Rozwiązania
Arcus S.A.
Grupa ARCUS to jeden z największych na rynku dostawców inteligentnych rozwiązań oraz zintegrowanych systemów zarządzania dokumentem i korespondencją masową. W ofercie sprzedażowej GRUPY ARCUS znajdują się takie usługi jak audyt potrzeb klienta, doradztwo w wyborze optymalnego rozwiązania, dostawa i integracja urządzeń wraz z wdrożeniem programowania, aż wreszcie nadzór nad bezpieczną i ciągłą pracą systemu.
Rozwiązania oferowane przez Grupę Arcus służą optymalizacji procesów w całej organizacji. Prezentowane podczas Konferencji rozwiązanie Arcus Kyocera MDS to kompleksowe narzędzie, które sprawi, że środowisko dokumentu będzie bardziej efektywne. MDS, czyli kompleksowe zarządzanie obiegiem dokumentów, optymalizuje cały proces produkcji dokumentów - od zadania wydruku/kopii, proces archiwizacji, przepływ pracy, bezpieczeństwa danych i wpływu na środowisko naturalne.
Komako
KOMAKO od ponad 10 lat wdraża kompleksowy system ERP enova365. Jest to sprawdzone rozwiązanie dla firm do zarządzania zasobami i automatyzacji procesów, które z powodzeniem może być wykorzystywane również w branży inwestycyjno-budowlanej. KOMAKO stworzyło dedykowany moduł do budżetowania projektów - ENOKO Budżet. enova365 wsparta rozszerzeniem ENOKO Budżet pozwoli na prowadzenie inwestycji, rozliczeń czy budów w sposób systemowy, uporządkowany, oparty o zdefiniowane modele działania.
Powyższe rozwiązanie uzupełnia moduł do importu kosztorysów (format importu ATH2 .xml) jako bazy informacyjnej do tworzenia budżetów oraz kart limitowych w projektach zarządzanych poprzez enova365.
Więcej o enova365 dla budownictwa http://enova.komako.pl/erp-w-firmie-budowlanej.htmlOraz o module ENOKO Budżet: http://programydlafirm.komako.pl/enoko.html Case-study z wdrożenia enova365 w AGRO-PROJECTS Sp. z o.o. S.k. :
http://www.komako.pl/enova365-enoko-agro-projects.html Case study – AGRO PROJECTS Sp. z o.o. S.k.
EBIS Group
Platforma Binocle – kompleksowa platforma Business Intelligence, która zapewniając dostęp
do zintegrowanych danych firmy, wspiera podejmowanie decyzji biznesowych. Binocle to proste
w użyciu, elastyczne narzędzie wielowymiarowej analizy danych. W ramach jednej platformy
Binocle oferuje moduły:
- Raportowanie i analizy biznesowe;
- Planowanie i budżetowanie;
- Data mining.
Abis
Firma przedstawi rozwiązania informatyczne obszaru zarządzania procesami produkcyjnymi
w czasie rzeczywistym na przykładzie wdrożeń systemu MES.
Część I: Zarządzanie procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym śledzenie produkcji
w toku, rozliczanie materiałów, czasu pracy maszyn i pracowników.
– Zarządzanie wydajnością – rejestracja stanów pracy, wizualizacji i obliczanie
wskaźników OEE.
– Zarządzanie zleceniami produkcyjnymi – transfer zleceń z systemu ERP na linie produkcyjne.
– Traceability – śledzenie operacji produkcyjnych i raportowanie genealogii produkcji.
Część II: Obszary zastosowania systemów MES. Przykładowe realizacje Systemów MES
oraz sposoby wymiany informacji z systemami ERP oraz z automatyką linii i maszyn
produkcyjnych.
ENVI Konsulting
System FIDman służy przede wszystkim do automatycznego rozliczania kontraktów na roboty.
System powstał w oparciu o procedury obmiaru i rozliczania robót wg warunków kontraktowych
FIDIC. FIDman jest stosowany zarówno do rozliczania obmiarowego jak i ryczałtowego.
