Graphcom
Comarch ERP XL spełnia specyficzne wymogi przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych
oraz zajmujących się działalnością usługową/serwisową z różnych sektorów gospodarki.
System jest dedykowany funkcjonalności dla każdej branży, a także narzędzia e-commerce,
Business Intelligence czy współpracę z systemami Edi.
Przedsiębiorstwa chcący zminimalizować pracochłonność wynikającą z obsługi zamówień
klientów mogą rozbudować system o platformy B2B – Comarch ERP Pulpit Kontrahenta.
Comarch EPR Pulpit Kontrahenta działa za pomocą przeglądarki internetowej, a dzięki
swojej wielojęzyczności idealnie sprawdza się także do obsługi klientów zagranicznych.
Jest dostępny również w postaci miesięcznego abonamentu w wersji usługowej.
Comarch EPR XL jest w pełni dostosowany do krajowych i międzynarodowych realiów
gospodarczych, w tym standardów Unii Europejskiej, dzięki czemu został wdrożony
na 4 kontynentach i 30 krajach.
Comarch ERP to program z którego korzysta już ponad 4000 klientów z różnych branż
i jest od lat najczęściej wybieranym systemem klasy ERP w Polsce
CFI Systemy Informatyczne
Vendo ERP to wygodne i funkcjonalne oprogramowanie stworzone w celu usprawnienia
funkcjonowania przedsiębiorstw. Ułatwia i automatyzuje wykonywanie codziennych zadań
oraz zarządzanie i nadzór nad procesami w firmie, takimi jak:
- Automatyzacja obsługi sprzedaży: oferty, zamówienia, fakturowanie, wysyłka towarów;
- Zaopatrzenie i gospodarka magazynowa;
- Płatności, budżety, finanse i księgowość.
Vendo ERP wraz funkcjonalnością Vendo CRM (zarządzanie kontaktami, obiegiem zadań
i dokumentów, projektami i procesami sprzedaży) oraz Vendo Produkcja MRP (planowanie
i rozliczanie produkcji) tworzy kompleksowe, zintegrowane rozwiązanie zawierające:
- Solidny system magazynowo – księgowy;
- System menadżerski wspomagający zarządzanie firmą.
Program Vendo posiada bogaty zestaw parametrów umożliwiających dostosowanie programu
pod specyficzne potrzeby klienta.
Wybrane moduły:
- Sprzedaż i Dystrybucja to efektywne narzędzie do kompleksowej obsługi zamówień
od klientów. Zapewnia sprawną i terminową realizację zamówień od odbiorców poprzez
uporządkowanie i automatyzację całego procesu obsługi klienta;
- Magazyn i Zaopatrzenie to intuicyjne i funkcjonalne narzędzie do zarządzania
procesami zaopatrzenia i gospodarką magazynową w przedsiębiorstwie. Wspiera
w optymalizacji stanów magazynowych, minimalizuje błędy i pomyłki w procesach
logistycznych oraz zapewnia pełną identyfikowalność partii, czyli tzw. treaceability;
- Produkcja to zestaw narzędzi służących do kompleksowego zarządzania
produkcją – od wystawienia zlecenia, poprzez techniczne przygotowanie produkcji,
harmonogramowanie, bieżącą rejestrację wykonania, rozliczanie, aż po raportowanie
na potrzeby kadry zarządzającej. Elastyczność oprogramowania pozwala projektować
zarazem proste przebiegi produkcyjne jak i bardzo skomplikowane procesy
technologiczne;
- CRM wraz z modułem Workflow to bardzo funkcjonalne, a przy tym łatwe
w użytkowaniu narzędzie wspomagające zarządzanie pracą, zadaniami, kontaktami,
projektami oraz obiegiem zadań i informacji. Umożliwia przydzielanie zadań,
planowanie kontaktów, nadzorowanie stanu realizacji, monitorowanie terminów;
- Finanse i Płatności to moduł stworzony w celu zapewnienia sprawnego nadzoru nad
należnościami i zobowiązaniami oraz przepływu środków pieniężnych. Automatyzuje
proces rozliczania należności, dzięki integracji z systemami transakcyjnymi banków;
- Księgowość i Środki Trwałe wspiera prowadzenie rachunkowości firmy zgodnie
z wymogami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego. Automatyzuje
procesy księgowych poprzez obsługę wielopoziomowego planu kont i wzorców księgowa;
- Analiza i Raportowanie to predefiniowane raporty wbudowane w poszczególne
moduły Vendo. Obejmują one takie obszary jak: sprzedaż, magazyn, produkcja,
księgowość. Vendo umożliwia także integrację z systemem QlikView.
