Program
Dział szkoleń:
Wprowadzanie nowych produktów na rynek polski.
- ERP – System Zarządzania Zasobami Przedsiębiorstwa
- MES/SCADA – System Realizacji/Nadzoru Produkcji
- WMS – Magazynowy System Informatyczny
- APS – System Zaawansowanego Planowania
- BI – System Analityki Biznesowej
- Workflow – Przepływ Pracy
- Wszystkie powyższe
- Brak określonego profilu
Adresaci:
- Dyrektorzy, specjaliści i menedżerowie ds. marketingu, sprzedaży;
- Menedżerowie i dyrektorzy marketingu i sprzedaży;
- Prezesi, Członkowie Zarządu;
- Business Development Manager, Dyrektorzy ds. Rozwoju;
- Product manager;
- Kierownicy Działów produkcji, finansów, logistyki.
Program:
- Modele wprowadzania zaawansowanych rozwiązań informatycznych na rynek polskich przedsiębiorstw:
- Budowa kanału dealarskiego vs samodzielne wprowadzanie produktu. Omówienie zalet i wad każdej strategii na przykładach wybranych projektów biznesowych obszaru ERP MES oraz APS;
- Kluczowa rola Partnerów Handlowych w kształtowaniu wizerunku produktu na rynku i realizacji projektów sprzedażowych. Wskazanie błędów popełnianych przez producentów w doborze członków Sieci Dealerskiej takich jak: rozpoznanie celów i priorytetów biznesowych Partnera, weryfikacja zaplecza kompetencyjnego czy zawierzenie marce.
- Sieci dealerskie w Polsce:
- Charakterystyka rynku dystrybucji zaawansowanych systemów IT: sposoby sprzedaży i wdrażania rozwiązań, kształtowanie polityki marketingowo-sprzedażowej w kanale dystrybucyjnym oraz na rynku przedsiębiorstw;
- Przykłady autoryzowanych sieci dealerskich dla wybranych aplikacji wspierających zarządzanie całym przedsiębiorstwem (ERP), obszarem produkcyjnym oraz logistyczno-magazynowym.
- Analiza projektów inwestycyjnych przedsiębiorstw o zatrudnieniu 150 – 1000 pracowników na lata 2016 -2017 w obszarze zaawansowanych rozwiązań informatycznych wspierających zarządzanie firmą: preferowani i wiarygodni Partnerzy Wdrożeniowi:
- Kryteria wyboru dostawców przez przedsiębiorstwa dla firm sektora MSP oraz korporacyjnego, z uwzględnieniem różnych obszarów informatyzacji.
- Sposoby doboru grupy Potencjalnych Partnerów Handlowych i weryfikacji kompetencji dostawców.
Czas trwania szkolenia: 8 godzin.
Cena za udział:
- Język Polski:
- 1.800,00 PLN – pierwsza osoba wydelegowana przez podmiot;
- 1.500,00 PLN – druga i kolejna osoba wydelegowana przez podmiot.
- Język Angielski:
- 1.800,00 EUR – pierwsza osoba wydelegowana przez podmiot;
- 1.500,00 EUR – druga i kolejna osoba wydelegowana przez podmiot.