Wdrożenie systemu pozwala przede wszystkim całkowicie wyeliminować ryzyko wystąpienia
błędów rachunkowych w dokumentach rozliczeniowych. System zapewnia także standaryzację
procedur i dokumentów rozliczeniowych dla wszystkich projektach inwestycyjnych.
Z punktu widzenia Zamawiającego istotnym atutem FIDmana jest możliwość wykorzystania go
jako narzędzia do monitorowania i kontroli pracy Inżyniera. W ramach wdrożenia do systemu
importowane są dane historyczne dotyczące postępu Robót. Po odbyciu szkolenia Zamawiający
może praktycznie "z marszu" rozpocząć użytkowanie systemu.
T Komp
Najważniejsze moduły CAQ:
NND 9000 – system do zarządzania dokumentacją wewnętrzną – rejestrowanie dokumentów przez uprawnione do tego osoby, możliwość definiowania praw dostępu do dokumentów na różnych poziomach (przegląd, opiniowanie, akceptacja, zatwierdzanie, modyfikacja), automatycznie generowane i wysyłane powiadomień drogą e-mail oraz na tablicę informacyjną programu, monity przypominające pracownikom o wykonaniu czynności związanych z dokumentem (np. monity o przegląd, opiniowanie czy zatwierdzenie), automatyczna dystrybucja dokumentu na podstawie przydzielonych uprawnień w odpowiednim czasie do odpowiednich osób, kontrola nad wersjami dokumentacji – w przypadku obowiązywania nowej wersji dokumentu stara nieaktualna wersja automatycznie przechodzi do archiwum, automatycznie generowana karta zmian, dziennik zdarzeń każdego dokumentu – pełna informacja kto, kiedy zapoznał się z danym dokumentem, ile razy dokument został wydrukowany przez pracownika, przyjazny kreator raportów umożliwiający samodzielne i wszechstronne wykonywanie różnych rejestrów i raportów związanych z przechowywanymi w bazie dokumentami, pełnotekstowe i wielowątkowe przeszukiwanie dokumentacji, nadzór nad wydrukami dokumentów – wykonywanie wydruków wyłącznie przez osoby uprawnione i w określonej ilości, możliwość identyfikacji wydruku z dokumentem w systemie, możliwość zgłaszania potrzeby opracowania nowego dokumentu lub propozycji zmian w dokumencie istniejącym.
Moduł NND 9000
Moduł NND Audit
Moduł NND Claims
Moduł NND Process
Moduł NND DOC
Moduł NND Dynamic
Business Online Services
Czym jest BOS MANAGER?
BOS MANAGER to nowoczesna platforma informatyczna, która obsługuje elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie procesami (workflow), a do tego wspiera dodatkowo pracę grupową, zarządzanie sprawami i zadaniami, obsługę sprzedaży oraz daje bogate funkcje analityczne i raportowania.
Platforma BOS MANAGER jest oparta o strukturę Teczek 360° - dzięki czemu informacje są kompletne i dostępne natychmiast. BOS MANAGER to platforma otwarta na integrację z innymi systemami, mobilna oraz intuicyjna i łatwa w obsłudze.
Korzyści z wdrożenia BOS MANAGER:
BOS MANAGER pozwala uporządkować i zautomatyzować obieg dokumentów i informacji w konkretnych obszarach firmy, np. obieg korespondencji, dokumentów finansowych, itd.
Dzięki wbudowanym funkcjom analitycznym, BOS MANAGER daje dostęp do informacji zarządczej oraz rozbudowane możliwości raportowania. Przykładowo połączenie obiegu faktur i zamówień z modułami kontroli wykorzystania budżetów i realizacji umów, znacznie ułatwia zarządzania przepływem pieniędzy (cash flow).
To, co wyróżnia Platformę BOS MANAGER to fakt, że daje ona możliwość, aby budować na niej bardziej skomplikowane moduły, w celu rozwiązania specyficznych wyzwań biznesowych firmy. Jest to możliwe dzięki kompleksowości narzędzia, które zawiera komponenty Workflow, CRM, integrowanie danych, analitykę, mobilność, itd.