CompuTec
SAP Business One
SAP Business One to rozwiązanie zaprojektowane z myślą o specyficznych potrzebach małych
i średnich przedsiębiorstw. Jego zadaniem jest zwiększenie wydajności i opłacalności oraz
wsparcie w podejmowaniu decyzji w oparciu o łatwo dostępne i przejrzyste informacje.
SAP Business One oferuje kompleksowe funkcje:
- Zarządzanie finansami;
- Zarządzanie magazynami i produkcją;
- Zarządzanie relacjami z klientami;
- Zaopatrzenie;
- Raportowanie.
DBW Polska – Case Study
BRODD – Case Study
ProcessForce
Stworzone przez firmę CompuTec, rozwiązanie ProcessForce, opracowano specjalnie dla
produkcji ciągłej jest ono w pełni zintegrowane z SAP Business One. ProcessForce jest esencją
obu rozwiązań, czerpiąc siłę i bezpieczeństwo z SAP oraz ekspercką wiedzę na temat procesów
produkcyjnych z firmy CompuTec. W ten sposób wykorzystano zalety platformy biznesowej
SAP wraz z jej najnowszymi osiągnięciami, tworząc bogate funkcjonalnie, niezwykle przyjazne
użytkownikowi rozwiązanie przynoszące wymierne korzyści klientom.
ProcessForce posiada takie funkcjonalności jak:
- Interaktywny wykres Gantta;
- Wsparcie różnych typów produkcji (MTS, MTO, ASO...);
- Zarządzanie danymi produktów;
- Deklaracja składników;
- Wykorzystanie formuł w recepturach;
- Marszruty Technologiczne;
- Kalkulacja planowanych i rzeczywistych kosztów produkcji;
- Zlecenia produkcyjne;
- Wsparcie różnych metod wydania (Ręcznie, Pobranie Wsteczne);
- "Dostępne do rozdysponowania" - ATP;
- Pochodzenie rekomendacji MRP;
- Kontrola i śledzenie partii;
- Kontrola Jakości;
- Zarządzanie Reklamacjami;
- Kolektory danych produkcyjnych;
- Możliwość dostosowywania rozwiązania.
SAP BusinessObjects
SAP BusinessObjects to rozwiązania Business Intelligence posiadające kompleksowe funkcje,
które ułatwiają podejmowanie decyzji biznesowych. Dzięki nim użytkownicy dokonują trafnych
i świadomych wyborów w oparciu o rzeczywiste dane i analizę. Wszyscy, zarówno
wyspecjalizowani analitycy, jak i użytkownicy biznesowi, uzyskują dostęp do potrzebnych
informacji przy minimalnej zależności od działów IT. Korzystając ze skutecznych rozwiązań
BI, użytkownicy z różnych obszarów przedsiębiorstwa mogą uzyskiwać dostęp do informacji,
używać ich, formatować, analizować i udostępniać w całej firmie.
SAP HANA
Narzędzie stworzone do błyskawicznej analizy ogromnych ilości danych. Jednym z głównych
wyzwań, jakim muszą sprostać organizacje rozmaitej wielkości należące do określonych branż,
jest zarządzanie coraz większymi ilościami informacji i analizowanie ich, a także wykorzystanie
tych informacji do usprawnienia prowadzonej działalności biznesowej. Dział informatyczny
musi zmierzyć się z problemem wysokich kosztów związanych z zakupem i obsługą sprzętu
wymaganego do przechowywania ogromnych ilości danych, natomiast użytkownicy biznesowi
potrzebują szybkiego dostępu do informacji i analiz, aby odpowiednio reagować na zmieniające
się warunki rynkowe.

TRES Centrum Oprogramowania
Program
Trawers jest narzędziem klasy ERP/MRP. Rozwijany jest od ponad 20 lat. Z powodzeniem wspiera pracę w kilkuset przedsiębiorstwach handlowych, usługowych i produkcyjnych z wielu branż.
