Organizatorzy – Synergy Days – Dzień I, Blok II, 18 czerwca 2015 r. – BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Synergy Days – Dzień I, Blok II, 18 czerwca 2015 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
NOVITUS to lider w produkcji urządzeń fiskalnych na krajowym rynku, a jednocześnie marka zintegrowanych rozwiązań wspomagających pracę handlu, usług, logistyki i przemysłu, odnosząca sukcesy na rynkach zagranicznych niemal wszystkich kontynentów.
Oferta NOVITUS zawiera szeroką gamę drukarek i kas fiskalnych, czytników i drukarek kodów kreskowych, terminali POS, terminali danych, wag elektronicznych, urządzeń metrycznych oraz oprogramowania. Już ponad 760 tysięcy urządzeń fiskalnych sprzedanych w Polsce posiada logo NOVITUS.
Nasze urządzenia oraz rozwiązania systemowe znajdują zastosowanie w tysiącach placówek handlowych i usługowych, sieciach sklepów detalicznych i hurtowni, centrach logistycznych, aptekach, stacjach paliw, hotelach i restauracjach, a także w codziennej pracy lekarzy i prawników. Nasze urządzenia i usługi skierowane są zarówno dla dużych odbiorców korporacyjnych i sieciowych, jak i dla mniejszych firm oraz samodzielnych przedsiębiorców. Wraz z naszym sprzętem uzyskasz zawsze zaawansowane wsparcie techniczne oraz serwisowe.
Wiele urządzeń marki NOVITUS zostało docenionych przez ekspertów oraz klientów, otrzymując różnego rodzaju nagrody oraz wyróżnienia. Najważniejsze to Godło Promocyjne „Teraz Polska”, Dobry wzór, Lider Rynku, Euro Leader oraz Innowacja Roku. Właścicielem marki NOVITUS jest firma COMP S.A. notowana na GPW.
NOVITUS Centrum Technologii Sprzedaży
COMP SA
ul. Nawojowska 118
33-300 Nowy Sącz
tel. 18 444 07 20
fax. 18 444 07 90
www.novitus.pl
www.facebook.com/novitus
info@novitus.pl
Hotele WAM zapraszają! Wygodne łóżka, smaczne śniadania, telewizja satelitarna, czy darmowy internet to tylko niektóre z udogodnień czekających na gości Hoteli WAM. Jako jedna z największych polskich sieci hotelowych oferujemy noclegi w 15 miastach na terenie Polski.
Przykładamy szczególna uwagę do tego aby nasi goście czuli się wyjątkowo. Stawiamy na profesjonalizm na najwyższym poziomie, pamiętając równocześnie o tym, aby czuli się Państwo u nas jak w domu.
Z myślą o klientach biznesowych oferujemy wynajem sal szkoleniowych i konferencyjnych wyposażonych w profesjonalny sprzęt multimedialny. Przerwy w spotkaniach umila pyszna kawa i kulinaria serwowane przez hotelowe restauracje.
Szczególnym zainteresowaniem wśród gości cieszy się średniowieczny Zamek Czocha oferujący szereg atrakcji dla miłośników historii, wyśmienitego jedzenia i aktywnego wypoczynku. Miejsce to przyciąga tłumy osób chcących poczuć dreszcz emocji podczas nocnego zwiedzania, któremu towarzyszy tajemnicza Biała Dama...
Zapraszamy do odwiedzenia naszych hoteli i strony internetowej www.hotelewam.pl
Axence od ponad 10 lat dostarcza przedsiębiorstwom i instytucjom na całym świecie profesjonalne rozwiązania do kompleksowego zarządzania infrastrukturą IT.
Flagowy produkt firmy, oprogramowanie Axence nVision®, odpowiada na kluczowe potrzeby administratorów i oficerów bezpieczeństwa IT w zakresie monitorowania sieci i użytkowników, inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania, zdalnej pomocy technicznej oraz ochrony danych przed wyciekiem. Zarządom pozwala zaś optymalizować koszty obsługi infrastruktury informatycznej niezależnie od jej wielkości.
Rozwiązania Axence zainstalowano dotychczas na ponad 600 000 urządzeń, a liczba ta stale się powiększa. Ich wysoką jakość doceniają zarówno liderzy rynku, jak również międzynarodowe organizacje i media branżowe.
