Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
ARCUS S.A. jest jednym z największych na polskim rynku dostawców zintegrowanych systemów zarządzania dokumentem i korespondencją masową. Spółka jest wyłącznym przedstawicielem Kyocera Document Solutions oraz Pitney Bowes w Polsce.
Wraz z zależną spółką T-matic Systems S.A., ARCUS S.A. dostarcza kompleksowe rozwiązania oraz usługi z zakresu telematyki i inteligentnych sieci energetycznych.
Trzecia Spółka z Grupy Arcus - ARCUS Systemy Informatyczne Sp. z o.o. – realizuje informatyczne projekty integratorskie z zakresu systemów zunifikowanej komunikacji (Unified Communications), dostaw i wdrożenia infrastruktury IT oraz systemów klasy ERP.
Uzupełnieniem oferty Grupy Arcus jest autorskie oprogramowanie do zarządzania obiegiem dokumentów i projektów Spółki Docusoft.
Do największych klientów GRUPY ARCUS należą firmy z branży finansowej i ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, energetycznej, operatorzy pocztowi i logistyczni oraz administracja publiczna.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » Arcus Systemy Informatyczne
https:// BPC-Guide.pl » Arcus Systemy Informatyczne
KOMAKO Sp. z o.o. – firma z 25 letnią historią dostarcza rozwiązania klasy ERP w modelu tradycyjnym oraz w chmurze internetowej. Buduje rozwiązania branżowe dla systemu enova365 – oprogramowania klasy ERP. Specjalizuje się w systemach zarządzania projektami oraz budżetowaniem. Jest dostawcą rozszerzeń branżowych pod nazwą ENOKO Budżet dla enova365.
KOMAKO jako doświadczony integrator oferuje usługę wdrożenia z wykorzystaniem sprawdzonej metodyki wdrożeniowej. Projekty realizuje fachowy zespół konsultantów z przygotowaniem merytorycznym (księgowi i specjaliści od zarządzania kadrami) oraz inżynierowie i programiści. KOMAKO jest również certyfikowanym partnerem firmy Microsoft od 10 lat i oferuje szersze usługi wsparcia informatycznego w tym wdrożenia środowiska Microsoft Project, Enterprise Project Management czy usług w chmurze Office 365.
Inform-Tech Sp. z o.o. jest polską firmą informatyczną której tradycja rynkowa sięga 1992 r. Od początku funkcjonowania działalność firmy skupiała się na tworzeniu i wdrażaniu aplikacji bazodanowych. W początkowym okresie były to aplikacje logistyczne i księgowe tworzone ze wskazaniem rynku dystrybucji farmaceutycznej. Uzyskały one znaczący udział w tym segmencie rynku oraz uznanie wielu klientów. Jedną z istotnych przesłanek naszego sukcesu był wówczas fakt, że jako jedni z pierwszych, w tworzonych aplikacjach wykorzystaliśmy możliwości jakie ówcześnie dawały łącza telekomunikacyjne.
Równocześnie w 1994 roku powstała pierwsza wersja Prolab-3 napisana dla laboratorium ówczesnej Huty Batory (obecnie Laboratorium Badań Batory). W 1996 roku aplikacja została uzupełniona i wykorzystana w kolejnych dwóch laboratoriach hutniczych - Huty Zawiercie (obecnie CMC Zawiercie) oraz Sędzimira (obecnie Arcelor Mittal). Instalacje te do dzisiaj skutecznie wspomagają funkcjonowanie laboratoriów. Wnioski wyciągnięte z pierwszych wdrożeń a także bieżące kontakty z wieloma laboratoriami różnych branż, pozwoliły przygotować Prolab-3 tak, że w chwili rosnącego zainteresowania Organizacji tematyką związaną z zarządzaniem jakością, związanym akcesją Polski do UE, zyskało ono aprobatę klientów.