Posiada bogatą i kompletną funkcjonalność rozwijaną przez lata w ścisłej współpracy z firmami Użytkowników. Zapewnia wysoką jakość rozwiązań
merytorycznych. Rozwój programu stale inspirowany jest analizą polskich realiów oraz światowych trendów w klasie aplikacji ERP/MRP.
Sprzedaż:
- Zarządzanie bazą klientów;
- Realizacja zamówień sprzedaży;
- Limity kredytowe, kontrola należności i zaległości;
- Cenniki sprzedaży, upusty i sprawdzanie marży;
- Analizy sprzedaży w różnych układach, dynamika i ranking.
Zaopatrzenie:
- Oferty cenowe dostawców;
- Realizacja zamówień zakupu.
Zapasy:
- Nadzorowanie zapasów w ujęciu ilościowym i wartościowym;
- Organizowanie inwentaryzacji;
- Analizy zapasów;
- Ewidencja partii LOT i serii SER;
- Metody wyceny zapasów [E][L][F][S][W][D];
- Jednostki miar, zamienniki, terminy ważności, normy, wskaźniki.
Produkcja:
- Baza normatywna struktur produktów i procesów technologicznych;
- Zlecenia produkcyjne i specyfikacje;
- Dokumentacja warsztatowa, harmonogramy zleceń i operacji;
- Planowanie potrzeb materiałowych;
- Rozliczanie kosztów produkcji.
Finanse:
- Księga główna;
- Obrot pieniężny;
- Środki trwałe.
Inne aspekty:
- Wielo-oddziałowość, Wielo-firmowość;
- Wielo-walutowość, Wielo-jezyczność;
- Elektroniczna wymiana danych: EDI, SOA, Email.

SSI SCHÄFER
SSI SCHÄFER jest wiodącym w Europie, od ponad 75 lat, producentem najbezpieczniejszych rozwiązań wyposażenia magazynowego, warsztatowego oraz transportu wewnętrznego. Posiada liczne obiekty referencyjne w Polsce i na świecie. Działania firmy ukierunkowane są na potrzeby Klienta, nastawione na długofalową i ścisłą współpracę.
Firma SSI SCHÄFER Sp. z o.o. oferuje:
- Wykonanie analiz i projektów zagospodarowania magazynów wraz z dostawą i montażem „pod klucz” uwzględniając optymalizację powierzchni użytkowej oraz koszty funkcjonowania magazynu i obrotu towarowego;
- Doradztwo, projektowanie, dostawę rozwiązań intalogistycznych i elementów wyposażenia magazynów (ponad 20.000 pozycji) obejmujące:
- Systemy regałów półkowych o szerokim zastosowaniu w tym wielopoziomowe regały z podestami;
- Systemy regałów dla składowania palet, kontenerów i innych opakowań zbiorczych – w tym przejezdne (na wózkach) i regały przepływowe (rolkowe);
- Dynamiczne systemy regałowe dla składowania elementów w pojemnikach magazynowych takie jak: regały przepływowe (rolkowe i ślizgowe);
- Regały windowe „LOGIMAT” – wraz z całym wyposażeniem uzupełniającym w postaci szuflad i pojemników;
- Regały wspornikowe do magazynowania materiału dłużycowego;
- Magazyny samonośne i magazyny wysokiego składowania wraz z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem;
- Przenośniki i systemy komisjujące wykorzystujące automatyzację dla zwiększenia przepływów w magazynie;
- Pojemniki – magazynowe, transportowe, opakowania zwrotne dla wszelkich możliwych zastosowań, wykonane z tworzyw sztucznych lub metalu;
- Drobne wyposażanie jak szafki materiałowe, ubraniowe, narzędziowe, stoły warsztatowe, wózki transportowe oraz inne urządzenia uzupełniające.
SSI SCHÄFER dostarcza również usługę serwisu i wsparcia technicznego 24/7.
Altar
Głównym oferowanym przez firmę Altar systemem jest
Altar Contact Center – nowoczesna
platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu
kanałów (np. telefon, smartfon, mail, czat, Skype, strona www). System zapewnia pełną
integrację kanałów, ale też spójne zarządzanie nimi i jednolite raportowanie. Altar Contact
Center umożliwia również inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami, aby przynosiły
oczekiwane efekty firmie i jej klientom.
