Rozwiązania – Roadshow w Kielcach, 21 sierpnia 2019 r. – BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Roadshow w Kielcach, 21 sierpnia 2019 r.

Rozwiązania
Monitor ERP System
Monitor ERP jest rozwijany dla firm produkcyjnych od ponad 30 lat i używany przez tysiące użytkowników ze średnich i małych firm. Efektywnie integruje: Sprzedaż, Produkcję, Halę maszyn, Zakupy, Magazyn i Księgowość.
Bogatą funkcjonalność uzupełnia panel zarządczy z wybranymi KPI, Business Intelligence, komunikacja EDI, Konfigurator Produktów, elektroniczne zarządzanie fakturami, praca mobilna dla handlowców i serwisantów, rejestracja ruchu materiałów z wykorzystaniem PDA, raportowanie czasu operacji na hali produkcyjnej, Integracji z maszynami oraz wiele narzędzi do analiz i bieżącego wsparcia firmy produkcyjnej.
Jest dostępny w języku polskim i spełnia polskie wymagania prawne. Mobile Climate Control – Case Study
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z jedynych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo.
Zostało wyposażone w łatwy interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
  • Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
  • Platforma analityczna Business Intelligence i bazodanowa SAP HANA;
  • System zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property;
  • Management dla SAP Business One;
  • Eksploracja i wizualizacja danych SAP Lumira;
  • System CRM nowej generacji SAP Cloud for Customer;
  • System kadrowo-płacowy R2Płatnik.
SAP Business One – Najważniejsze obszary zastosowania:
  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Księgowość;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Produkcja i zaopatrzenie.
SAP Business One
NAV.COM – Microsoft Dynamics NAV
Microsoft Dynamics NAV 2013 to najnowsza wersja oprogramowania klasy ERP wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem. Zgodnie z oficjalną długoletnią strategią firmy Microsoft opracowanie najnowszej wersji miało na celu zwiększenie elastyczności rozwiązania, podniesienie produktywności, a także uproszczenie obsługi i poprawę współpracy wewnątrz organizacji. Dodano ponad 100 nowych funkcji. System udostępnia również zwiększone możliwości w zakresie zarządzania prawami użytkowników oraz dopasowania interfejsu do użytkownika (ulepszony klient RoleTailored). Zwiększono otwartość systemu na instalacje międzynarodowe, a rozwój środowiska programistycznego daje większe możliwości modyfikacji, tworzenie dedykowanych rozwiązań (np. mobilnych), dopasowania systemu do potrzeb klienta oraz przyśpiesza proces wdrożenia. Jest przy tym przyjazny w obsłudze i integruje się z innymi produktami firmy Microsoft, m.in. MS Office, Office 365, OneNote oraz SharePoint 2010 ułatwiając dostęp do informacji i współpracę. Rozwiązanie zostało zaprojektowane w taki sposób, aby mogło w pełni współpracować z Microsoft SQL Server 2012, a dodatkowe optymalizacje dla bazy danych umożliwiają sprawniejsze działanie i szybsze obliczenia w systemie.
Microsoft Dynamics NAV (dawniej Navision) to oprogramowanie biznesowe wspierające obsługę kluczowych procesów biznesowych w przedsiębiorstwie, a w szczególności: zarządzanie finansami, logistyką, produkcją, zakupami, sprzedażą, magazynem, raportowanie oraz marketing. Rozwiązanie to łączy poszczególne obszary przedsiębiorstwa, zapewniając lepszą kontrolę sytuacji firmy. Umożliwia podejmowanie trafnych decyzji, mających bezpośredni wpływ na zyski firmy, pomagając jej podnieść marże i zwiększyć przepływy pieniężne. To łatwe w obsłudze oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem współpracuje z innymi systemami i rozwija się wraz z firmą, aby zapewnić klientom długofalowe korzyści. Bez trudu można je dostosować do własnych potrzeb, rozszerzyć i zintegrować. Dzięki zaawansowanym narzędziom stworzonym przez partnerów firmy Microsoft jest też dostosowane do obsługi bardzo wyspecjalizowanych branż.
Microsoft Dynamics NAV 2013
NAV.COM – TARGIT Decision Suite
TARGIT Decision Suite - Intuicyjny system Business Intelligence & Analytics wspierający tworzenie interaktywnych wielowymiarowych analiz, wykresów, raportów i powiadomień. Umożliwia kontrolę kluczowych wskaźników trendów. Dzięki dużej przejrzystości danych ułatwia podejmowanie decyzji i obserwacje ich efektów.
TARGIT BI Suite to oprogramowanie, które daje na bieżąco opartą na faktach wiedzę i ważne informacje wpierające podejmowanie decyzji, a wszystko to dzięki danym pobranym z różnych baz i systemów informatycznych organizacji.
