Rozwiązania – Konferencja w Katowicach - Blok I, 10 grudnia 2015 r. – BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Konferencja w Katowicach - Blok I, 10 grudnia 2015 r.

Rozwiązania
Arcus S.A.
Grupa ARCUS to jeden z największych na rynku dostawców inteligentnych rozwiązań oraz zintegrowanych systemów zarządzania dokumentem i korespondencją masową. W ofercie sprzedażowej GRUPY ARCUS znajdują się takie usługi jak audyt potrzeb klienta, doradztwo w wyborze optymalnego rozwiązania, dostawa i integracja urządzeń wraz z wdrożeniem programowania, aż wreszcie nadzór nad bezpieczną i ciągłą pracą systemu.
Rozwiązania oferowane przez Grupę Arcus służą optymalizacji procesów w całej organizacji. Prezentowane podczas Konferencji rozwiązanie Arcus Kyocera MDS to kompleksowe narzędzie, które sprawi, że środowisko dokumentu będzie bardziej efektywne. MDS, czyli kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, optymalizuje cały proces produkcji dokumentów - od zadania wydruku/kopii, proces archiwizacji, przepływ pracy, bezpieczeństwa danych i wpływu na środowisko naturalne.
Jak to działa?
ARCUS KYOCERA MDS wykorzystuje proces Oceny, Projektowania, Implementacji, Zarządzania i Optymalizacji, aby precyzyjnie określić koszty produkcji dokumentów, dostosować środowisko obiegu dokumentów do profilu działalności firmy, a w konsekwencji ograniczyć koszty i zwiększyć wydajność i efektywność systemu.
Korzyści z wdrożenia rozwiązania Arcus Kyocera MDS:
  • Znaczące zmniejszenie kosztów produkcji dokumentów;
  • Kompletna przejrzystość kosztów;
  • Jeden kontakt do obsługi systemu dokumentów;
  • Wzrost wydajności poprzez redukcję przestoju i optymalizację systemu;
  • Poprawa bezpieczeństwa obiegu dokumentów;
  • Zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko naturalne.
Komako
KOMAKO od ponad 10 lat wdraża kompleksowy system ERP enova365. Jest to sprawdzone rozwiązanie dla firm do zarządzania zasobami i automatyzacji procesów, które z powodzeniem może być wykorzystywane również w branży inwestycyjno-budowlanej. KOMAKO stworzyło dedykowany moduł do budżetowania projektów - ENOKO Budżet. enova365 wsparta rozszerzeniem ENOKO Budżet pozwoli na prowadzenie inwestycji, rozliczeń czy budów w sposób systemowy, uporządkowany, oparty o zdefiniowane modele działania.
Powyższe rozwiązanie uzupełnia moduł do importu kosztorysów (format importu ATH2 .xml) jako bazy informacyjnej do tworzenia budżetów oraz kart limitowych w projektach zarządzanych poprzez enova365.
Więcej o enova365 dla budownictwa http://enova.komako.pl/erp-w-firmie-budowlanej.html
Oraz o module ENOKO Budżet: http://programydlafirm.komako.pl/enoko.html
Case-study z wdrożenia enova365 w AGRO-PROJECTS Sp. z o.o. S.k. :
http://www.komako.pl/enova365-enoko-agro-projects.html Case study – AGRO PROJECTS Sp. z o.o. S.k.
EBIS Group
Platforma Binocle – kompleksowa platforma Business Intelligence, która zapewniając dostęp do zintegrowanych danych firmy, wspiera podejmowanie decyzji biznesowych. Binocle to proste w użyciu, elastyczne narzędzie wielowymiarowej analizy danych. W ramach jednej platformy Binocle oferuje moduły:
  • Raportowanie i analizy biznesowe;
  • Planowanie i budżetowanie;
  • Data mining.
