Click Here to proceed to the English website of this Educational Meeting,
where you can find all the descriptions and more information in English.
where you can find all the descriptions and more information in English.
Rozwiązania
MagikINFO
MagikINFO to kompleksowy system bazodanowy przeznaczony do efektywnego zarządzania i monitoringu dziesiątek, setek, a nawet tysięcy komputerów. MagikINFO składa się z trzech zintegrowanych, ale również działających niezależnie od siebie programów:
MagikAUDIT – system do automatycznej inwentaryzacji sprzętu i zainstalowanego oprogramowania, zarządzania licencjami, zarządzania majątkiem IT, jak również zdalnego zarządzania komputerami w sieci (np. zdalny pulpit, zdalne instalowanie/odinstalowanie programów, kasowanie, kopiowanie plików, katalogów itd.)
MagikMONITOR – system monitoruje użytkowników komputerów pod kątem efektywności ich pracy (monitoring www i programów), z możliwością zablokowania dostępu do zdefiniowanych stron internetowych, aplikacji, USB, CD. System oferuje monitoring wydruków, monitoring zmian na dyskach USB, obciążenie procesora, pamięci i wiele innych ciekawych funkcji.
MagikHELPDESK – webowa aplikacja do rejestracji zgłoszeń użytkowników zgodnie z obowiązującymi standardami ITIL. Użytkownik wie, że jego sprawa jest rozpatrywana, administrator ma wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu a serwisant otrzymuje tylko te zgłoszenia, które dotyczą jego specjalizacji.
MagikINFO – Manage IT easy
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z jedynych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo.
Zostało wyposażone w łatwy interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
- Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
- Platforma analityczna Business Intelligence i bazodanowa SAP HANA;
- System zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property;
- Management dla SAP Business One;
- Eksploracja i wizualizacja danych SAP Lumira;
- System CRM nowej generacji SAP Cloud for Customer;
- System kadrowo-płacowy R2Płatnik.
- Sprzedaż i dystrybucja;
- Księgowość;
- Gospodarka materiałowa;
- Produkcja i zaopatrzenie.
DELFOI
Delfoi Planner jest łatwym w użyciu, opartym na przeglądarce internetowej rozwiązaniem do zaawansowanego planowania i kontrolowania produkcji (APS) wraz z wizualizacją oraz funkcją monitorowania hali i funkcjonalnością zbierania danych (MES).
Oprogramowanie efektywnie wykorzystuje Internet w przemyśle (Internet of Things i Internet of Services) umożliwiając wymianę danych w czasie rzeczywistym pomiędzy zainteresowanymi stronami. Operacje produkcyjne i serwisowe prowadzone są online.
MERZ
MES Merz stanowi kompleksowe rozwiązania do zarządzania operacyjnego, śledzenia, planowanie oraz oceny produkcji. System informacji o produkcie daje doskonały przegląd aktualnego stanu produkcji oraz daje przewagę nad konkurencją w postaci wyraźnie wyższej efektywności produkcji. Tworzy to połączenie pomiędzy nadrzędnym systemem klasy ERP, a systemem zarządzania produkcją na poziomie poszczególnych maszyn, linii produkcyjnych i technologii.
MES Merz to wszystkie niezbędne dane w sieci – gdziekolwiek i zawsze. Jednocześnie selektywność informacji sprawia, że możliwe jest wykorzystanie tylko tych danych, które zostały wybrane na poszczególnych poziomach zarządzania oraz reagowanie tylko na odpowiednim poziomie.
