ale stanowią część kontekstu logicznego zapytania.
TRES Centrum Oprogramowania
Program Trawers jest narzędziem klasy ERP/MRP. Rozwijany jest od ponad 20 lat. Z powodzeniem wspiera pracę w kilkuset przedsiębiorstwach handlowych, usługowych i produkcyjnych z wielu branż.
Posiada bogatą i kompletną funkcjonalność rozwijaną przez lata w ścisłej współpracy z firmami Użytkowników. Zapewnia wysoką jakość rozwiązań merytorycznych. Rozwój programu stale inspirowany jest analizą polskich realiów oraz światowych trendów w klasie aplikacji ERP/MRP.
Sprzedaż:
  • Zarządzanie bazą klientów;
  • Realizacja zamówień sprzedaży;
  • Limity kredytowe, kontrola należności i zaległości;
  • Cenniki sprzedaży, upusty i sprawdzanie marży;
  • Analizy sprzedaży w różnych układach, dynamika i ranking.
Zaopatrzenie:
  • Oferty cenowe dostawców;
  • Realizacja zamówień zakupu.
Zapasy:
  • Nadzorowanie zapasów w ujęciu ilościowym i wartościowym;
  • Organizowanie inwentaryzacji;
  • Analizy zapasów;
  • Ewidencja partii LOT i serii SER;
  • Metody wyceny zapasów [E][L][F][S][W][D];
  • Jednostki miar, zamienniki, terminy ważności, normy, wskaźniki.
Produkcja:
  • Baza normatywna struktur produktów i procesów technologicznych;
  • Zlecenia produkcyjne i specyfikacje;
  • Dokumentacja warsztatowa, harmonogramy zleceń i operacji;
  • Planowanie potrzeb materiałowych;
  • Rozliczanie kosztów produkcji.
Finanse:
  • Księga główna;
  • Obrot pieniężny;
  • Środki trwałe.
Inne aspekty:
  • Wielo-oddziałowość, Wielo-firmowość;
  • Wielo-walutowość, Wielo-jezyczność;
  • Elektroniczna wymiana danych: EDI, SOA, Email.

Konferencja BPC GROUP POLAND:
Termin: 19 czerwca 2018 r.
Wtorek, 08:00
Miejsce: Gdańsk, Focus Hotel Premium Gdańsk
80-454 Gdańsk, ul. Nad Stawem 5
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Focus Hotel Premium Gdańsk
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Merytoryczni:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Exact Software Poland Sp. z o.o. proALPHA Polska Sp. z o.o. SUPREMIS Sp. z o.o. ELO Digital Office Sp. z o.o. Tres Centrum Oprogramowania
Sponsorzy:
Altu-Soft Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.