Microsoft Power BI – dostępny w chmurze lub wewnątrz firmy zestaw narzędzi Business Intelligence, będących częścią pakietu Office 365 lub samego Excela 2013. Podstawowym narzędziem analitycznym w Power BI jest właśnie Excel - pierwszy wybór dla niemal każdego analityka. Po rozszerzeniu Excela o Power Pivot (In-Memory), Power View, Power Map i Power Query otrzymujemy kompletną platformę Business Intelligence w przyjaznym i znanym nam środowisku Office. Case Study - Ministerstwo Gospodarki Case Study - Bartek S.A. Case Study - NDI S.A. Case Study - Sescom S.A.
Intense
Zintegrowana Platforma INTENSE jest kompleksowym rozwiązaniem do zarządzania procesami biznesowymi, zawierająca m.in. podsystem WorkFlow, mechanizmy controllingu, budżetowania i tworzenia zaawansowanych rozwiązań zarządczo – analitycznych, znajdujących zastosowania w różnych organizacjach. Całość stanowi zestaw modułów wspierających procesy obiegu zadań, zarządzania projektami, transformacji, integracji i modelowania danych zarówno dla potrzeb operacyjnej pracy związanej z ewidencją dowolnej informacji, jak też w celu budowy różnorodnych rozbudowanych analiz. Pełne rozwiązanie umożliwia wdrożenie zaawansowanych, controllingowych metod zarządzania przedsiębiorstwem, pozyskania i łączenia ze sobą danych pochodzących z wielu źródeł, procesowy obieg pracy, stosowanie odpowiednich dekretacji i podzielników, aż po wielowymiarowe dedykowane obszary analityczne.
Dzięki unikalnej architekturze oraz wyjątkowej elastyczności Platforma INTENSE efektywnie wspiera organizację w konfigurowanych indywidualnie obszarach funkcjonalnych, w tym m.in.:
  • Procesowego obiegu pracy i dokumentów, Workflow;
  • Zaawansowanego zarządzania projektami;
  • Budżetowania, Planowania, Controllingu;
  • Hurtowni Danych i Business Intelligence;
  • Integracji systemów informatycznych (m. in. Enterprise Service Bus);
  • Obsługi definiowanych procesów biznesowych;
  • Dedykowanych rozwiązań branżowych.
Platforma INTENSE – Folder Informacyjny
JCommerce – Qlik
Qlik to nowoczesna platforma analityczno-raportowa opracowana z myślą o użytkownikach biznesowych. Z rozwiązań Qlik korzysta już ponad 35 tyś. użytkowników na całym świecie. Co więcej, jest systematycznie uznawana przez Gartnera za lidera w obszarze rozwiązań Business Intelligence.
Qlik Sense 2.0 to najnowsza platforma służąca do samodzielnego przeprowadzania zaawansowanych analiz biznesowych w obszarze:
  • Finansów;
  • Sprzedaży;
  • Marketingu;
  • Logistyki;
  • IT;
  • HR.
Aplikacja jest bardzo intuicyjna i prosta w obsłudze oraz stwarza użytkownikowi duże możliwości do samodzielnego utrzymania i rozwoju.
Co sprawia, że Qlik Sense jest tak przyjazny?
  • Intuicyjne tworzenie kokpitów i raportów dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”;
  • Mobilność – system dostępny przez przeglądarkę dla wszystkich użytkowników;
  • Responsywność aplikacji – dostęp do systemu przez smarfon, tablet i w wersji desktopowej;
  • Możliwość samodzielnego tworzenia rozszerzeń dzięki otwartej technologii JavaScript lub wykorzystania bezpłatnych rozszerzeń zamieszczonych w Qlik Community;
  • Rozwiązanie dostępne cenowo - uproszczone licencjonowanie oparte o tokenowy model licencyjny;
  • Krótki czas wdrożenia – aplikacja dostępna produktywnie już w kilkanaście dni od startu prac.
Wdrożenie platformy QlikView Wdrożenie w firmie Skanska Property Poland
Altar
Głównym oferowanym przez firmę Altar systemem jest Altar Contact Center – nowoczesna platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu kanałów (np. telefon, smartfon, mail, czat, Skype, strona www). System zapewnia pełną integrację kanałów, ale też spójne zarządzanie nimi i jednolite raportowanie. Altar Contact Center umożliwia również inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami, aby przynosiły oczekiwane efekty firmie i jej klientom.
