Rozwiązania – Synergy Days – Dzień II, Blok II, 19 czerwca 2015 r. – BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Synergy Days – Dzień II, Blok II, 19 czerwca 2015 r.

Rozwiązania
proALPHA
Oprogramowanie proALPHA® ERP wspomaga w pełni wszystkie kluczowe procesy biznesowe przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych. Obejmuje ono zatem nie tylko klasyczne obszary funkcjonalne, jak: sprzedaż, zakupy, gospodarka materiałowa, planowanie i sterowanie produkcją, finanse czy rachunek kosztów. O konkurencyjności użytkowników proALPHA® ERP decydują w szczególności funkcje przekrojowe sytemu, m.in: zarządzanie przepływem pracy sterowane zdarzeniami (Workflow), zarządzanie dokumentami (DMS), zaawansowane planowanie produkcji (APS), zarządzanie projektami oraz integracja on-line proALPHA® ERP z CAD.
proALPHA® ERP jest oprogramowaniem standardowym wspomagającym zarządzanie, wystarczająco elastycznym, aby spełniać nie tylko dzisiejsze, lecz także przyszłościowe wymagania swoich klientów. Przekonało się o tym już wiele dynamicznie rozwijających się polskich przedsiębiorstw.
Dedykowane branże:
  • Automotive;
  • Budowa maszyn i urządzeń;
  • Elektrotechnika;
  • Handel detaliczny;
  • Obróbka metali;
  • Obróbka tworzyw sztucznych;
  • Przemysł dóbr konsumpcyjnych;
  • Technika medyczna;
  • Usługi.
Moduły systemu:
  • Workflow;
  • DMS;
  • Business Intelligence;
  • E-Business;
  • CRM;
  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Konfigurator produktów;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Zakupy;
  • Produkcja;
  • APS;
  • Integracja CAD;
  • Serwis;
  • Zarządzanie projektami;
  • Finanse i księgowość;
  • Środki trwałe;
  • Rachunek kosztów i dokonań;
  • Intercompany.
proALPHA® Produkcja Case Study – Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.
CompuTec
SAP Business One
SAP Business One to rozwiązanie zaprojektowane z myślą o specyficznych potrzebach małych i średnich przedsiębiorstw. Jego zadaniem jest zwiększenie wydajności i opłacalności oraz wsparcie w podejmowaniu decyzji w oparciu o łatwo dostępne i przejrzyste informacje.
SAP Business One oferuje kompleksowe funkcje:
  • Zarządzanie finansami;
  • Zarządzanie magazynami i produkcją;
  • Zarządzanie relacjami z klientami;
  • Zaopatrzenie;
  • Raportowanie.
DBW Polska – Case Study BRODD – Case Study
ProcessForce
Stworzone przez firmę CompuTec, rozwiązanie ProcessForce, opracowano specjalnie dla produkcji ciągłej jest ono w pełni zintegrowane z SAP Business One. ProcessForce jest esencją obu rozwiązań, czerpiąc siłę i bezpieczeństwo z SAP oraz ekspercką wiedzę na temat procesów produkcyjnych z firmy CompuTec. W ten sposób wykorzystano zalety platformy biznesowej SAP wraz z jej najnowszymi osiągnięciami, tworząc bogate funkcjonalnie, niezwykle przyjazne użytkownikowi rozwiązanie przynoszące wymierne korzyści klientom.
ProcessForce posiada takie funkcjonalności jak:
  • Interaktywny wykres Gantta;
  • Wsparcie różnych typów produkcji (MTS, MTO, ASO...);
  • Zarządzanie danymi produktów;
  • Deklaracja składników;
  • Wykorzystanie formuł w recepturach;
  • Marszruty Technologiczne;
  • Kalkulacja planowanych i rzeczywistych kosztów produkcji;
  • Zlecenia produkcyjne;
  • Wsparcie różnych metod wydania (Ręcznie, Pobranie Wsteczne);
  • "Dostępne do rozdysponowania" - ATP;
  • Pochodzenie rekomendacji MRP;
  • Kontrola i śledzenie partii;
  • Kontrola Jakości;
  • Zarządzanie Reklamacjami;
  • Kolektory danych produkcyjnych;
  • Możliwość dostosowywania rozwiązania.