CFI Systemy Informatyczne
Większość rozwiązań klasy Business Intelligence potrafi odpowiadać na pytania, które zostały
wcześniej przemyślane i model danych został odpowiednio przygotowany. Ale co z pytaniami,
które się nasuwają podczas analizy danych, a nie zostały wcześniej przygotowane jako zestaw
do analizy? To są te pytania, które przychodzą do głowy podczas przeglądania wizualizacji.
W takim przypadku z pomocą przychodzi QlikView.
Platforma
QlikView Business Discovery zapewnia dostęp do narzędzi, dzięki którym można
samodzielnie przeprowadzić analizę biznesową, co daje użytkownikom większe możliwości
i skłania do podejmowania innowacyjnych decyzji. Dzięki asocjacyjnemu silnikowi przetwarzania
danych, osoba analizująca je może znajdować odpowiedzi na pytanie po pytaniu, poruszając
się po swojej unikalnej ścieżce swoich własnych odkryć. QlikView umożliwia osobom nie będącym
osobami technicznymi swobodną eksplorację danych, tylko za pomocą kliknięć, zdobywając
nowe informacje krok po kroku oraz zadając kolejne pytania w miarę jak nowe informacje się
pojawiają.
QlikView - Analizy Biznesowe in-memory
QlikView to pierwsze rozwiązanie analityki biznesowej typu "in-memory". Rozwiązanie typu
"in-memory" pozytywnie wpływa na wydajność. Tradycyjne rozwiązania analityki biznesowej
oparte na zapytaniach i kostkach danych mogą działać w oparciu o pamięć, ale cały czas
potrzebują obsługi działu IT, który ręcznie zarządza tak ważnymi dla użytkowników
powiązaniami między danymi.
Dzięki QlikView użytkownicy biznesowi mogą:
- Identyfikować niewidoczne na pierwszy rzut oka trendy i odkrywać informacje
pozwalające na podejmowanie innowacyjnych decyzji;
- Zadawać pytania i uzyskiwać najważniejsze informacje zarówno samodzielnie,
jak i zespołowo – natychmiast, gdziekolwiek jesteś;
- Przeszukiwać wszystkie dane, aby uzyskać pełniejszy obraz – po prostu wpisz
w polu wyszukiwarki QlikView dowolne słowo lub wyrażenie, w dowolnej kolejności,
aby natychmiast uzyskać odpowiednie wyniki, które pozwolą Ci dostrzec nowe
powiązania między danymi;
- Skorzystać z narzędzi samodzielnej analityki biznesowej do szukania odpowiedzi
na pytania lub tworzenia raportów, bez konieczności korzystania z pomocy
specjalistów IT lub analityków biznesowych.
Dzięki QlikView specjaliści IT mogą:
- Łączyć dane pochodzące z wielu źródeł, aby dostarczać użytkownikom biznesowym
pełny wgląd w dane;
- Skupić się na zapewnianiu bezpieczeństwa danych, dostarczaniu danych i aplikacji,
nadzorze danych i obsłudze systemu;
- Skreślić ze swojej długiej listy obowiązków pisanie i poprawianie raportów,
opracowywanie zapytań i tworzenie kostek danych;
- Łatwiej zarządzać dzięki internetowej konsoli QlikView. To sposób na zapewnienie
wszystkim dostępu do najnowszych danych i analiz. Dzięki administracji opartej
na funkcjach pełnionych przez poszczególnych użytkowników, dostęp do danych
uzyskują tylko te osoby, które są do tego uprawnione.
Dzięki QlikView specjaliści/programiści rozwiązań analityki biznesowej mogą:
- Pobierać dane z systemów źródłowych, tworzyć modele danych, przetwarzać dane,
opisywać metadane, tworzyć warstwy przechowywania danych i zmieniać układ
interfejsu użytkownika;
- Tworzyć różnorodne wizualizacje i zmieniać je – błyskawicznie;
- Tworzyć rozszerzenia za pomocą QlikView Workbench (wtyczka Microsoft Visual Studio®);
- Łączyć się z portalami branżowymi i stronami dotyczącymi współpracy za pomocą
podstron QlikView używanych z Microsoft SharePoint®;
- Łączyć się bezpośrednio z popularnymi aplikacjami biznesowymi i źródłami danych,
m.in. Salesforce.com, SAP NetWeaver® i Informatica.
Współpraca i mobilność.