Kolejny z produktów - system billingowy Sara®, który rozlicza i fakturuje różne rodzaje usług masowych: telefon, internet, telewizję, energię, gaz, wodę) świadczonych klientom przez dostawców, operatorów telekomunikacyjnych. Z systemu korzysta m.in. nc+.
Na szczególną uwagę zasługuje Altar Enterprise Content Management, rozwiązanie które stanowi "bank informacji o działaniu naszej firmy". System integruje dane z różnych źródeł i prezentuje je w postaci pozwalającej na wygodną analizę. Zapewnia przechwytywanie różnego rodzaju dokumentów, zarządzanie nimi i archiwizację. Wspiera procesy zarządzania (np. poprzez wgląd w zadania/projekty realizowane przez pracowników/zespoły, ich czas pracy, efektywność, terminowość) oraz procesy biznesowe z nimi skojarzone (np. prowadzone projekty, proces sprzedaży, wytwarzania, zamówień).
Zakres współpracy z Altar obejmuje: analizę przedwdrożeniową, projektowanie, development, wdrożenie, integrację z systemami dziedzinowymi, szkolenia, asystę techniczną oraz rozwój oprogramowania.
Wśród klientów Altar korzystających z ich rozwiązań można wymienić: Orange, nc+, empik, Bank Pocztowy, BIK S.A., wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, PZU, Multimedia, LuxMed.
T Komp
Najważniejsze moduły CAQ:
NND 9000 – system do zarządzania dokumentacją wewnętrzną – rejestrowanie dokumentów przez uprawnione do tego osoby, możliwość definiowania praw dostępu do dokumentów na różnych poziomach (przegląd, opiniowanie, akceptacja, zatwierdzanie, modyfikacja), automatycznie generowane i wysyłane powiadomień drogą e-mail oraz na tablicę informacyjną programu, monity przypominające pracownikom o wykonaniu czynności związanych z dokumentem (np. monity o przegląd, opiniowanie czy zatwierdzenie), automatyczna dystrybucja dokumentu na podstawie przydzielonych uprawnień w odpowiednim czasie do odpowiednich osób, kontrola nad wersjami dokumentacji – w przypadku obowiązywania nowej wersji dokumentu stara nieaktualna wersja automatycznie przechodzi do archiwum, automatycznie generowana karta zmian, dziennik zdarzeń każdego dokumentu – pełna informacja kto, kiedy zapoznał się z danym dokumentem, ile razy dokument został wydrukowany przez pracownika, przyjazny kreator raportów umożliwiający samodzielne i wszechstronne wykonywanie różnych rejestrów i raportów związanych z przechowywanymi w bazie dokumentami, pełnotekstowe i wielowątkowe przeszukiwanie dokumentacji, nadzór nad wydrukami dokumentów – wykonywanie wydruków wyłącznie przez osoby uprawnione i w określonej ilości, możliwość identyfikacji wydruku z dokumentem w systemie, możliwość zgłaszania potrzeby opracowania nowego dokumentu lub propozycji zmian w dokumencie istniejącym. Moduł NND 9000 Moduł NND Audit Moduł NND Claims Moduł NND Process Moduł NND DOC Moduł NND Dynamic
NND Process – system do mapowania procesów – autoryzowany dostęp do poszczególnych procesów - zabezpieczanie przed nieuprawnionymi modyfikacjami, możliwość tworzenia wielu poziomów procesów - od procesów głównych poprzez podprocesy, aż do pojedynczych działań i czynności, możliwość definiowania informacji o procesach takich jak: dane wejściowe i wyjściowe, właściwości procesu, uczestnicy, dokumenty i formularze itd., możliwość definiowania i prezentacji wskaźników i mierników procesów, integracja z aplikacjami wchodzącymi w skład systemu NND INTEGRUM oraz z innymi zewnętrznymi systemami informatycznymi np. klasy ERP, możliwość eksportu map procesów - pełna kontrola widoku wydruku, rozbudowany edytor graficzny pozwalający na rozrysowanie procesu wg wcześniej obranych założeń, łatwe i szybkie rysowanie schematów graficznych w przyjaznym dla użytkownika narzędziu, wersjonowanie procesów.
