Rozwiązania
Kotrak
Kotrak dostarcza systemy ERP i gotowe oprogramowanie dla firm:
- Produkcyjne;
- Magazynowe;
- Sklepowe;
- Handlowe;
- Księgowe;
- Kadrowo-płacowe;
- Medyczne;
- Hotelowe;
- Gastronomiczne;
- Zarządzanie projektami;
- Zarządzanie nieruchomościami;
- CRM;
- Obieg pracy i dokumentów (DMS, workflow);
- Business Intelligence.
SENTE Systemy Informatyczne
Sente S4 to system opracowany przez zespół specjalistów doświadczonych w dziedzinie projektowania i programowania zintegrowanych systemów zarządzania – ERP, WMS, MRP, CRM. Oprogramowanie jest na bieżąco aktualizowane i dostosowywane do krajowych jak i międzynarodowych przepisów prawa gospodarczego. Równocześnie konsultanci firmy na bieżąco rozbudowują aplikację o nowe funkcjonalności i moduły.
Oprogramowanie Sente S4 to nowoczesna aplikacja wspomagania zarządzania przeznaczona dla wymagających przedsiębiorstw. Dzięki ścisłej współpracy z naszymi Klientami, ich potrzeby i pomysły szybko znajdują odzwierciedlenie w funkcjach i możliwościach systemu w jego kolejnych wersjach.
Aplikacja pracuje w oparciu o SQL-ową bazę danych Firebird, która umożliwia realizację wydajnych i zaawansowanych funkcjonalności. Użytkownicy korzystają z nowoczesnego i ergonomicznego interfejsu graficznego pracującego pod kontrolą systemu operacyjnego Windows, natomiast wybrane moduły dostępne są poprzez przeglądarkę internetową w ramach sieci intranet lub internet, oraz na urządzeniach mobilnych typu PocketPC.
System Sente S4 to następca wcześniej oferowanego oprogramowania – SENTE eSystem. Nowy system to przede wszystkim nowoczesna technologia budowania interfejsów użytkownika i definiowania reguł biznesowych – Neos. Dzięki niej rozwój aplikacji i jej dopasowanie do potrzeb danej organizacji jest jeszcze łatwiejsze i bezpieczniejsze.
JCommerce – MS Dynamics NAV
Microsoft Dynamics NAV to system klasy ERP dedykowany dla małych i średnich firm - sprzedawców detalicznych, producentów, hurtowników oraz firm usługowych działających zarówno w skali lokalnej jak i międzynarodowej. Jest jednym z najpopularniejszych systemów do zarządzania przedsiębiorstwem na świecie - z rozwiązania korzysta ponad 100.000 firm na świecie.
To system elastyczny, szybki we wdrożeniu, zawierający szereg funkcjonalności w standardzie:
- Zarządzanie Finansami;
- Zarządzanie Łańcuchem Dostaw;
- Zarządzanie Usługami i Projektami;
- Zarządzanie Produkcją;
- Zarządzanie Serwisem;
- Analizy Biznesowe;
- HR;
- Integracja z systemami zewnętrznym.
JCommerce – MS BI
Platforma Microsoft Business Intelligence (MS BI) to kompleksowe rozwiązanie zapewniające integrację danych, ich analizę, jak i zaawansowane raportowanie. Pozwala gromadzić informacje z różnych systemów i aplikacji w jednym miejscu zwanym hurtownią danych. Następnie wykorzystując arkusz kalkulacyjny Microsoft Excel, platformę organizacyjną lub przeglądarkę WWW umożliwia przeglądanie raportów i analiz.
Grupa narzędzi MS BI używana jest na całym świecie. Ułatwia zarządzanie informacją w dużych organizacjach, a poprzez swoją uniwersalność i skalowalność wspiera również małe i średnie przedsiębiorstwa. W zależności od wielkości projektu i jego specyfiki dobierane są takie komponenty pakietu, które najbardziej odpowiadają potrzebom biznesowym Klienta. Jednocześnie rozwiązanie pozostaje otwarte na rozbudowę z wykorzystaniem nowych funkcjonalności w przyszłości
System oferuje użytkownikom biznesowym wiele funkcjonalności, m.in.:
- Modelowanie – prototypowanie elastycznych modeli analitycznych;
- Samoobsługowe BI – minimalizacja zaangażowania działu IT w proces tworzenia skomplikowanych modeli danych i raportów, dzięki wykorzystaniu PowerPivot i Power View ;
- Raportowanie – pełen zakres funkcjonalności raportowych;
- Analizy predykcyjne – identyfikacja trendów i przyczyny problemów w przedsiębiorstwie;
- Integracja i zarządzanie danymi – pełna automatyzacja procesów ekstrakcji, przetwarzania i ładowania danych (ETL) z wielu rodzajów źródeł;
- Big Data – wgląd w każdy rodzaj danych, niezależnie od ich rodzaju i rozmiaru;
- Hurtownie danych – w pełni przygotowane środowisko do wdrożenia wysoce skalowanej i niezawodnej hurtowni danych;
- Praca w grupie – optymalizacja współpracy, współdzielenie informacji z innymi pracownikami, zarządzania zasobami oraz szybkiego przeszukiwania danych;
- Dostęp mobilny – zdalny dostęp do raportów, kokpitów menedżerskich i kart wyników na urządzeniach mobilnych;
- Dane w chmurze – swobodne korzystanie z rozwiązań w chmurze (usługa Azure).
JCommerce – Qlik
Qlik to nowoczesna platforma analityczno-raportowa opracowana z myślą o użytkownikach biznesowych. Z rozwiązań Qlik korzysta już ponad 35 tyś. użytkowników na całym świecie. Co więcej, jest systematycznie uznawana przez Gartnera za lidera w obszarze rozwiązań Business Intelligence.
Qlik Sense 2.0 to najnowsza platforma służąca do samodzielnego przeprowadzania zaawansowanych analiz biznesowych w obszarze:
- Finansów;
- Sprzedaży;
- Marketingu;
- Logistyki;
- IT;
- HR.
- Intuicyjne tworzenie kokpitów i raportów dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”;
- Mobilność – system dostępny przez przeglądarkę dla wszystkich użytkowników;
- Responsywność aplikacji – dostęp do systemu przez smarfon, tablet i w wersji desktopowej;
- Możliwość samodzielnego tworzenia rozszerzeń dzięki otwartej technologii JavaScript lub wykorzystania bezpłatnych rozszerzeń zamieszczonych w Qlik Community;
- Rozwiązanie dostępne cenowo - uproszczone licencjonowanie oparte o tokenowy model licencyjny;
- Krótki czas wdrożenia – aplikacja dostępna produktywnie już w kilkanaście dni od startu prac.