SAP BusinessObjects
SAP BusinessObjects to rozwiązania Business Intelligence posiadające kompleksowe funkcje, które ułatwiają podejmowanie decyzji biznesowych. Dzięki nim użytkownicy dokonują trafnych i świadomych wyborów w oparciu o rzeczywiste dane i analizę. Wszyscy, zarówno wyspecjalizowani analitycy, jak i użytkownicy biznesowi, uzyskują dostęp do potrzebnych informacji przy minimalnej zależności od działów IT. Korzystając ze skutecznych rozwiązań BI, użytkownicy z różnych obszarów przedsiębiorstwa mogą uzyskiwać dostęp do informacji, używać ich, formatować, analizować i udostępniać w całej firmie. SAP HANA
Narzędzie stworzone do błyskawicznej analizy ogromnych ilości danych. Jednym z głównych wyzwań, jakim muszą sprostać organizacje rozmaitej wielkości należące do określonych branż, jest zarządzanie coraz większymi ilościami informacji i analizowanie ich, a także wykorzystanie tych informacji do usprawnienia prowadzonej działalności biznesowej. Dział informatyczny musi zmierzyć się z problemem wysokich kosztów związanych z zakupem i obsługą sprzętu wymaganego do przechowywania ogromnych ilości danych, natomiast użytkownicy biznesowi potrzebują szybkiego dostępu do informacji i analiz, aby odpowiednio reagować na zmieniające się warunki rynkowe.
Abas ERP to system wspierający przedsiębiorstwa produkcyjne w procesie zarządzania. Oferuje szeroki zakres funkcjonalności już w standardzie, co znacznie wpływa na optymalizacje procesów i poprawę jakości obsługi przedsiębiorstwa. System w trakcie bieżących procesów produkcyjnych, tworzy podstawę do analiz finansowych wchodzących w skład rachunkowości zarządczej. Analizy można przeprowadzać w kontekście produktów, grup produktów, usług, grup usług oraz w zależności od organizacji działów, wydziałów, oddziałów, jednostek gospodarczych, itd.
Abas Software pracuje dla wielu branż, w tym: motoryzacji, budownictwa, elektrotechniki, obróbki metali, inżynierii przemysłowej, procesów przemysłowych, produkcji maszyn, produkcji opakowań, przemysłu: chemicznego, towarów konsumpcyjnych, spożywczego, drzewnego i meblowego, jubilerskiego, mechanicznego, tworzyw sztucznych.
Głównymi zaletami systemu Abas ERP są: - Elastyczny, wygodny w użytkowaniu system; - Krótki czas wdrożenia; - Niskie koszty eksploatacji systemu; - 32 języki obsługiwane w standardzie; - Darmowy Business Intelligence (hurtownie danych); - Łatwość integracji z dowolnymi funkcjonalnościami stworzonymi na potrzeby firmy; - Bezpieczeństwo danych.
System ABAS ERP wdrażany jest przez sieć 54 partnerów na całym świecie. Posiada ponad 3 tys. wdrożeń w 72 krajach. W Polsce wyłącznym parterem producenta systemu ABAS ERP jest Synthelix Sp. z o.o.
etagis APS elementem wspierającym planowanie systemów ERP.
Planowanie zakupu materiałów i koordynacja terminów ich zakupu z możliwościami produkcji jest jednym z głównych zadań systemu ERP i najważniejszym elementem dla wielu firm. W okresie wzmożonych zapytań ofertowych klientów i realizacji napiętego planu produkcji jest to często pierwszy krok ku satysfakcji klientów i sukcesu rynkowego firmy. W procesie planowania tworzone są sugestie zamówień i zakupu surowców i materiałów, plany pracy i stopień wykorzystania maszyn, harmonogramy dostaw oparte o informacje o najwcześniejszej możliwej dacie dostawy. Harmonogram zapewnia dostępność odpowiedniej ilości wyprodukowanego materiału oraz wydajności maszyn i personelu, potrzebnej do dostarczenia zamówień w umówionym terminie dostawy. Abas dostarcza doskonałe narzędzie do wyznaczania najwcześniejszego możliwego terminu realizacji zamówienia klienta, które pozwala nam w przeciągu kilku sekund przeanalizować wszystkie powiązane procesy z terminami ich realizacji.