Kolejny z produktów - system billingowy
Sara®, który rozlicza i fakturuje różne rodzaje
usług masowych: telefon, internet, telewizję, energię, gaz, wodę) świadczonych klientom
przez dostawców, operatorów telekomunikacyjnych. Z systemu korzysta m.in. nc+.
Na szczególną uwagę zasługuje
Altar Enterprise Content Management, rozwiązanie
które stanowi "bank informacji o działaniu naszej firmy". System integruje dane z różnych
źródeł i prezentuje je w postaci pozwalającej na wygodną analizę. Zapewnia przechwytywanie
różnego rodzaju dokumentów, zarządzanie nimi i archiwizację. Wspiera procesy zarządzania
(np. poprzez wgląd w zadania/projekty realizowane przez pracowników/zespoły, ich czas
pracy, efektywność, terminowość) oraz procesy biznesowe z nimi skojarzone (np. prowadzone
projekty, proces sprzedaży, wytwarzania, zamówień).
Zakres współpracy z Altar obejmuje: analizę przedwdrożeniową, projektowanie, development,
wdrożenie, integrację z systemami dziedzinowymi, szkolenia, asystę techniczną oraz rozwój
oprogramowania.
Wśród klientów Altar korzystających z ich rozwiązań można wymienić: Orange, nc+, empik,
Bank Pocztowy, BIK S.A., wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, PZU, Multimedia, LuxMed.

Axence
Axence nVision® to profesjonalne oprogramowanie do monitorowania i zarządzania zasobami IT niezależnie od wielkości infrastruktury sieciowej. Składa się z pięciu modułów funkcjonalnych: Network, Inventory, Users, HelpDesk oraz DataGuard. Umożliwia kompleksowe monitorowanie sieci i aktywności użytkowników, inwentaryzację sprzętu i oprogramowania, zdalną pomoc techniczną oraz ochronę danych przed wyciekiem.
Program można pobrać w pełni funkcjonalnej wersji bez ograniczeń czasowych i limitu monitorowanych urządzeń sieciowych. Dodatkowo, dzięki 10 darmowym Agentom nVision, użytkownicy mogą kompleksowo zarządzać siecią złożoną z dziesięciu stacji roboczych.
Axence nVision 9
Wsparcie Techniczne Axence

CCNS
Zagrożenia, z jakimi muszą borykać się administratorzy bezpieczeństwa, ciągle ewoluują. Jest to nieustanna walka „dobra” ze „złem”, gdzie na każde nowe rozwiązanie zabezpieczające przed niepowołanym dostępem „zło” odpowiada coraz to bardziej wyrafinowanymi metodami ataku.
Liderem (jak pokazują rozmaite rankingi) w tworzeniu rozwiązań bezpieczeństwa jest firma
WatchGuard. Firma ta, z siedzibą w USA (Seattle, Washington), już od roku 1996 dostarcza sprzętowe rozwiązania bezpieczeństwa. Przed tą datą wszyscy producenci dostarczali jedynie rozwiązania programowe. Firma WatchGuard zapoczątkowała swoim odważnym posunięciem nową erę w bezpieczeństwie systemów informatycznych, oferując szeroką gamę rozwiązań bezpieczeństwa:
Urządzenia Firebox – ochrona przed niepowołanym dostępem na styku z siecią Internet (rozszerzenie funkcjonalności oferowanych przez urządzenia klasy UTM). Obecne wymagania dotyczące bezpieczeństwa sieci w zależności od charakterystyki klienta bardzo różnią się miedzy sobą. Coraz trudniejsze staje się zaproponowanie jednolitego i spójnego rozwiązania. Urządzenia z rodziny Firebox pozwalają na dobranie odpowiedniego sprzętu dla niemal każdego zadania związanego z ochroną sieci klienta przed zagrożeniami płynącymi z sieci Internet.
