Organizatorzy – Konferencja w Katowicach - Blok III, 10 grudnia 2015 r. – BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Konferencja w Katowicach - Blok III, 10 grudnia 2015 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
ARCUS S.A. jest jednym z największych na polskim rynku dostawców zintegrowanych systemów zarządzania dokumentem i korespondencją masową. Spółka jest wyłącznym przedstawicielem Kyocera Document Solutions oraz Pitney Bowes w Polsce.
Wraz z zależną spółką T-matic Systems S.A., ARCUS S.A. dostarcza kompleksowe rozwiązania oraz usługi z zakresu telematyki i inteligentnych sieci energetycznych.
Trzecia Spółka z Grupy Arcus - ARCUS Systemy Informatyczne Sp. z o.o. – realizuje informatyczne projekty integratorskie z zakresu systemów zunifikowanej komunikacji (Unified Communications), dostaw i wdrożenia infrastruktury IT oraz systemów klasy ERP.
Uzupełnieniem oferty Grupy Arcus jest autorskie oprogramowanie do zarządzania obiegiem dokumentów i projektów Spółki Docusoft.
Do największych klientów GRUPY ARCUS należą firmy z branży finansowej i ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, energetycznej, operatorzy pocztowi i logistyczni oraz administracja publiczna.
Dane teleadresowe:
ul. Kolejowa 5/7,
01-217 Warszawa
tel.: (22) 536 08 00, (22) 536 09 00
faks: (22) 831 70 43
www.arcus.pl
arcus@arcus.pl
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » Arcus Systemy Informatyczne
KOMAKO Sp. z o.o. – firma z 25 letnią historią dostarcza rozwiązania klasy ERP w modelu tradycyjnym oraz w chmurze internetowej. Buduje rozwiązania branżowe dla systemu enova365 – oprogramowania klasy ERP. Specjalizuje się w systemach zarządzania projektami oraz budżetowaniem. Jest dostawcą rozszerzeń branżowych pod nazwą ENOKO Budżet dla enova365.
KOMAKO jako doświadczony integrator oferuje usługę wdrożenia z wykorzystaniem sprawdzonej metodyki wdrożeniowej. Projekty realizuje fachowy zespół konsultantów z przygotowaniem merytorycznym (księgowi i specjaliści od zarządzania kadrami) oraz inżynierowie i programiści. KOMAKO jest również certyfikowanym partnerem firmy Microsoft od 10 lat i oferuje szersze usługi wsparcia informatycznego w tym wdrożenia środowiska Microsoft Project, Enterprise Project Management czy usług w chmurze Office 365.
Inform-Tech Sp. z o.o. jest polską firmą informatyczną której tradycja rynkowa sięga 1992 r. Od początku funkcjonowania działalność firmy skupiała się na tworzeniu i wdrażaniu aplikacji bazodanowych. W początkowym okresie były to aplikacje logistyczne i księgowe tworzone ze wskazaniem rynku dystrybucji farmaceutycznej. Uzyskały one znaczący udział w tym segmencie rynku oraz uznanie wielu klientów. Jedną z istotnych przesłanek naszego sukcesu był wówczas fakt, że jako jedni z pierwszych, w tworzonych aplikacjach wykorzystaliśmy możliwości jakie ówcześnie dawały łącza telekomunikacyjne. Równocześnie w 1994 roku powstała pierwsza wersja Prolab-3 napisana dla laboratorium ówczesnej Huty Batory (obecnie Laboratorium Badań Batory). W 1996 roku aplikacja została uzupełniona i wykorzystana w kolejnych dwóch laboratoriach hutniczych - Huty Zawiercie (obecnie CMC Zawiercie) oraz Sędzimira (obecnie Arcelor Mittal). Instalacje te do dzisiaj skutecznie wspomagają funkcjonowanie laboratoriów. Wnioski wyciągnięte z pierwszych wdrożeń a także bieżące kontakty z wieloma laboratoriami różnych branż, pozwoliły przygotować Prolab-3 tak, że w chwili rosnącego zainteresowania Organizacji tematyką związaną z zarządzaniem jakością, związanym akcesją Polski do UE, zyskało ono aprobatę klientów.
EBIS oferuje kompleksowe (analiza wymagań, budowa i wdrożenie systemu) jak i częściowe (konsulting istniejącego rozwiązania, pomoc w wyborze narzędzi do raportowania) usługi w zakresie systemów klasy Business Intelligence. Jesteśmy elastyczni w zakresie technologii wdrażanej bazy danych oraz narzędzi raportowych. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaspokoić potrzeby zarówno małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych korporacji.
Firma powstała w 2012 roku, jednak nasz zespół ma za sobą wieloletnie doświadczenie z zakresu wdrożeń systemów Business Intelligence w szeregu polskich jak i międzynarodowych korporacji. W danym momencie z systemów zbudowanych i obsługiwanych przez konsultantów EBIS korzystają tysiące zadowolonych użytkowników.