Za pomocą rozwiązań Business Process Management firmy iGrafx można dokumentować, realizować i optymalizować procesy produkcyjne całego przedsiębiorstwa. iGrafx łączy przy tym skutecznie na całym świecie najważniejsze komponenty procesu – IT, analizę i inicjatywy procesowe – i w ten sposób wspiera wymierny wzrost produktywności.
W ponad 20 krajach i u więcej niż 10.000 klientów z różnych branż stawia iGrafx korzyść klientów konsekwentnie w centrum swojego działania. Korzystając z wszechstronnych a zarazem łatwych do obsługi narzędzi są w stanie zarówno międzynarodowe korporacje jak i przedsiębiorstwa średniej wielkości skutecznie bronić swojej czołowej pozycji w międzynarodowym współzawodnictwie czy też tą pozycję utwierdzić.
Rok założenia: 1987
Pracownicy: 100 na całym świecie
Spółka Tecna jest dostawcą rozwiązań w zakresie zarządzania procesami biznesowymi. Firma oferuje zarówno produkty własne, zbudowane w oparciu o autorską platformę Aurea BPM, jak i produkty firmy Oracle i HP, jako ich wieloletni partner.
Oferowany przez firmę nowoczesny system klasy BPMS 2.0 – Aurea BPM – to wielojęzykowe i multifunkcjonalne narzędzie do modelowania, uruchamiania i optymalizacji procesów biznesowych. Dzięki zastosowaniu zintegrowanego modelera BPMN działającego poprzez www, architektury zorientowanej na usługi, społecznościowego wsparcia komunikacji między użytkownikami oraz repozytorium dokumentów zintegrowanego z MS Office, możliwe jest automatyzowanie i usprawnianie dynamicznych, stale podlegających zmianom procesów biznesowych, w heterogenicznych, rozproszonych, wielojęzykowych środowiskach. Aurea BPM wspiera zarówno procesy wewnątrz organizacji, jak i działania Business-to-business.
Tecna Sp. z o.o. świadczy również usługi w zakresie analizy, projektowania, budowy, rozwoju i utrzymywania systemów dedykowanych wytwarzanych w technologiach: Oracle, Java EE, SOA, Web Services, BPEL, Business Intelligence, OLAP, jak również w bardziej tradycyjnych technologiach, takich jak: Oracle Designer, Forms, Reports.
Firma zatrudnia wysokiej klasy specjalistów wyróżniających się unikalnym doświadczeniem i najlepszymi praktykami w projektowaniu i wdrażaniu nowoczesnych, kompleksowych rozwiązań informatycznych.
Zespół firmy Tecna od lat tworzą ludzie zgrani i sprawdzeni w dużych projektach informatycznych obejmujących wsparcie procesów zarządzających podstawową działalnością biznesu w Polsce i w Rosji.
Altar Sp. z o.o. jest dostawcą swoich autorskich systemów informatycznych oraz nowoczesnych rozwiązań dla firm, dostosowanych do ich zróżnicowanych potrzeb, specyfiki branży, w której działają, a także wielkości. Firma funkcjonuje na rynku od ponad 20 lat.
Ofertę Altar tworzą:
  • Systemy do zarządzania procesami biznesowymi;
  • Systemy Call/Contact Center;
  • Systemy do obsługi rozliczeń klientów masowych.
Archman – producent przeglądarkowych systemów do controllingu i zarządzania.
Firma Archman Sp. z o.o. jest polskim producentem rozwiązań informatycznych w zakresie Business Intelligence, Workflow i HR. Flagowym produktem firmy jest system Business Navigator, który działa w środowisku przeglądarki internetowej. Business Navigator jest często wdrażany jako bardzo istotne uzupełnienie do najdroższych systemów ERP. System wspiera obieg i pracę grupową na bardzo szerokim zakresie dokumentów (dokumenty handlowe, kadrowe, zadania, zlecenia etc.) Ponadto wyposażony jest w zestaw wbudowanych narzędzi klasy Business Intelligence pozwalających na wielowymiarową i szybką analizę dokumentów.
Czy systemy ECM, BPM, BI powinny być na jednej platformie czy osobno?
