Program
Dział szkoleń:
Organizacja procesu wyboru zaawansowanych rozwiązań
IT wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem.
IT wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem.
- ERP – System Zarządzania Zasobami Przedsiębiorstwa
- MES/SCADA – System Realizacji/Nadzoru Produkcji
- WMS – Magazynowy System Informatyczny
- APS – System Zaawansowanego Planowania
- BI – System Analityki Biznesowej
- Workflow – Przepływ Pracy
- Wszystkie powyższe
- Brak określonego profilu
Cel szkolenia:
- Zdobycie wiedzy o właściwym przygotowaniu przedsiębiorstwa
do wyboru zaawansowanego narzędzia informatycznego; - Zdobycie umiejętności samodzielnego wykonania analizy
biznesowej w kontekście projektów informatycznych; - Poznanie metod usprawnienia procesów biznesowych
przedsiębiorstwa przy pomocy narzędzi informatycznych.
Adresaci: Osoby zaangażowane w proces przeprowadzenia analizy biznesowej,
jako uczestnicy lub koordynatorzy projektu.
Program: Część teoretyczna:
- Etapy analizy procesów biznesowych.
- Metodologia tworzenia celów;
- Harmonogram prac;
- Rola i obowiązki analityka biznesowego w poszczególnych etapach projektu;
- Przygotowanie odpowiedniej dokumentacji.
- Metody zbierania i precyzowania wymagań odnośnie systemu IT.
- Techniki modelowania i weryfikowania wymagań;
- Rozpoznanie i eliminacje wąskich gardeł w przedsiębiorstwie.
- Najczęściej popełniane błędy podczas przeprowadzania analizy biznesowej
– porady jak ich unikać.
- Omówienie case study projektu wykonania analizy procesów biznesowych.
Czas trwania szkolenia: 8 godzin.
Wymagania wobec uczestników: Podstawowa wiedza z zakresu korzyści wynikających z wykorzystania
zaawansowanych systemów IT objętych szkoleniem.
Cena za udział:
- Język Polski:
- 1.500,00 PLN – pierwsza osoba wydelegowana przez podmiot;
- 1.000,00 PLN – druga i kolejna osoba wydelegowana przez podmiot.