Firma jest autoryzowanym partnerem firmy Bilander w zakresie sprzedaży licencji i wdrożeń systemu Binocle Business Intelligence.
WSPIERANE TECHNOLOGIE:
Binocle to kompleksowa platforma Business Intelligence, która zapewniając dostęp do zintegrowanych danych firmy, wspiera podejmowanie decyzji biznesowych. Binocle to proste w użyciu, elastyczne narzędzie wielowymiarowej analizy danych.
W ramach jednej platformy Binocle oferuje moduły:
  • Raportowanie i analizy biznesowe;
  • Planowanie i budżetowanie;
  • Data Mining.
ABIS działa na rynku automatyki od 1994 roku. Ścisła współpraca z renomowanymi producentami i przedstawicielami rozwiązań automatyki i obsługi procesów produkcji: Wonderware, Siemens, GE Intelligente Platform, Satel, Cognex czy Kawaski pozwoliła na przeprowadzenie ponad 320 projektów. Firma zatrudnia wysokiej klasy inżynierów i specjalistów, kilkudziesięcioosobowy zespół zapewnia wysoką jakość świadczonych usług we wszystkich obszarach zarządzania produkcją. Obszar kompetencyjny obejmuje zakres produkcji od elementów sterowania, robotyki, zapewnienie łączności, po panele operatorskie, systemy SCADA i HMI aż do rozwiązań sterowania i nadzorowania procesów produkcji MES.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » Abis Sp. z o.o. Sp.k.
ENVI Konsulting specjalizuje się w obsłudze największych inwestycji infrastrukturalnych w szeroko rozumianym sektorze ochrony środowiska, transportu i energetyki współfinansowanych głównie ze środków UE.
  • Planowanie inwestycji.
    ENVI Konsulting zajmuje się kompleksowym przygotowaniem inwestycji począwszy od przygotowania planów i strategii długofalowych, poprzez identyfikację niezbędnych działań inwestycyjnych i formułowanie zakresu przedsięwzięć w studiach wykonalności i wnioskach o dofinansowanie.
  • Przetargi.
    Zespół ENVI Konsulting posiada wieloletnie doświadczenie w opracowywaniu SIWZ dla postępowań przetargowych zgodnie z Prawem zamówień publicznych, procedurami PRAG oraz wymaganiami Banku Światowego. Wszyscy nasi eksperci posiadają wieloletnie doświadczenie w przygotowywaniu i realizacji kontraktów FIDIC.
  • Realizacja projektów.
    Na etapie realizacji firma pomaga Beneficjentom w zarządzaniu i rozliczaniu Projektów zgodnie z wytycznymi instytucji współfinansujących. Nasi konsultanci posiadają certyfikaty zarządzania projektami zgodnie z metodyką PRINCE 2. Jako jedyna na rynku posiada autorski system informatyczny FIDman wspomagający rozliczanie kontraktów. System ten sprawdza zarówno na kontraktach obmiarowych jak i ryczałtowych.
  • Zamykanie projektów.
    Po zakończeniu realizacji projektu firma sporządza raporty końcowe zgodnie z wytycznymi MRR, analizy w zakresie potwierdzenia osiągnięcia celów projektu, weryfikujemy analizy finansowe, itp.
T Komp – Tworzymy najwyższej jakości oprogramowanie wspierające systemy zarządzania zgodne z wytycznymi norm ISO, w tym ISO 9000, ISO 14001, ISO 18000, ISO 22000, ISO 27001 i innymi. Naszą misją jest dostarczanie rozwiązań wspierających organizacje w codziennej pracy. Nasze produkty pozwalają sprawnie zarządzać obiegiem szeroko rozumianej informacji. Rozwiązania T Komp pozwalają zwiększyć świadomość zagadnień i znaczenia jakości wśród pracowników, zrozumieć ich rolę jaką ogrywają w całym procesie wytwarzania produktu.
Tworzymy rozwiązania możliwe do adaptacji we wszystkich branżach, dbając o spójność produktu, a jednocześnie zapewniając elastyczne podejście do wdrożenia i dostosowania produktów w zgodzie z potrzebami Klienta. Produkty T Komp wykorzystywane są przez ponad 100 rozpoznawalnych organizacji, dbając o sprawne zarządzanie organizacją dla ponad 140.000 użytkowników. Nasze systemy wdrożyliśmy m.in. w ArcelorMittal, Thomson Technicolor, PKN Orlen, grupie PGE, ENEA, Bridgestone, Eaton, TRW Automotive, Reckit Benckiser, Valeo, KGHM, Philips, IKEA.
Firma powstała w 1996 roku zainspirowana rozwojem systemów ISO w Polsce i potencjałem jaki stanowi informatyzacja firm w zgodzie ze wspomnianymi standardami. Obecnie T Komp to 50 osobowy zespół pasjonatów, zaangażowanych w wypełnianie misji firmy. Wiemy, że każdy nowy Klient rozwija nasze produkty i naszą firmę. Wykorzystujemy zebrane doświadczenie i rozwijamy produkty podążając za szybko zmieniającym się rynkiem oprogramowania IT. Kilkunastoletnie doświadczenie przyczyniło się do rozwoju aplikacji. Dziś dostarczamy aplikacje wspomagające obieg dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej (system klasy DMS), obieg indywidualnych procesów Klienta (system klasy Workflow Management).