Pod koniec XX wieku lansowano trend systemów zintegrowanych wierząc, że obsługa wszystkich procesów na jednej platformie jest rozwiązaniem właściwym. Szybki rozwój informatyki i pojawianie się nowych obszarów eksploatacji dla niej sprawił, że coraz częściej zaczęto zauważać, że jeden system nie jest w stanie obsłużyć wszystkich potrzeb. Dzisiaj tzw. systemy dziedzinowe (dedykowane do określonej dziedziny np. obiegu dokumentów) komunikujące się z głównym systemem ERP są standardem. Powstaje jednak pytanie jaka jest rozsądna liczba systemów specjalistycznych w firmie? Czy część z nich można połączyć? Jeżeli tak, to które? Jaki są koszty i korzyści takiego połączenia?
Podczas prezentacji pokażemy cechy wspólne a także różnice pomiędzy systemami klasy BI, ECM, BPM. Przedstawimy argumenty za oraz przeciw ich integracji na jednej platformie. Postaramy się wskazać uniwersalne kryteria, które pomogą podjąć decyzję przy wyborze architektury dla określonej firmy.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » Archman Sp. z o.o.
INGENES od ponad 15 lat jest producentem i dostawcą własnych rozwiązań informatycznych oraz systemów informatycznych znanych producentów takich jak Microsoft, Comarch. Swoją ofertę kieruje do średnich i dużych przedsiębiorstw w branżach produkcyjnych oraz dystrybucji. Rozwiązania dostarczane klientom są dobierane w sposób optymalny dzięki umiejętnej analizie potrzeb, właściwemu wyborowi technologii informatycznych oraz znajomości nowoczesnych metod zarządzania.
Specjalizuje się we wdrażaniu systemów ERP, CRM, BI oraz obiegu dokumentów. Ingenes dużą uwagę skupia na metodologii wdrożenia i realizacji projektów programistycznych.
Główną kadrę Ingenes stanowią doświadczeni certyfikowani konsultanci specjalizujący się w systemach ERP, CRM oraz BI. Jako partner Microsoft Ingenes zdobył kompetnecje z zakresu Business Intelligence, Data Platform, Software Development, Microsoft Business Solutions – Dynamics CRM , Hosting. Ingenes posiada stosowne certyfikaty Microsoft potwierdzające uzyskanie kompetencji.
INTENSE GROUP jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania wobec systemów informatycznych wspierających zarządzanie. Firma z powodzeniem działa od 2006 roku i specjalizuje się w produkcji oraz wdrażaniu zaawansowanych rozwiązań klasy Business Process Management i Business Intelligence.
Flagowy produkt – Platforma INTENSE – jest unikalnym, kompleksowym rozwiązaniem dla przedsiębiorstw, pozwalającym zamodelować niemal dowolne procesy biznesowe, zwiększyć efektywność działalności operacyjnej, ograniczyć koszty i zoptymalizować działania.
Oferta obejmuje m.in.:
  • Obieg dokumentów i pracy (workflow);
  • Zarządzanie projektami;
  • Budżetowanie i controlling;
  • Hurtownie danych;
  • Szynę integracyjną (INTENSE Enterprise Service Bus);
  • pecjalizowane rozwiązania branżowe.
Platforma INTENSE codziennie optymalizuje pracę tysięcy użytkowników. Korzystają z niej zarówno średniej wielkości przedsiębiorstwa, jak również duże korporacje, w tym m.in: BUDIMEX SA, PGNiG, ORLEN CS, AWBUD, HOLDING 1, FIXIT. Rozwiązanie jest wdrażane w kraju i zagranicą (m.in. Wielka Brytania, Węgry, Niemcy, Czechy i Słowacja). Wdrożenia realizowane są w oparciu o system INTENSE Platform, zarówno bezpośrednio, jak i z udziałem sieci Autoryzowanych Partnerów INTENSE. INTENSE Group – Szczegółowy opis oferty
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » Intense Group Sp. z o.o.
Humansoft posiada jeden z najbardziej doświadczonych i wykwalifikowanych zespołów wdrożeniowych Qlik Sense i QlikView w Polsce. Z sukcesem realizujemy projekty Business Intelligence dla największych, strategicznych firm. Zrealizowaliśmy wdrożenia dla ponad 80 klientów. Każde z naszych wdrożeń zakończyło się pełnym sukcesem. W wykonanych przez nas aplikacjach analitycznych Qlik codziennie pracuje ponad 1200 użytkowników.