NND Audit – system do zarządzania auditami – możliwość sprawnego zaplanowania i przeprowadzenia auditów - automatycznie powstający harmonogram auditów podczas planowania, możliwość skorzystania z bazy wiedzy powstałej podczas przeprowadzania auditów wcześniejszych (cel, obszar, pytania, niezgodności, skuteczność działań), autoryzowany dostęp użytkowników do procesu auditu w ramach przydzielonych uprawnień, automatyzacja tworzenia planu auditu, pomocne listy wyboru: auditorów wewnętrznych, auditowanych celów, pytań auditowych itd., tworzenie listy pytań na podstawie wskazanego obszaru auditowania wg procesu, komórki organizacyjnej lub innego zdefiniowanego zakresu, przeprowadzenie auditu, odnotowywanie odpowiedzi, dowodów i wniosków z auditu w formie elektronicznej, możliwość załączania dowodów w formie dowolnych plików w postaci skanów, zdjęć, dokumentów, automatyczne generowanie monitów przypominających zainteresowanym osobom o wykonaniu czynności związanych z auditem, automatyczne generowanie informacji o audicie zainteresowanym osobom, automatycznie generowany raportu z auditu, współpraca z innymi modułami programu NND Integrum takimi jak dokumenty czy procesy, możliwość zgłoszenia niezgodności lub spostrzeżeń powstałych podczas auditu do modułu nadzorującego niezgodności i działania, przyjazny kreator raportów umożliwiający samodzielne i wszechstronne tworzenie rejestrów i raportów oraz przeprowadzenie analizy z wyników danych auditów.
NND Claims – system do zarządzania niezgodnościami – możliwość wypełniania elektronicznych kart niezgodności, spostrzeżeń, reklamacji, możliwość przypisania i planowania ścieżek realizacji działań (np. korygujących, zapobiegawczych czy korekcyjnych), budowa workflow - nadawanie uprawnień i wyznaczanie osób odpowiedzialnych za poszczególne etapy realizacji działań, automatycznie generowane monity przypominające pracownikom o realizacji poszczególnych etapów działań, automatycznie generowana informacja zwrotna na temat wywiązania się pracowników z przydzielonych zadań, automatyczne przypominanie o spóźnieniach, możliwość wydruku raportów z przeprowadzonych działań naprawczych i doskonalących, ocena trafności i skuteczności podjętych działań, kontrola czasu realizacji poszczególnych działań, szybkie wyszukiwanie niezgodności, działań lub reklamacji, przyjazny kreator raportów umożliwiający samodzielne i wszechstronne budowanie dowolnych rejestrów i statystyk, analiza danych.
Moduł wspomagający obieg dokumentacji zewnętrznej:
NND DOC – system do zarządzania i obiegu dokumentów zewnętrznych – definiowanie typów dokumentów przychodzących (wygląd formatki rejestrującej dokument, szablony obiegów, standardowe uprawnienia), automatyczna rejestracja dokumentu do programu bezpośrednio z urządzenia skanującego, graficzny i bardzo prosty w obsłudze interfejs, definiowanie ścieżki obiegu dokumentu (workflow) za pomocą metody drag&drop, przypisywanie ról, czasów reakcji oraz odpowiedzialnych osób lub funkcji do każdego kroku procesu, możliwość definiowania tzw. szablonów uprawnień pozwalających określać standardowe obiegi dokumentów, znajdowanie dowolnego dokumentu w kilka sekund np. poprzez drzewko segregatorów, narzędzie znajdź/wybierz, tzw. szybkie wyszukiwanie, archiwizacja dokumentów: łatwy i szybki dostęp do dokumentów archiwalnych, możliwość grupowania dokumentów w sprawy, projekty, grupy, automatyczne tworzenie się rejestrów: rejestru pism wychodzących i przychodzących, rejestru spraw, rzeczowego wykazu akt itp. kontrola i nadzór nad czasem dokonywania poszczególnych zatwierdzeń, przeglądów, opinii możliwość współpracy z innymi programami zewnętrznymi np. systemem finansowo księgowym w przypadku faktur czy też programem klasy ERP w przypadku zleceń lub zamówień.
