Rozwiązania
Exact Software Poland
Exact dla Produkcji
Wsparcie i automatyzacja kluczowych działów firmy dzięki Exact. Oprogramowanie ERP zapewnia jedno rozwiązanie dla wszystkich procesów produkcyjnych przedsiębiorstwa wraz z zakupami, sprzedażą, wysyłką do klientów, księgowością i CRM.
Exact oferuje nie tylko konkretne funkcjonalności dla firm produkcyjnych z branży spożywczej, metalowej czy maszynowej, ale umożliwia również integrację z popularnymi rozwiązaniami CAD i PDM, takimi jak SolidWorks czy AutoDesk.
Humansoft – HermesSQL
Humansoft HermesSQL to innowacyjny i prosty w obsłudze system ERP oparty na
modułowej konstrukcji. Pozwala wdrażać poszczególne rozwiązania w miarę potrzeb firmy oraz
ściśle i szybko dostosować je do strategii przedsiębiorstwa. Program przeznaczony do obsługi
średnich firm produkcyjnych, handlowych i usługowych niezależnie od branży, w jakiej działają.
- Umożliwia spójną i kompleksową obsługę wszystkich sfer działalności przedsiębiorstwa, pozwalając zoptymalizować wewnętrzne procesy w obrębie całej firmy (obsługa min. handlu, dystrybucji, logistyki, gospodarki magazynowej, produkcji, serwisu i usług, finansów i księgowość, kadr i płace, controllingu);
- Wspomaga zarządzanie na wszystkich poziomach decyzyjnych udostępniając zaawansowane narzędzia analityczne do tworzenia różnego typu analiz, raportów i zestawień;
- Pozwala zaprojektować indywidualne rozwiązania i dopasować istniejącą funkcjonalność do obsługi niestandardowych potrzeb przedsiębiorstwa;
- Wspiera nowoczesne formy handlu w Internecie – posiada opracowaną integrację ze sklepami internetowymi, platformami B2B, systemami do elektronicznej wymiany danych (EDI);
- Jest przystosowany do sprzedaży detalicznej – możliwość realizacji szybkiej sprzedaży np. z wykorzystaniem ekranów dotykowych oraz czytników kodów kreskowych;
- Współpracuje z zewnętrznymi aplikacjami klasy CRM, WMS, Business Intelligence, systemem obiegu dokumentów oraz aplikacją mobilną;
- Zapewnia efektywną pracę w sieci, szybką obsługę dużej grupy użytkowników oraz bezpieczeństwo danych.
Humansoft – Qlik Sense
Qlik Sense to nowoczesna platforma analityczna do prowadzenia elastycznych i dynamicznych analiz biznesowych. Gromadzi dane z różnych systemów źródłowych tworząc jeden spójny model danych. Pozwala na szybkie dotarcie do pożądanych informacji, prezentując wyniki powiązane z danymi szczegółowymi. Umożliwia łatwe tworzenie spersonalizowanych, interaktywnych dashboardów ukazujących powiązania między danymi niewidoczne w tradycyjnych systemach Business Intelligence.
Qlik Sense pozwala na interaktywną, zdalną analizę przy użyciu laptopa, smartfona bądź tabletu. Automatycznie rozróżnia urządzenie na którym dane są wyświetlane i odpowiednio dostosowuje ich widok. Nie wymaga tworzenia specjalnych aplikacji czy zakupu dodatkowych licencji.
W aplikacjach Qlik Sense użytkownik przegląda dane w czasie rzeczywistym. Wystarczy, że zaznaczy na ekranie interesujące go obszary, a wartości na wykresach i w tabelach zostaną natychmiast przeliczone, odzwierciedlając aktualny wybór. Otrzymanie odpowiedzi na wybraną selekcję wynosi często mniej niż sekundę.