Filozofią TARGIT jest to łatwość dostępu do danych i dokładne, zależnie od roli użytkownika w organizacji, ich wyodrębnienie, umożliwiając szybkie oraz wiarygodne informowanie i wspomaganie menedżerów, liderów, a także innych pracowników w podejmowaniu decyzji.
TARGIT BI Suite zapewnia łatwe w użyciu, intuicyjne narzędzia oraz interfejs, które pomagają w monitorowaniu i optymalizacji wszystkich kluczowych wskaźników wydajności (KPI), a indywidualnym użytkownikom umożliwiają zrobienie wszystkiego, od obserwacji i analizy szczegółowych danych firmy, do tworzenia przejrzystych, dynamicznych tabel, wykresów, raportów, czy wskaźników graficznych, przy jak najmniejszej ilości kliknięć.
TARGIT BI Suite jest standaryzowanym rozwiązaniem systemowym, które doskonale integruje się z rozwiązaniami Microsoft Dynamics NAV i SQL Server oraz współpracuje z innymi źródłami danych.
Dzięki integracji TARGIT z SharePoint wszyscy pracownicy mogą mieć dostęp do niezbędnej wiedzy z TARGIT BI Suite bezpośrednio na portalu firmowym.
TARGIT spełnia potrzeby małych firm i dużych przedsiębiorstw dzięki temu, że jest wysoce skalowalny, zarówno instalacje małe jak i wielkości enterprise doświadczą tak samo szybkiego przetwarzania danych.
IPOSystem
IPOsystem jest pierwszą na świecie sztuczną inteligencją – systemem Inteligentnej Fabryki (Smart Factory), który samodzielnie i bezpośrednio steruje produkcją.
IPOsystem, bez udziału planistów i osób dozoru bezpośredniego(!) na halach produkcyjnych, podejmuje optymalne decyzje dotyczące:
  • Kolejności realizacji i doboru zasobów dla poszczególnych czynności technologicznych;
  • Zarządzania pracą pracowników i maszyn, uwzględniając w czasie rzeczywistym wszystkie zmiany dotyczące stanu tych zasobów i aktualnej sytuacji na hali produkcyjnej;
  • Bezzwłocznego wprowadzania korekt i dokonywania dodatkowych optymalizacji w przypadku jakichkolwiek odstępstw od założeń normowych.
Więcej: www.iposystem.com.pl Sztuczna inteligencja już zarządza produkcją
PROXIA
Tematem prezentacji będzie demonstracja działania oprogramowania klasy MES,
w zakresie planowania produkcji, monitorowania maszyn i zleceń produkcyjnych.
W skład modułów wchodzących w systemu MES firmy PROXIA należy wymienić:
  • MDE czyli monitorowanie maszyn z wyliczaniem wskaźnika OEE;
  • BDE czyli monitorowanie zleceń produkcyjnych z wyliczaniem wskaźników KPI;
  • PROXIA czyli Zaawansowanie planowanie produkcji na zasobach ograniczonych;
  • DNC czyli serwer komunikacyjny do zarządzania programami NC dla maszyn
    sterowanych numerycznie;
  • TD czyli Zarządzanie Narzędziami i Danymi Produkcyjnymi.
Oczekiwania i cele użycia ProXIA MES:
  • Zarządzanie i podgląd aktualnych stanów maszyn z jednego miejsca;
  • Zarządzanie i podgląd aktualnego stanu realizacji zleceń produkcyjnych;
  • Zmniejszenie czasu wyliczania aktualnej wydajności maszyny;
  • Szybka integracja w przedsiębiorstwie przez wykorzystanie standardów
    baz danych Microsoft / Oracle.
Prostota użytkowania:
  • Obsługa programu MDE/BDE i komunikacja z maszynami na produkcji odbywa się
    przez sieć komputerową i jest niezleżna od producenta maszyny;
  • System charakteryzuje się w szczególności przez przyjazny dla użytkownika,
    praktyczny interfejs oraz prostotę obsługi przez pracownika;
  • Dostępność programu MDE/BDE dla obsługujących maszyny oraz dla kierownictwa
    przez 24 godziny na dobę.
Korzyści udostępniane przez system MES:
  • Aktualne informacje zwrotne z maszyny do poziomu planowania.
  • Koniec „bałaganu papierowego” w produkcji.
  • Centralna aktualizacja oprogramowania.
  • Prosta aktualizacja dokumentacji i oprogramowania NC.
  • Optymalne wykorzystanie istniejących zasobów.