Wdrażamy systemy w zakresie jakiego oczekuje Klient, wspólnie określając oczekiwany zwrot z inwestycji i stawiane cele. Utrzymanie całego produktu w spójnej aplikacji pozwala Klientom w przyszłości rozszerzać działanie oprogramowanie na kolejne procesy. Takie podejście pozwala nam na opracowanie długoletniej współpracy i zaplanowanie możliwych do wykonania kolejnych kroków w ramach rozwoju produktu.
Business Online Services jest polską firmą działającą w branży IT z sukcesem od wielu lat. Specjalizujemy się w projektowaniu systemów informatycznych dla biznesu. Nasze rozwiązania opieramy o autorską Platformę BOS Manager.
Współpracę z nami cechuje partnerstwo i pragmatyzm – koncentracja na rzeczywistym usprawnieniu pracy Państwa firmy. Dzięki temu dostarczamy szybkie efekty biznesowe.
Współpraca z BOS – wartości dla biznesu:
  • Szybkie efekty biznesowe;
  • Kompleksowy system;
  • Dopasowanie do klienta;
  • Doświadczenie;
  • Partnerstwo i pragmatyzm.
Z jednej strony wdrażamy system Workflow w firmach, które mają potrzebę usprawnić obieg dokumentów i informacji w konkretnych, zdefiniowanych obszarach. Dla nich zaprojektowaliśmy w systemie szereg referencyjnych procesów, które można z powodzeniem wdrożyć już w kilka tygodni, znacząco usprawniając działanie przedsiębiorstwa. Są to m.in. obieg korespondencji, rejestr umów, obieg dokumentów finansowych, rejestr urządzeń, zgłoszenia serwisowe, itd.
Z drugiej strony łączymy funkcje Platformy Workflow z funkcjami analitycznymi. W ten sposób wspieramy nie tylko obieg dokumentów w firmach, ale dajemy szybki dostęp do informacji zarządczej oraz rozbudowane funkcje raportowania. Tutaj głównymi użytkownikami są na ogół działy finansowe oraz działy sprzedaży (dla których przygotowujemy często rozbudowane systemy transakcyjne).
Ponadto przygotowujemy wyspecjalizowane systemy dedykowane konkretnym branżom. Systemy te często zawierają komponenty Workflow, CRM, wiążą się z integrowaniem danych, oraz bogatymi funkcjami raportowania. Coraz częściej są to rozwiązania, których elementem są aplikacje mobilne.
I wreszcie przygotowujemy systemy szyte na miarę – i mamy bardzo duże doświadczenie w projektowaniu systemów B2B na zamówienie.
Każde wdrożenie poprzedzamy szczegółową analizą często połączoną z doradztwem i optymalizacją procesów. Te dwa elementy: skuteczne doradztwo oraz efektywnie działający system informatyczny, znacząco wpływają na zmniejszanie kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz usprawniają zachodzące w nim procesy biznesowe. Dowodem na to są liczne pozytywne referencje od naszych Klientów.
INGENES od ponad 15 lat jest producentem i dostawcą własnych rozwiązań informatycznych oraz systemów informatycznych znanych producentów takich jak Microsoft, Comarch. Swoją ofertę kieruje do średnich i dużych przedsiębiorstw w branżach produkcyjnych oraz dystrybucji. Rozwiązania dostarczane klientom są dobierane w sposób optymalny dzięki umiejętnej analizie potrzeb, właściwemu wyborowi technologii informatycznych oraz znajomości nowoczesnych metod zarządzania.
Specjalizuje się we wdrażaniu systemów ERP, CRM, BI oraz obiegu dokumentów. Ingenes dużą uwagę skupia na metodologii wdrożenia i realizacji projektów programistycznych.
Główną kadrę Ingenes stanowią doświadczeni certyfikowani konsultanci specjalizujący się w systemach ERP, CRM oraz BI. Jako partner Microsoft Ingenes zdobył kompetnecje z zakresu Business Intelligence, Data Platform, Software Development, Microsoft Business Solutions – Dynamics CRM , Hosting. Ingenes posiada stosowne certyfikaty Microsoft potwierdzające uzyskanie kompetencji.

Konferencja BPC GROUP POLAND:
Termin: 10 grudnia 2015 r.
Czwartek, 08:45
Miejsce: Katowice, Qubus Hotel Prestige
40-007 Katowice, ul. Uniwersytecka 13
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Qubus Hotel Prestige
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Arcus S.A. Komako Sp. z o.o. INFORM-TECH Sp. z o.o. EBIS Group Abis Sp. z o.o. Sp.k. ENVI Konsulting TKomp Business Online Services Sp. z o.o. INGENES Sp. z o.o.
Partnerzy Merytoryczni:
Wodociągi i Kanalizacja
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.