MES Merz znajduje zastosowanie w szerokiej gamie przedsiębiorstw produkcyjnych (automotive, branża spożywcza, branża meblarska, inżynieria mechaniczna, przemysł farmaceutyczny, ...). Platforma oprogramowania jest zaprojektowana tak, aby móc spełniać określone wymagania odpowiadające charakterowi produkcji danej branży, bez konieczności rozwoju i wdrażania funkcjonalności, które są wspólne dla większości branż (raportowanie, wskaźniki OEE i KPI, moduły do zbierania danych przez różne kanały komunikacji, itp.). Koncepcja ta gwarantuje klientom, że dostępne są tylko rozwiązania naprawdę potrzebne – system jest zoptymalizowany w wymaganej funkcjonalności dla przyspieszenia oraz zoptymalizowania reakcji. MES Merz jest również bardzo pomocny w strategii produkcji LEAN i bez użycia papieru.
GRP
Globalne wyzwania wymagają globalnych rozwiązań – Aby pokryć wszystkie wymagania przedsiębiorstwa produkcyjnego, GRP opracowała system z pełną skalą funkcjonalności i możliwością integracji wszystkich funkcji, departamentów, zakładu. System GRP to zintegrowane rozwiązanie dla firm zajmujących się: cięciem, spawaniem, laserami, formowaniem, montażem, a także formowaniem wtryskowym, wraz z operacjami "sektora upstream" i "sektora downstream" takimi jak: tłoczenie, utrzymanie, obróbka materiałów, montaż, pakowanie, pieczętowanie, malowanie.
Połączenie z systemami wyższego poziomu oprogramowania oraz integracja z systemami o standardach jakości ISA95 Standards i TPM (Total Productive Maintenance została niezawodnie rozwiązana. Ze względu na różne wymagania, na których bazuje tego typu system, GRP kładzie szczególny nacisk na przejrzystość oraz łatwość obsługi.
SORMA
Si5 jest rozwiązaniem klasy ERP bazującym na przeglądarce internetowej, które oferuje przedsiębiorstwom produkcyjnym zarówno nowoczesne odpowiedzi na potrzeby zarządzania oraz rozwoju biznesu i stawia czoła skomplikowanym międzynarodowym wyzwaniom.
Si5 poprawia osiągi przedsiębiorstwa, dzięki zarządzaniu, kontroli oraz planowaniu wszystkich procesów, poprzez wyszukiwanie najbardziej wydajnych oraz automatycznych odpowiedzi na potrzeby stale rozwijającego się rynku.
ERP jest coraz bardziej strategicznym elementem biznesu przedsiębiorstwa i z tego powodu musi być w stanie dostosować się do jego wymagań.
Za pomocą Si5 możesz kierować wszystkimi funkcjonalnościami oraz sektorami biznesu.
Si5 jest rozwiązaniem dostępnym na całym świecie i umożliwia scentralizowanie danych ze wszystkich sektorów.
Si5 jest parametrycznym oraz elastycznym oprogramowaniem, dostępnym w wybranych konfiguracjach, które są znacznie szybsze i bardziej ekonomiczne.
Zarządzanie łańcuchem dostaw w Si5 ma na celu wsparcie firmy w radzeniu sobie z nabyciem zewnętrznych surowców, poprzez lepsze rezultaty nie tylko w kwestii ceny ale także jakości wdrażanych usług.
Si5 ułatwia wzajemne powiązania pomiędzy wszystkimi funkcjami przedsiębiorstwa, poprzez zagwarantowanie zdecydowanie bardziej płynnego przepływu informacji, którego główną korzyścią jest szybszy zwrot z inwestycji.
SCADA Servis
IMPROVE IT zapewnia kompleksowy wgląd w proces produkcyjny w czasie rzeczywistym, pomaga w realizacji bez papierowego zarządzania procesem produkcyjnym oraz upraszcza proces ciągłego doskonalenia. System pozyskuje i zlicza dane z urządzeń produkcyjnych (CNC, maszyneria automatyczna, ręczne operacje) w czasie rzeczywistym oraz łączy je z danymi z innych źródeł (ERP, APS, WMS, BMS, BI) w jeden system zarządzania procesami produkcyjnymi. To pozwala na monitorowanie priorytetów wynikających z kontraktów produkcyjnych, wspieranie procedur produkcyjnych oraz stały monitoring współczynników OEE. System administruje receptury, programy CNC, procedury produkcyjne i inne poprzez jedną sieć centralną.