QlikView dodatkowo wspiera łatwość korzystania oraz swoją wartość dzięki umożliwieniu
podejmowania decyzji przez wiele osób, nawet jeśli znajdują się w wielu różnych miejscach.
Użytkownicy mogą komunikować się między sobą w kontekście analizowanych danych.
Do dyspozycji oddane są możliwości: dodawania notatek w danych, interaktywne sesje
współdzielenia interaktywnych kokpitów menedżerskich, zakładanie i przesyłanie zakładek
do treści znajdujących się w kokpitach, nawet jeśli treści te pojawiają się dopiero po wybraniu
kilkunastu parametrów. Dzięki QlikView użytkownicy mogą zadawać kolejne pytania i uzyskiwać
odpowiedzi samodzielnie, lub współpracując ze współpracownikami w czasie rzeczywistym,
niezależnie od tego gdzie się znajdują i na jakich urządzeniach pracują.
CompuTec
SAP Business One
SAP Business One to rozwiązanie zaprojektowane z myślą o specyficznych potrzebach małych
i średnich przedsiębiorstw. Jego zadaniem jest zwiększenie wydajności i opłacalności oraz
wsparcie w podejmowaniu decyzji w oparciu o łatwo dostępne i przejrzyste informacje.
SAP Business One oferuje kompleksowe funkcje:
- Zarządzanie finansami;
- Zarządzanie magazynami i produkcją;
- Zarządzanie relacjami z klientami;
- Zaopatrzenie;
- Raportowanie.
DBW Polska – Case Study
BRODD – Case Study
ProcessForce
Stworzone przez firmę CompuTec, rozwiązanie ProcessForce, opracowano specjalnie dla
produkcji ciągłej jest ono w pełni zintegrowane z SAP Business One. ProcessForce jest esencją
obu rozwiązań, czerpiąc siłę i bezpieczeństwo z SAP oraz ekspercką wiedzę na temat procesów
produkcyjnych z firmy CompuTec. W ten sposób wykorzystano zalety platformy biznesowej
SAP wraz z jej najnowszymi osiągnięciami, tworząc bogate funkcjonalnie, niezwykle przyjazne
użytkownikowi rozwiązanie przynoszące wymierne korzyści klientom.
ProcessForce posiada takie funkcjonalności jak:
- Interaktywny wykres Gantta;
- Wsparcie różnych typów produkcji (MTS, MTO, ASO...);
- Zarządzanie danymi produktów;
- Deklaracja składników;
- Wykorzystanie formuł w recepturach;
- Marszruty Technologiczne;
- Kalkulacja planowanych i rzeczywistych kosztów produkcji;
- Zlecenia produkcyjne;
- Wsparcie różnych metod wydania (Ręcznie, Pobranie Wsteczne);
- "Dostępne do rozdysponowania" - ATP;
- Pochodzenie rekomendacji MRP;
- Kontrola i śledzenie partii;
- Kontrola Jakości;
- Zarządzanie Reklamacjami;
- Kolektory danych produkcyjnych;
- Możliwość dostosowywania rozwiązania.
SAP BusinessObjects
SAP BusinessObjects to rozwiązania Business Intelligence posiadające kompleksowe funkcje,
które ułatwiają podejmowanie decyzji biznesowych. Dzięki nim użytkownicy dokonują trafnych
i świadomych wyborów w oparciu o rzeczywiste dane i analizę. Wszyscy, zarówno
wyspecjalizowani analitycy, jak i użytkownicy biznesowi, uzyskują dostęp do potrzebnych
informacji przy minimalnej zależności od działów IT. Korzystając ze skutecznych rozwiązań
BI, użytkownicy z różnych obszarów przedsiębiorstwa mogą uzyskiwać dostęp do informacji,
używać ich, formatować, analizować i udostępniać w całej firmie.
SAP HANA
Narzędzie stworzone do błyskawicznej analizy ogromnych ilości danych. Jednym z głównych
wyzwań, jakim muszą sprostać organizacje rozmaitej wielkości należące do określonych branż,
jest zarządzanie coraz większymi ilościami informacji i analizowanie ich, a także wykorzystanie
tych informacji do usprawnienia prowadzonej działalności biznesowej. Dział informatyczny
musi zmierzyć się z problemem wysokich kosztów związanych z zakupem i obsługą sprzętu
wymaganego do przechowywania ogromnych ilości danych, natomiast użytkownicy biznesowi
potrzebują szybkiego dostępu do informacji i analiz, aby odpowiednio reagować na zmieniające
się warunki rynkowe.