Szczegółowe planowanie produkcji przy ograniczonych zasobach (APS).
Szczegółowe planowanie produkcji i jego wizualizacje należą do najnowocześniejszych narzędzi, zapewniających zarządzanie harmonogramowaniem produkcji. Szczegółowe planowanie służy zarówno określeniu i zapewnieniu dostępności zasobów jak i ograniczeniu zapasów. System wspiera również poprzez wizualizację plany produkcji i proces podejmowania decyzji. Ta dodatkowa funkcjonalność optymalizuje planowanie produkcji i zapasów w taki sposób aby zwiększyć wielkość produkcji zmniejszając jednocześnie jej koszty. System jest przeznaczony do planowania więc realizuje takie wyzwania jak skrócenie czasu cyklu planowania, wizualizuje harmonogramy, skraca termin realizacji oraz obniża poziom zapasów.
APS zapewnia:
  • Kompleksowe możliwości wizualizacji procesów produkcyjnych;
  • Analizy procesów produkcyjnych;
  • Planowanie danych procesów produkcyjnych;
  • Odpowiednie procedury dotyczące planowania, takie jak np. planowanie zleceń sprzedaży, zamówień, stałych zleceń, produkcji;
  • Graficzne przedstawienie planowanych danych i edytowanie ich w określonym kontekście;
  • Symulację i optymalizację planowania;
  • Rozbudowę harmonogramowania w dowolnej konfiguracji danych.
CFI Systemy Informatyczne
Vendo ERP to wygodne i funkcjonalne oprogramowanie stworzone w celu usprawnienia funkcjonowania przedsiębiorstw. Ułatwia i automatyzuje wykonywanie codziennych zadań oraz zarządzanie i nadzór nad procesami w firmie, takimi jak:
  • Automatyzacja obsługi sprzedaży: oferty, zamówienia, fakturowanie, wysyłka towarów;
  • Zaopatrzenie i gospodarka magazynowa;
  • Płatności, budżety, finanse i księgowość.
Vendo ERP wraz funkcjonalnością Vendo CRM (zarządzanie kontaktami, obiegiem zadań i dokumentów, projektami i procesami sprzedaży) oraz Vendo Produkcja MRP (planowanie i rozliczanie produkcji) tworzy kompleksowe, zintegrowane rozwiązanie zawierające:
  • Solidny system magazynowo – księgowy;
  • System menadżerski wspomagający zarządzanie firmą.
Program Vendo posiada bogaty zestaw parametrów umożliwiających dostosowanie programu pod specyficzne potrzeby klienta.
Wybrane moduły:
  • Sprzedaż i Dystrybucja to efektywne narzędzie do kompleksowej obsługi zamówień od klientów. Zapewnia sprawną i terminową realizację zamówień od odbiorców poprzez uporządkowanie i automatyzację całego procesu obsługi klienta;
  • Magazyn i Zaopatrzenie to intuicyjne i funkcjonalne narzędzie do zarządzania procesami zaopatrzenia i gospodarką magazynową w przedsiębiorstwie. Wspiera w optymalizacji stanów magazynowych, minimalizuje błędy i pomyłki w procesach logistycznych oraz zapewnia pełną identyfikowalność partii, czyli tzw. treaceability;
  • Produkcja to zestaw narzędzi służących do kompleksowego zarządzania produkcją – od wystawienia zlecenia, poprzez techniczne przygotowanie produkcji, harmonogramowanie, bieżącą rejestrację wykonania, rozliczanie, aż po raportowanie na potrzeby kadry zarządzającej. Elastyczność oprogramowania pozwala projektować zarazem proste przebiegi produkcyjne jak i bardzo skomplikowane procesy technologiczne;
  • CRM wraz z modułem Workflow to bardzo funkcjonalne, a przy tym łatwe w użytkowaniu narzędzie wspomagające zarządzanie pracą, zadaniami, kontaktami, projektami oraz obiegiem zadań i informacji. Umożliwia przydzielanie zadań, planowanie kontaktów, nadzorowanie stanu realizacji, monitorowanie terminów;
  • Finanse i Płatności to moduł stworzony w celu zapewnienia sprawnego nadzoru nad należnościami i zobowiązaniami oraz przepływu środków pieniężnych. Automatyzuje proces rozliczania należności, dzięki integracji z systemami transakcyjnymi banków;
  • Księgowość i Środki Trwałe wspiera prowadzenie rachunkowości firmy zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego. Automatyzuje procesy księgowych poprzez obsługę wielopoziomowego planu kont i wzorców księgowa;
  • Analiza i Raportowanie to predefiniowane raporty wbudowane w poszczególne moduły Vendo. Obejmują one takie obszary jak: sprzedaż, magazyn, produkcja, księgowość. Vendo umożliwia także integrację z systemem QlikView.