Access Points – jako uzupełnienie funkcjonalności oferowanych przez urządzenia Firebox, firma WatchGuard oferuje także punkty dostępowe sieci WiFi Cloud, oferujące zestaw innowacyjnych funkcjonalności. Pierwszy na rynku, w pełni funkcjonalny i niezawodny system WIPS (WiFi Intrusion Prevention System) automatycznie chroni własną sieć, a działająca w chmurze Webowa aplikacja, pozwala z jednego miejsca wygodnie zarządzać dowolną, łatwo skalowalną liczbą punktów dostępowych.
Oprócz rozwiązań sprzętowych oferowane są analogiczne rozwiązania w postaci wirtualnych systemów, które mogą pracować w oparciu o środowisko VMware lub Hyper V. W ramach tej grupy rozwiązań dostępne są systemy FireboxV o identycznej funkcjonalności, jaką oferują rozwiązania sprzętowe. Znakomicie skalowalne, doskonale nadają się do ochrony środowisk wirtualnych, gdyż stanowią ich część.
Usługa AuthPoint – jest to samodzielny produkt będący chmurowym systemem wielostopniowej autentykacji. Może zostać zintegrowany z niemal dowolnym produktem (w tym oczywiście z innymi rozwiązaniami WatchGuard) dostarczając kolejnego czynnika autentykacyjnego wspierającego standardowe hasło. AuthPoint umożliwia autentykację z wykorzystaniem haseł jednorazowych, kodów QR oraz powiadomień typu push przesyłanych na urządzenie mobilne. System wykorzystuje tokeny programowe, jest łatwy w użytkowaniu oraz zarządzaniu, a także wysoce skalowalny. Moduł zarządzania utrzymywany jest w chmurze WatchGuard. Nie ma konieczności instalowania, czy tworzenia systemu administracyjnego w infrastrukturze użytkownika. Bezpieczeństwo tokenów programowych (w tym ochronę przed ich klonowaniem) zapewnia technologia tworzenia DNA urządzenia mobilnego.
Threat Detection & Response (TDR) – to rozwiązanie, którego podstawowym zadaniem jest ochrona stacji roboczych przed zarażeniem złośliwym kodem. Realizowana jest poprzez instalację klienta programowego na chronionych maszynach. Klient analizuje działanie uruchamianych procesów i pozwala na wykrycie niepożądanego zachowania. Zależnie od konfiguracji może jedynie monitorować i informować o problemach lub podejmować akcje (m.in. usuwanie zmian w rejestrze systemu, zatrzymywanie procesów, przesyłanie plików do kwarantanny, izolacja maszyny w sieci, przesyłanie podejrzanych plików do analizy w zewnętrznym środowisku). Dodatkowo realizowana jest także korelacja zdarzeń z urządzeniem Firebox, które chroni sieć organizacji. Jako źródło wiedzy wykorzystywane są zdarzenia generowane przez moduł pracujący na urządzeniu Firebox, zachowanie procesów na chronionych maszynach (w tym uruchamiane procesy, zestawiane połączenia sieciowe, otwierane pliki itd.), zbiór sygnatur znanych zagrożeń, analiza heurystyczna z wykorzystaniem blisko 200 dedykowanych algorytmów, korelacja danych w chmurze (z opcją wyboru wykorzystywanej chmury zlokalizowanej na terenie Europy). Sam system zarządzania usługą utrzymywany jest w chmurze WatchGuard, co gwarantuje skalowalność usługi oraz jej poprawne działanie i pełną ochronę maszyn, które pracują poza chronioną siecią firmy (np. laptop pracujący w sieci hotelowej). Sensory ochronne dostępne są dla systemu Windows, MAC OS oraz Linux.
Dostępne jako wirtualny system narzędzie Dimension służy do wizualizacji aktualnego stanu sieci oraz zbierania i magazynowania logów, na bazie których generowane są następnie raporty. Nowa wersja tego nagradzanego systemu oferuje funkcjonalność anonimizacji raportów, zarządzanie urządzeniami w ramach Dimension Command, raporty dla punktów dostępowych sieci WiFi, tworzenia tuneli VPN z poziomu interfejsu Dimension i wiele innych, ciekawych funkcji.