Intense
Zintegrowana Platforma
INTENSE jest kompleksowym rozwiązaniem do zarządzania procesami biznesowymi, zawierająca m.in. podsystem WorkFlow, mechanizmy controllingu, budżetowania i tworzenia zaawansowanych rozwiązań zarządczo – analitycznych, znajdujących zastosowania w różnych organizacjach. Całość stanowi zestaw modułów wspierających procesy obiegu zadań, zarządzania projektami, transformacji, integracji i modelowania danych zarówno dla potrzeb operacyjnej pracy związanej z ewidencją dowolnej informacji, jak też w celu budowy różnorodnych rozbudowanych analiz. Pełne rozwiązanie umożliwia wdrożenie zaawansowanych, controllingowych metod zarządzania przedsiębiorstwem, pozyskania i łączenia ze sobą danych pochodzących z wielu źródeł, procesowy obieg pracy, stosowanie odpowiednich dekretacji i podzielników, aż po wielowymiarowe dedykowane obszary analityczne.
Dzięki unikalnej architekturze oraz wyjątkowej elastyczności Platforma INTENSE efektywnie wspiera organizację w konfigurowanych indywidualnie obszarach funkcjonalnych, w tym m.in.:
- Procesowego obiegu pracy i dokumentów, Workflow;
- Zaawansowanego zarządzania projektami;
- Budżetowania, Planowania, Controllingu;
- Hurtowni Danych i Business Intelligence;
- Integracji systemów informatycznych (m. in. Enterprise Service Bus);
- Obsługi definiowanych procesów biznesowych;
- Dedykowanych rozwiązań branżowych.
Platforma INTENSE – Folder Informacyjny
Axacom
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations Enterprise Edition to nowa wersja Microsoft Dynamics AX dostępna na rynku od lipca 2017, jest dostępna w dwóch wersjach: w chmurze i on-premise.
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations ułatwia zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa średnich i dużych organizacji. System jest częścią rozwiązania Microsoft Dynamics 365, wspiera obszary takie jak zamówienia, sprzedaż, logistyka, produkcja, finanse czy zarządzanie przedsiębiorstwem.
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations ułatwia podejmowanie właściwych decyzji biznesowych w krótkim czasie dzięki inteligentnemu interfejsowi, który zapewnia dostęp do danych w czasie rzeczywistym, pozwala organizacjom na transformacje dostarczając logiki biznesowej, która umożliwia zaprojektowanie procesów biznesowych szybciej dzięki czemu firma staje się innowacyjna i wyprzedza konkurencję.
Organizacja zyskuje elastyczność co pozwala jej rosnąć w swoim własnym tempie. Rozwiązanie Dynamics 365 for Finance and Operations umożliwia prowadzenie działalności w zasadzie wszędzie, w dowolnym czasie z wykorzystaniem uniwersalności technologii chmury, skalując globalnie operacje spełniając przy tym oczekiwania klientów.
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations dostarcza narzędzia niezbędne w nowoczesnym miejscu pracy - inteligentne, mobilne, łatwe w obsłudze rozwiązania biznesowe. Dzięki informacjom dostępnym w czasie rzeczywistym podejmowane decyzje są szybsze i mają lepszy wpływ na całą organizację.
Transformacja organizacji poprzez reorganizację procesów jest kluczowa dla jej konkurencyjności. Wprowadzanie takich zmian powinno odbywać się szybko i nie naruszać modelu biznesowego. Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations pozwala firmom na transformację poprzez uproszczenie i przyspieszenie zmian procesowych.
Pomaganie organizacjom rosnąć w ich własnym tempie polega na zapewnieniu im wyboru oraz elastyczności. Microsoft daje organizacjom możliwość wykorzystania atutów technologii chmury co pozwala na skalowanie globalnych działań. Rozwiązanie Dynamics 365 for Finance and Operations z łatwością integruje się z dotychczasowym systemem wraz z zawartymi danymi. Dzięki temu użytkownicy mogą nadal czerpać korzyści z istniejących inwestycji jednocześnie usuwając wszystkie bariery stojące na drodze rozwoju.
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations jest ściśle zintegrowany z platformą Office 365. Integracja ta znacznie ułatwia prace z kartotekami klientów i dostawców, ofertowaniem czy fakturowaniem. Aplikacje pracują na wspólnym modelu danych co zapewnia szybki przepływ pracy, klient zyskuje obszerną analitykę oraz pracę z danymi w czasie rzeczywistym
Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations to kompleksowe narzędzie służące do zarządzania przedsiębiorstwem. Wychodzi naprzeciw rosnącym potrzebom organizacji dostosowując się do zmieniających się oczekiwań klientów.