Profisoft – Produkcja.NET
W firmach wytwarzających wyroby bardzo istotną rolę odgrywa optymalne wykorzystanie zasobów produkcyjnych, realizacja zleceń w ustalonym terminie, a także utrzymywanie wysokiej jakości produktów. Niezbędne jest także ewidencjonowanie, rozliczanie i analiza wszystkich, także pośrednich, kosztów związanych z procesem produkcji.
Sposobem na skuteczne i efektywne zarządzanie firmą produkcyjną jest wykorzystanie zintegrowanego systemu zarządzania Comarch ERP XL. Produkcja.Net wraz z Comarch ERP XL kompleksowo wspiera zarządzanie produkcją, zarówno jednostkową, jak i seryjną. Wyrób gotowy powstaje zgodnie ze ściśle określonymi normami i reżimami technologicznymi - dzięki temu liczba wadliwych produktów znacząco spada. Jeśli nawet dojdzie do wytworzenia wyrobu nieodpowiedniej jakości, to Użytkownik ma możliwość szybkiej identyfikacji w systemie wadliwego produktu.
Funkcjonalności systemu ważne z punktu widzenia specyfiki firm produkcyjnych:
  • Kompleksowe wsparcie dla zarządzania procesem produkcyjnym - możliwość tworzenia kart technologicznych opisujących poszczególne etapy produkcji;
  • Harmonogramowanie uwzględniające dostępność surowców;
  • Planowanie kolejności zleceń produkcyjnych w taki sposób, aby dotrzymać z góry ustalonych terminów dostaw;
  • Prosty interfejs do realizacji produkcji, który może być obsługiwany za pomocą paneli dotykowych;
  • Obsługa pełnej ścieżki dokumentów charakterystycznych dla branży: od zamówienia do realizacji zlecenia produkcyjnego;
  • Możliwość ewidencji odpadów/ścinków surowców;
  • Optymalizacja rotacji materiałów na magazynie;
  • Możliwość efektywnego zarządzania projektami i tworzenia kosztorysów;
  • Możliwość natychmiastowego dotarcia do dostawy, z której pochodził dany surowiec;
  • Kompleksowe wsparcie dla wszystkich obszarów działania firmy, m.in. logistyki, kadr, płac, księgowości, kontaktów z klientami.
Profisoft – Produkcja.NET Produkcja.NET – Nowoczesne Rozwiązanie IT

Synergy Days – Dzień II, Blok II
Termin: 19 czerwca 2015 r.
Piątek, 09:00
Miejsce: Warszawa, Hotel Warszawianka
Centrum Kongresowe

05-140 Serock, Jachranka 77
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Synergy Days:
Fabryka Obrabiarek Precyzyjnych AVIA S.A. NOVITUS Centrum Technologii Sprzedaży GRUPA HOTELI WAM Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
proALPHA Polska Sp. z o.o. CompuTec S.A. Synthelix Sp. z o.o. CFI Systemy Informatyczne Sp. z o.o. Profisoft Centrum Oprogramowania
Prezentowane Rozwiązania:
proALPHA Polska Sp. z o.o. sap-bo process-force Abas Software AG etagis GmbH vendo
Patronat Honorowy:
Województwo Mazowieckie PAiIZ S.A.
Sponsorzy:
crm-vision CCNS Spółka Akcyjna Always Travel TelecityGroup Poland Sp. z o.o. TelecityGroup Poland Sp. z o.o. Grupa Auto Żoliborz Nowa Itaka Sp. z o.o. Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.