iMPROVE iT! – and you can grow
Industry 4.0
CNC Module
FBD
System Utrzymania Ruchu S.U.R.-FBD to rodzime rozwiązanie informatyczne klasy CMMS,
przeznaczone dla Służb Utrzymania Ruchu. W odróżnieniu od programów lokalizowanych
z wersji amerykańskich i zachodnioeuropejskich program nie zawiera funkcji, które są w polskich
warunkach bezużyteczne. Jego głównym celem jest automatyzacja prac związanych z:
- Zarządzaniem środkami trwałymi infrastruktury;
- Prowadzeniem gospodarki remontowej;
- Prowadzeniem przeglądów technicznych i konserwacji maszyn;
- Prowadzeniem gospodarki magazynowej UR;
- Zarządzaniem zamówieniami na materiały i części zamienne;
- Raportowaniem i generowaniem statystyk.
PROXIA
Tematem prezentacji będzie demonstracja działania oprogramowania klasy MES,w zakresie planowania produkcji, monitorowania maszyn i zleceń produkcyjnych.
W skład modułów wchodzących w systemu MES firmy PROXIA należy wymienić:
- MDE czyli monitorowanie maszyn z wyliczaniem wskaźnika OEE;
- BDE czyli monitorowanie zleceń produkcyjnych z wyliczaniem wskaźników KPI;
- PROXIA czyli Zaawansowanie planowanie produkcji na zasobach ograniczonych;
- DNC czyli serwer komunikacyjny do zarządzania programami NC dla maszyn
sterowanych numerycznie; - TD czyli Zarządzanie Narzędziami i Danymi Produkcyjnymi.
DYNTELL
Czy jest system iERP?
ERP to inteligentny system do zarządzania przedsiębiorstwem.
Koncepcja rozwijana przez firmę Dyntell jest nową technologią wspierającą procesy decyzyjne.
Wcześniej rozwiązania Business Intelligence były uznawane jako odrębne systemy, działające niezależnie od systemów, które zajmują się bieżącymi transakcjami korporacji oraz analizą informacji, które zostały dotychczas zebrane.
Systemy BI ewoluowały od uciążliwych narzędzi analitycznych w atrakcyjne, przyjazne użytkownikowi oprogramowanie skoncentrowane na dashboard, które jest łatwo dostępne na platformach internetowych oraz mobilnych. Trzecia generacja systemów BI posiada zdolność znacznie szybszej reakcji i posiada prosty w obsłudze interface; dzięki temu wspierają one jeszcze większy zakres działań.
Pomimo tych zmian w systemach klasy BI, system klasy ERP pozostał nie zmieniony i ciągle wymaga od managerów analizy danych w obecnych bazach danych oraz danych z magazynów osobno.
Nazwa Dyntell to połączenie dwóch słów – Dynamic i Intelligence (dynamika i inteligencja). Firma rozwinęła dynamiczne rozwiązanie iERP i w następnym etapie dokonała połączenia systemów zarządzania przedsiębiorstwem oraz systemów Business Intelligence.
QUERIS
System Queris MES jest narzędziem do kompleksowego zarządzania realizacją produkcji, stworzonym przez polskiego producenta. Jego funkcjonalność w pełni zaspokaja potrzeby związane z monitorowaniem i podnoszeniem wydajności procesów. Został wyposażony w możliwości usprawniające pracę dyrektorów produkcji, kierowników oraz operatorów. Jego elastyczna architektura umożliwia pełną integrację z maszynami oraz innymi rozwiązaniami funkcjonującymi w przedsiębiorstwie (takimi jak systemy ERP, APS, czy CMMS), która przyczynia się do wykorzystania pełni możliwości związanych z informatyzacją zakładu. Oprogramowanie jest z powodzeniem wdrażane i użytkowane w różnego rodzaju przedsiębiorstwach z różnych branż.