EBIS oferuje kompleksowe (analiza wymagań, budowa i wdrożenie systemu) jak i częściowe
(konsulting istniejącego rozwiązania, pomoc w wyborze narzędzi do raportowania) usługi
w zakresie systemów klasy Business Intelligence. Jesteśmy elastyczni w zakresie technologii
wdrażanej bazy danych oraz narzędzi raportowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie
zaspokoić potrzeby zarówno małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych korporacji.
Firma powstała w 2012 roku, jednak nasz zespół ma za sobą wieloletnie doświadczenie
z zakresu wdrożeń systemów Business Intelligence w szeregu polskich jak i międzynarodowych
korporacji. W danym momencie z systemów zbudowanych i obsługiwanych przez konsultantów
EBIS korzystają tysiące zadowolonych użytkowników.
Firma jest autoryzowanym partnerem firmy Bilander w zakresie sprzedaży licencji i wdrożeń
systemu Binocle Business Intelligence.
INTENSE GROUP jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania wobec systemów informatycznych wspierających zarządzanie. Firma z powodzeniem działa od 2006 roku i specjalizuje się w produkcji oraz wdrażaniu zaawansowanych rozwiązań klasy Business Process Management i Business Intelligence.
Flagowy produkt – Platforma INTENSE – jest unikalnym, kompleksowym rozwiązaniem
dla przedsiębiorstw, pozwalającym zamodelować niemal dowolne procesy biznesowe,
zwiększyć efektywność działalności operacyjnej, ograniczyć koszty i zoptymalizować
działania.
Oferta obejmuje m.in.:
- Obieg dokumentów i pracy (workflow);
- Zarządzanie projektami;
- Budżetowanie i controlling;
- Hurtownie danych;
- Szynę integracyjną (INTENSE Enterprise Service Bus);
- pecjalizowane rozwiązania branżowe.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » Intense Group Sp. z o.o.
https:// BPC-Guide.pl » Intense Group Sp. z o.o.
JCommerce to firma, która doświadczenie biznesowe i technologiczne zdobywa już od ponad 10 lat. Jest to jedna z nielicznych firm na rynku IT w Polsce, która łączy w sobie kompetencje z zakresu technologii PHP, JAVA, .NET, FrontEnd i znajomość procesów biznesowych, pochodzących z wdrożeń systemów Business Intelligence i ERP. Dzięki temu Klienci JCommerce zyskują nie tylko wsparcie technologiczne, ale również dodatkową wartość w postaci optymalizacji procesów biznesowych w ich firmach.
Firma dodatkowo świadczy usługi Outsourcingu IT, które pozwalają na nawiązanie współpracy ze starannie dobraną grupą ekspertów JCommerce, bez konieczności ponoszenia kosztów związanych z kadrami, płacami oraz zmianą struktury własnej firmy. Wiedza i umiejętności specjalistów firmy pozwalają na skuteczną pracę nad każdym realizowanym projektem, zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym.
Partnerami biznesowymi firmy JCommerce są czołowi producenci oprogramowania i sprzętu oraz najlepsze ośrodki naukowe. Dzięki temu Klienci mają pewność, że współpracują z profesjonalną firmą, której pracownicy posiadają wiedzę i kompetencje doceniane na całym świecie.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » JCommerce S.A.
https:// BPC-Guide.pl » JCommerce S.A.
Altar Sp. z o.o. jest dostawcą swoich autorskich systemów informatycznych oraz
nowoczesnych rozwiązań dla firm, dostosowanych do ich zróżnicowanych potrzeb, specyfiki
branży, w której działają, a także wielkości. Firma funkcjonuje na rynku od ponad 20 lat.
Ofertę Altar tworzą:
- Systemy do zarządzania procesami biznesowymi;
- Systemy Call/Contact Center;
- Systemy do obsługi rozliczeń klientów masowych.
T Komp – Tworzymy najwyższej jakości oprogramowanie wspierające systemy zarządzania zgodne z wytycznymi norm ISO, w tym ISO 9000, ISO 14001, ISO 18000, ISO 22000, ISO 27001 i innymi. Naszą misją jest dostarczanie rozwiązań wspierających organizacje w codziennej pracy. Nasze produkty pozwalają sprawnie zarządzać obiegiem szeroko rozumianej informacji. Rozwiązania T Komp pozwalają zwiększyć świadomość zagadnień i znaczenia jakości wśród pracowników, zrozumieć ich rolę jaką ogrywają w całym procesie wytwarzania produktu.
