Rozwiązania
CompuTec
SAP Business One
SAP Business One to rozwiązanie zaprojektowane z myślą o specyficznych potrzebach małych
i średnich przedsiębiorstw. Jego zadaniem jest zwiększenie wydajności i opłacalności oraz
wsparcie w podejmowaniu decyzji w oparciu o łatwo dostępne i przejrzyste informacje.
SAP Business One oferuje kompleksowe funkcje:
- Zarządzanie finansami;
- Zarządzanie magazynami i produkcją;
- Zarządzanie relacjami z klientami;
- Zaopatrzenie;
- Raportowanie.
- Interaktywny wykres Gantta;
- Wsparcie różnych typów produkcji (MTS, MTO, ASO...);
- Zarządzanie danymi produktów;
- Deklaracja składników;
- Wykorzystanie formuł w recepturach;
- Marszruty Technologiczne;
- Kalkulacja planowanych i rzeczywistych kosztów produkcji;
- Zlecenia produkcyjne;
- Wsparcie różnych metod wydania (Ręcznie, Pobranie Wsteczne);
- "Dostępne do rozdysponowania" - ATP;
- Pochodzenie rekomendacji MRP;
- Kontrola i śledzenie partii;
- Kontrola Jakości;
- Zarządzanie Reklamacjami;
- Kolektory danych produkcyjnych;
- Możliwość dostosowywania rozwiązania.
TRES Centrum Oprogramowania
Program Trawers jest narzędziem klasy ERP/MRP. Rozwijany jest od ponad 20 lat. Z powodzeniem wspiera pracę w kilkuset przedsiębiorstwach handlowych, usługowych i produkcyjnych z wielu branż.
Posiada bogatą i kompletną funkcjonalność rozwijaną przez lata w ścisłej współpracy z firmami Użytkowników. Zapewnia wysoką jakość rozwiązań
merytorycznych. Rozwój programu stale inspirowany jest analizą polskich realiów oraz światowych trendów w klasie aplikacji ERP/MRP.
Sprzedaż:
- Zarządzanie bazą klientów;
- Realizacja zamówień sprzedaży;
- Limity kredytowe, kontrola należności i zaległości;
- Cenniki sprzedaży, upusty i sprawdzanie marży;
- Analizy sprzedaży w różnych układach, dynamika i ranking.
- Oferty cenowe dostawców;
- Realizacja zamówień zakupu.
SSI SCHÄFER
SSI SCHÄFER jest wiodącym w Europie, od ponad 75 lat, producentem najbezpieczniejszych rozwiązań wyposażenia magazynowego, warsztatowego oraz transportu wewnętrznego. Posiada liczne obiekty referencyjne w Polsce i na świecie. Działania firmy ukierunkowane są na potrzeby Klienta, nastawione na długofalową i ścisłą współpracę.
Firma SSI SCHÄFER Sp. z o.o. oferuje:
- Wykonanie analiz i projektów zagospodarowania magazynów wraz z dostawą i montażem „pod klucz” uwzględniając optymalizację powierzchni użytkowej oraz koszty funkcjonowania magazynu i obrotu towarowego;
- Doradztwo, projektowanie, dostawę rozwiązań intalogistycznych i elementów wyposażenia magazynów (ponad 20.000 pozycji) obejmujące:
- Systemy regałów półkowych o szerokim zastosowaniu w tym wielopoziomowe regały z podestami;
- Systemy regałów dla składowania palet, kontenerów i innych opakowań zbiorczych – w tym przejezdne (na wózkach) i regały przepływowe (rolkowe);
- Dynamiczne systemy regałowe dla składowania elementów w pojemnikach magazynowych takie jak: regały przepływowe (rolkowe i ślizgowe);
- Regały windowe „LOGIMAT” – wraz z całym wyposażeniem uzupełniającym w postaci szuflad i pojemników;
- Regały wspornikowe do magazynowania materiału dłużycowego;
- Magazyny samonośne i magazyny wysokiego składowania wraz z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem;
- Przenośniki i systemy komisjujące wykorzystujące automatyzację dla zwiększenia przepływów w magazynie;
- Pojemniki – magazynowe, transportowe, opakowania zwrotne dla wszelkich możliwych zastosowań, wykonane z tworzyw sztucznych lub metalu;
- Drobne wyposażanie jak szafki materiałowe, ubraniowe, narzędziowe, stoły warsztatowe, wózki transportowe oraz inne urządzenia uzupełniające.