Qlik Sense eliminuje konieczność czekania na raporty i zmiany w analizach. Dashboardy analityczne szybko dostosować do najbardziej wymagających potrzeb biznesowych. Dzięki wsparciu łatwych w obsłudze kreatorów użytkownicy w kilku krokach budują własne modele analityczne i raporty oraz modyfikują już istniejące. Dzięki opatentowanej asocjacyjnej bazie danych i technologii in-memory, których używa Qlik, każda firma otrzymuje tę samą wysoką jakość i wydajność analiz niezależnie od ilości i różnorodności wykorzystywanych danych źródłowych.
Platforma Analityczna Qlik
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z jedynych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo.
Zostało wyposażone w łatwy interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
- Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
- Platforma analityczna Business Intelligence i bazodanowa SAP HANA;
- System zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property;
- Management dla SAP Business One;
- Eksploracja i wizualizacja danych SAP Lumira;
- System CRM nowej generacji SAP Cloud for Customer;
- System kadrowo-płacowy R2Płatnik.
- Sprzedaż i dystrybucja;
- Księgowość;
- Gospodarka materiałowa;
- Produkcja i zaopatrzenie.
Arcus S.A.
Grupa ARCUS to jeden z największych na rynku dostawców inteligentnych rozwiązań oraz zintegrowanych systemów zarządzania dokumentem i korespondencją masową. W ofercie sprzedażowej GRUPY ARCUS znajdują się takie usługi jak audyt potrzeb klienta, doradztwo w wyborze optymalnego rozwiązania, dostawa i integracja urządzeń wraz z wdrożeniem programowania, aż wreszcie nadzór nad bezpieczną i ciągłą pracą systemu.
Rozwiązania oferowane przez Grupę Arcus służą optymalizacji procesów w całej organizacji. Prezentowane podczas Konferencji rozwiązanie Arcus Kyocera MDS to kompleksowe narzędzie, które sprawi, że środowisko dokumentu będzie bardziej efektywne. MDS, czyli kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, optymalizuje cały proces produkcji dokumentów - od zadania wydruku/kopii, proces archiwizacji, przepływ pracy, bezpieczeństwa danych i wpływu na środowisko naturalne.
Prospeo
Wdrożenie produkcji opiera się na oprogramowaniu Comarch ERP XL. Standardowa wersja programu umożliwia budowanie technologii z uwzględnieniem surowców, półproduktów, czynności i zasobów produkcyjnych, rozliczanie kosztów produkcji, znakowanie i śledzenie partii oraz planowanie produkcji.
Autorska aplikacja Prospeo MESPoint wychodzi z programem na halę produkcyjną dostarczając pracownikom narzędzie wspomagające pracę oraz zbierające dane z produkcji w czasie rzeczywistym.
Dane zbierane z hali produkcyjnej przekazywane są do aplikacji Comarch ERP XL dając informację o stanie zaawansowania zleceń produkcyjnych, czasie pracy, dostępności materiałów i obciążeniu gniazd produkcyjnych.
Autorska aplikacja Prospeo Kontrola Jakości jest narzędziem wspomagającym zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie produkcyjnym.
Pozwala na prowadzenie ewidencji i monitorowanie definiowalnych cech programu na różnych etapach produkcji. Aplikacja zintegrowana jest z MESPoint, a do ewidencji parametrów jakościowych używa obiektów zgodnych ze standardem Comarch ERP XL.
Junisoftex
PERFECT-EXPERT/ERP to nowoczesny system klasy ERP/MRP/MRP II. System ten przeznaczony zarówno dla firm, jak również urzędów miast i gmin, wspomaga zarządzanie organizacją każdej instytucji. Modularna budowa systemu umożliwia zakup wybranych komponentów, które wspomagają zarządzanie w istotnych dla przedsiębiorstwa obszarach.
Spośród dostępnych obecnie modułów można wymienić moduły: controllingu, CRM, finansowo-księgowy, sprzedaż, magazyn, produkcja w tym planowanie i rozliczenie produkcji, środki trwałe, zarządzanie zasobami ludzkimi, billing oraz inne dedykowane.
Wszystkie powyższe moduły funkcjonują w oparciu o rozbudowaną platformę PERFECT-EXPERT wyposażoną między innymi w funkcje obiegu dokumentów, analiz graficznych czy funkcję terminarza.