Tworzymy rozwiązania możliwe do adaptacji we wszystkich branżach, dbając o spójność produktu, a jednocześnie zapewniając elastyczne podejście do wdrożenia i dostosowania produktów w zgodzie z potrzebami Klienta. Produkty T Komp wykorzystywane są przez ponad 100 rozpoznawalnych organizacji, dbając o sprawne zarządzanie organizacją dla ponad 140.000 użytkowników. Nasze systemy wdrożyliśmy m.in. w ArcelorMittal, Thomson Technicolor, PKN Orlen, grupie PGE, ENEA, Bridgestone, Eaton, TRW Automotive, Reckit Benckiser, Valeo, KGHM, Philips, IKEA.
Business Online Services jest polską firmą działającą w branży IT z sukcesem od wielu lat. Specjalizujemy się w projektowaniu systemów informatycznych dla biznesu. Nasze rozwiązania opieramy o autorską Platformę BOS Manager.
Współpracę z nami cechuje partnerstwo i pragmatyzm – koncentracja na rzeczywistym usprawnieniu pracy Państwa firmy. Dzięki temu dostarczamy szybkie efekty biznesowe.
Współpraca z BOS – wartości dla biznesu:
- Szybkie efekty biznesowe;
- Kompleksowy system;
- Dopasowanie do klienta;
- Doświadczenie;
- Partnerstwo i pragmatyzm.
INGENES od ponad 15 lat jest producentem i dostawcą własnych rozwiązań informatycznych oraz systemów informatycznych znanych producentów takich jak Microsoft, Comarch. Swoją ofertę kieruje do średnich i dużych przedsiębiorstw w branżach produkcyjnych oraz dystrybucji. Rozwiązania dostarczane klientom są dobierane w sposób optymalny dzięki umiejętnej analizie potrzeb, właściwemu wyborowi technologii informatycznych oraz znajomości nowoczesnych metod zarządzania.
Specjalizuje się we wdrażaniu systemów ERP, CRM, BI oraz obiegu dokumentów. Ingenes dużą uwagę skupia na metodologii wdrożenia i realizacji projektów programistycznych.
Główną kadrę Ingenes stanowią doświadczeni certyfikowani konsultanci specjalizujący się w systemach ERP, CRM oraz BI. Jako partner Microsoft Ingenes zdobył kompetnecje z zakresu Business Intelligence, Data Platform, Software Development, Microsoft Business Solutions – Dynamics CRM , Hosting. Ingenes posiada stosowne certyfikaty Microsoft potwierdzające uzyskanie kompetencji.
KVADOS, a.s. – Jesteśmy szanowanym producentem rozwiązań softwarowych, które razem z naszym doświadczeniem i know-how są stosowane codziennie w 11 krajach Europy. Nasze produkty i usługi przeznaczone są dla klientów działających w szeregu segmentów, koncentrując się przede wszystkim na handlu, produkcji i usługach. Specjalizujemy się w optymalizowaniu procesów i działań ludzi bezpośrednio tam, gdzie pracują - w biurach, halach produkcyjnych, magazynach, ale też na zewnątrz, w terenie.
W podstawowej linii dzielimy nasze produkty na rozwiązania dla ERP, procesy mobilne, sprzedaż detaliczną, poprawę efektywności pracy pracowników w biurach oraz zarządzanie usługami. Rozumiemy, iż każdy klient jest inny, dlatego potrafimy wzajemnie kombinować nasze systemy tak, aby jako całość stworzyły unikalne i najlepsze rozwiązanie dla Państwa biznesu. Rozwiązania firmy Kvados skierowane na Polski rynek – myAVIS NG (CRM ze wsparciem procesów handlowych w terenie) oraz myFABER (service desk i workforce management)