Altar
Głównym oferowanym przez firmę Altar systemem jest Altar Contact Center – nowoczesna
platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu
kanałów (np. telefon, smartfon, mail, czat, Skype, strona www). System zapewnia pełną
integrację kanałów, ale też spójne zarządzanie nimi i jednolite raportowanie. Altar Contact
Center umożliwia również inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami, aby przynosiły
oczekiwane efekty firmie i jej klientom.
Kolejny z produktów - system billingowy Sara®, który rozlicza i fakturuje różne rodzaje
usług masowych: telefon, internet, telewizję, energię, gaz, wodę) świadczonych klientom
przez dostawców, operatorów telekomunikacyjnych. Z systemu korzysta m.in. nc+.
Axence
Axence nVision® to profesjonalne oprogramowanie do monitorowania i zarządzania zasobami IT niezależnie od wielkości infrastruktury sieciowej. Składa się z pięciu modułów funkcjonalnych: Network, Inventory, Users, HelpDesk oraz DataGuard. Umożliwia kompleksowe monitorowanie sieci i aktywności użytkowników, inwentaryzację sprzętu i oprogramowania, zdalną pomoc techniczną oraz ochronę danych przed wyciekiem.
Program można pobrać w pełni funkcjonalnej wersji bez ograniczeń czasowych i limitu monitorowanych urządzeń sieciowych. Dodatkowo, dzięki 10 darmowym Agentom nVision, użytkownicy mogą kompleksowo zarządzać siecią złożoną z dziesięciu stacji roboczych.
Axence nVision 9
Wsparcie Techniczne Axence
CCNS
Zagrożenia, z jakimi muszą borykać się administratorzy bezpieczeństwa, ciągle ewoluują. Jest to nieustanna walka „dobra” ze „złem”, gdzie na każde nowe rozwiązanie zabezpieczające przed niepowołanym dostępem „zło” odpowiada coraz to bardziej wyrafinowanymi metodami ataku.
Liderem (jak pokazują rozmaite rankingi) w tworzeniu rozwiązań bezpieczeństwa jest firma WatchGuard. Firma ta, z siedzibą w USA (Seattle, Washington), już od roku 1996 dostarcza sprzętowe rozwiązania bezpieczeństwa. Przed tą datą wszyscy producenci dostarczali jedynie rozwiązania programowe. Firma WatchGuard zapoczątkowała swoim odważnym posunięciem nową erę w bezpieczeństwie systemów informatycznych, oferując szeroką gamę rozwiązań bezpieczeństwa:
Urządzenia Firebox – ochrona przed niepowołanym dostępem na styku z siecią Internet (rozszerzenie funkcjonalności oferowanych przez urządzenia klasy UTM). Obecne wymagania dotyczące bezpieczeństwa sieci w zależności od charakterystyki klienta bardzo różnią się miedzy sobą. Coraz trudniejsze staje się zaproponowanie jednolitego i spójnego rozwiązania. Urządzenia z rodziny Firebox pozwalają na dobranie odpowiedniego sprzętu dla niemal każdego zadania związanego z ochroną sieci klienta przed zagrożeniami płynącymi z sieci Internet.
Access Points – jako uzupełnienie funkcjonalności oferowanych przez urządzenia Firebox, firma WatchGuard oferuje także punkty dostępowe sieci WiFi Cloud, oferujące zestaw innowacyjnych funkcjonalności. Pierwszy na rynku, w pełni funkcjonalny i niezawodny system WIPS (WiFi Intrusion Prevention System) automatycznie chroni własną sieć, a działająca w chmurze Webowa aplikacja, pozwala z jednego miejsca wygodnie zarządzać dowolną, łatwo skalowalną liczbą punktów dostępowych.