Wspieramy klientów z różnych branż, oferując kompletne rozwiązania Business Intelligence w obszarach finansowych oraz operacyjnych. Koncentrujemy się na potrzebach Klientów. Każde dostarczone przez nas rozwiązanie poparte jest analizą indywidualnych potrzeb, aby jak najlepiej dopasować ofertę i spełnić oczekiwania najbardziej wymagających firm.
Posiadamy ponad 25-cio letnie doświadczenie w tworzeniu oraz wdrażaniu własnego oprogramowania ERP, B2B, B2C, EDI i BI, na którym pracuje łącznie ponad 10 000 klientów. Gwarantujemy najwyższą jakość dostarczanych rozwiązań i usług.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » Humansoft Sp. z o.o.
EBIS oferuje kompleksowe (analiza wymagań, budowa i wdrożenie systemu) jak i częściowe (konsulting istniejącego rozwiązania, pomoc w wyborze narzędzi do raportowania) usługi w zakresie systemów klasy Business Intelligence. Jesteśmy elastyczni w zakresie technologii wdrażanej bazy danych oraz narzędzi raportowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaspokoić potrzeby zarówno małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych korporacji.
Firma powstała w 2012 roku, jednak nasz zespół ma za sobą wieloletnie doświadczenie z zakresu wdrożeń systemów Business Intelligence w szeregu polskich jak i międzynarodowych korporacji. W danym momencie z systemów zbudowanych i obsługiwanych przez konsultantów EBIS korzystają tysiące zadowolonych użytkowników.
Firma jest autoryzowanym partnerem firmy Bilander w zakresie sprzedaży licencji i wdrożeń systemu Binocle Business Intelligence.
WSPIERANE TECHNOLOGIE:
Binocle to kompleksowa platforma Business Intelligence, która zapewniając dostęp do zintegrowanych danych firmy, wspiera podejmowanie decyzji biznesowych. Binocle to proste w użyciu, elastyczne narzędzie wielowymiarowej analizy danych.
W ramach jednej platformy Binocle oferuje moduły:
  • Raportowanie i analizy biznesowe;
  • Planowanie i budżetowanie;
  • Data Mining.
ABILE stanowi zespół konsultantów wdrażających rozwiązania biznesowe oparte na systemach SAP. Nasze doświadczenia poparte są udanymi wdrożeniami u licznych Klientów, należących do różnych branż, charakteryzujących się zróżnicowaną wielkością oraz złożonością procesów.
Strategicznymi kierunkami działalności spółki są wdrożenia systemów i rozwiązań SAP, w szczególności:
  • Konsolidacja sprawozdań grup kapitałowych;
  • Zarządzanie nieruchomościami (IS Real Estate);
  • CRM;
  • Rozwiązania dla sektora publicznego (IS Public Sector);
  • Hurtownia danych SAP i planowanie strategiczne;
  • Finanse, controlling, środki trwałe;
  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Gospodarka materiałowa wraz z zaawansowanym zarządzaniem magazynami (WM);
  • Rozwiązania dla handlu (IS Retail).
ABILE powstało w 2007 roku jako spółka, której założycielami byli konsultanci z przeszło 10-letnim wówczas stażem w branży wdrożeniowej SAP. Wokół naszych konsultantów ekspertów stworzyliśmy zespoły kompetencyjne w obszarach, w których możemy zaoferować usługi na najwyższym poziomie.

Synergy Days – Dzień I, Blok II
Termin: 18 czerwca 2015 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Warszawa, Hotel Warszawianka
Centrum Kongresowe

05-140 Serock, Jachranka 77
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Synergy Days:
NOVITUS Centrum Technologii Sprzedaży GRUPA HOTELI WAM Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Axence Sp. z o.o. Sp.k. iGrafx GmbH Tecna Sp. z o.o. Altar Sp. z o.o. Archman Sp. z o.o. Humansoft Sp. z o.o. INGENES Sp. z o.o. Intense Group Sp. z o.o. EBIS Group Abile Sp. z o.o.
Prezentowane Rozwiązania:
aurea altar-df altar-ecm altar-of piramid navigator intense-platform qlikview bilander Microsoft Sp. z o.o. power-bi
Patronat Honorowy:
Województwo Mazowieckie PAiIZ S.A.
Sponsorzy:
crm-vision CCNS Spółka Akcyjna Always Travel TelecityGroup Poland Sp. z o.o. TelecityGroup Poland Sp. z o.o. Dixi-Car S.A. Nowa Itaka Sp. z o.o. Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.