Zbieranie danych:
Głównym celem podczas rozwoju oprogramowania do zbierania danych MDE było
udostępnienie również niedoświadczonym użytkownikom prostego i intuicyjnego interfejsu
użytkownika. Za pomocą modułu MDE można zbierać dane zarówno ręcznie wprowadzone
przez użytkownika (przez osobisty terminal przy maszynie), obsługującego maszynę poprzez
ekran dotykowy, jak i automatycznie odczytywać stany maszyny. Oprogramowanie
konfigurowane jest indywidualnie dla potrzeb danego przedsiębiorstwa.
Monitor online:
Moduł pakietu PROXIA Online-Monitor udostępnia użytkownikowi jednocześnie wszelkie
informacje pochodzące z maszyn i produkcji w czasie rzeczywistym. Użytkownik w ten
sposób ma natychmiastowy wgląd na aktualną sytuację w produkcji i montażu. Przedstawić
można między innymi zarówno czasy biegu i czasy pomocnicze, jak i liczby sztuk detali.
Zarówno jako podgląd dla mistrza w jego zakresie obowiązków, jak i jako globalny przegląd
dla planisty lub kierownika produkcji. Informowanie o zaistniałych wydarzeniach na produkcji
na danej maszynie za pomocą SMS lub poczty email są podstawowymi funkcjami.
Oś czasu:
Ten pakiet oprogramowania pozwala użytkownikowi wyświetlić zakres czasu i przedstawić
graficznie na osi czasu wydajność maszyn/urządzeń/zleceń/pracowników. Daje to osobie
zarządzającej możliwość prostego i szybkiego wglądu, w to jak np. przebiegała ostatnia
zmiana czy konkretne zlecenie produkcyjne.
Analiza wskaźnikowa: OEE i KPI:
Ważną cechą Menedżera MES jest wyznaczanie parametrów (np. OEE oraz KPI).
Odbywa się to na podstawie:
  • Raportów, które może projektować i modyfikować również użytkownik. Celem jest prosty
    i szybki sposób wizualizacji parametrów wydajności, czasów postojów i awarii.
  • Przeglądarki internetowej, gdzie w nowoczesnej i przyjaznej użytkownikowi graficznej
    formie, prezentowane są wszystkie wskaźniki wydajnościowe. Dostęp do tego modułu
    przez internet z poziomu telefonów klasy smartphone.
Dane te służą w głównej mierze do analizy słabych ogniw w organizacyjnym i technicznym
łańcuchu procesowym oraz do kalkulacji kosztów wykonanych zleceń. Poza tym można użyć
zebrane dane również do obliczania należnych premii i wynagrodzeń.
EQ System – XPRIMER
Platforma XPRIMER jest kompleksowym systemem do zarządzania procesami biznesowymi w firmie. Składa się z 6 głównych modułów (BPM, HRM, HCM, ECM, CRM i MOM). Każdy z nich jest indywidualnie dostosowywany, w taki sposób, aby skutecznie wspomagać realizację założonych celów biznesowych.
XPRIMER może być samodzielnie rozwijany oraz personalizowany przez Klientów. Usprawnia komunikację, a to pociąga za sobą szereg pozytywnych konsekwencji (zwiększenie trafności podejmowanych decyzji, dostęp do wiarygodnych danych, poprawę relacji z Klientami, przyspieszenie realizacji zadań, zwiększenie komfortu pracy). XPRIMER gromadzi w jednym miejscu dane z różnych miejsc oraz systemów dzięki temu ich analiza jest niezwykle skuteczna.
EQ System – Asprova APS
Asprova APS jest wyspecjalizowanym systemem przeznaczonym do doskonalenia procesów zarządzania produkcją, w szczególności planowania oraz harmonogramowania.
Umożliwia m.in.: 100% odwzorowanie procesu produkcyjnego z jego wszystkimi parametrami i ograniczeniami, tworzenie symulacji what-if, precyzyjną wizualizację powiązań, skrócenie całego cyklu produkcyjnego, automatyczne bilansowanie materiałowe czy szybki dostęp do podglądu aktualnego planu. Pozwala na skuteczną ocenę efektywności planów oraz ich optymalizację dzięki rozbudowanym możliwościom analitycznym (analizy KPI, samodzielne tworzenie kryteriów optymalizacyjnych). Charakteryzuje ją łatwa integracja z innymi systemami wykorzystywanymi w firmie oraz możliwości samodzielnego rozwoju.

Roadshow BPC GROUP POLAND:
Termin: 21 sierpnia 2019 r.
Środa, 08:15
Miejsce: Kielce, Hotel Tęczowy Młyn ****
25-670 Kielce, ul. Zakładowa 4
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Tęczowy Młyn ****
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Monitor ERP System Polska Sp. z o.o. SUPREMIS Sp. z o.o. NAV.COM Sp.k. IPOsystem Proxia Polska Sp. z o.o. eq system Sp. z o.o.
Sponsorzy:
APR System Sp. z o.o.