Moduł wspomagający tworzenie elektronicznych formularzy:
NND Dynamic – kreator elektronicznych formularzy – przyjazny dla użytkownika i prosty w obsłudze projektant elektronicznych formularzy, rozmieszczenie pól metodą drag&drop, dowolność w definiowaniu ilości statusów i pól formularza na każdym z nich, pełne możliwości formatowania stylu formularza, definicja zakładek formularza, rozmieszczenie przycisków stertujących, przypisanie pól z bazy danych, definicja akcji przycisków, łatwe definiowanie ścieżki obiegu, uprawnionych oraz sposobu i treści powiadomień, możliwość relacyjnego łączenia formularzy ze sobą, możliwość podłączenia pod formularze źródeł danych z innych zewnętrznych systemów (współpraca z ERP, HR, FK itd.), definiowanie i publikacja raportów w postaci tabel, terminarzy, wykresów.
Business Online Services
Czym jest BOS MANAGER?
BOS MANAGER to nowoczesna platforma informatyczna, która obsługuje elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie procesami (workflow), a do tego wspiera dodatkowo pracę grupową, zarządzanie sprawami i zadaniami, obsługę sprzedaży oraz daje bogate funkcje analityczne i raportowania.
Platforma BOS MANAGER jest oparta o strukturę Teczek 360° - dzięki czemu informacje są kompletne i dostępne natychmiast. BOS MANAGER to platforma otwarta na integrację z innymi systemami, mobilna oraz intuicyjna i łatwa w obsłudze.
Korzyści z wdrożenia BOS MANAGER:
BOS MANAGER pozwala uporządkować i zautomatyzować obieg dokumentów i informacji w konkretnych obszarach firmy, np. obieg korespondencji, dokumentów finansowych, itd.
Dzięki wbudowanym funkcjom analitycznym, BOS MANAGER daje dostęp do informacji zarządczej oraz rozbudowane możliwości raportowania. Przykładowo połączenie obiegu faktur i zamówień z modułami kontroli wykorzystania budżetów i realizacji umów, znacznie ułatwia zarządzania przepływem pieniędzy (cash flow).
To, co wyróżnia Platformę BOS MANAGER to fakt, że daje ona możliwość, aby budować na niej bardziej skomplikowane moduły, w celu rozwiązania specyficznych wyzwań biznesowych firmy. Jest to możliwe dzięki kompleksowości narzędzia, które zawiera komponenty Workflow, CRM, integrowanie danych, analitykę, mobilność, itd.
Przykładowe procesy obsługiwane na platformie Workflow BOS MANAGER:
  • Administracja: obieg korespondencji, centralny rejestr umów, rejestr urządzeń, zgłoszenia serwisowe;
  • Finanse: zamówienia wewnętrzne, obieg faktur, monitorowanie wykorzystania budżetów, monitorowanie wykorzystania umów;
  • Sprzedaż: CRM, systemy handlowo-transakcyjne, obsługa reklamacji, portal dostępu dla kontrahentów;
  • Kadry: obieg wniosków urlopowych, obieg delegacji, rozliczanie czasu pracy, teczki pracowników, baza wiedzy, portal pracowniczy (ogłoszenia, zaświadczenia, paski wypłat);
  • Zarządzanie: zlecanie zadań i monitorowanie stopnia wykonania, teczki projektów i zarządzanie projektami, raporty, elementy Business Intelligence.

Konferencja BPC GROUP POLAND:
Termin: 10 grudnia 2015 r.
Czwartek, 08:45
Miejsce: Katowice, Qubus Hotel Prestige
40-007 Katowice, ul. Uniwersytecka 13
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Qubus Hotel Prestige
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Arcus S.A. Komako Sp. z o.o. INFORM-TECH Sp. z o.o. EBIS Group Intense Group Sp. z o.o. JCommerce S.A. Altar Sp. z o.o. TKomp Business Online Services Sp. z o.o. INGENES Sp. z o.o. KVADOS, a.s.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.