Mentora.pl - Piszemy o biznesie i dla biznesu. Zapraszamy do grona czytelników
– założycieli start-upów, właścicieli firm, menedżerów i prefesjonalnych handlowców.
MonitorUrzedowy.pl to ogólnopolski serwis ogłoszeniowy, który powstał z myślą
o użytkownikach poszukujących pełnych informacji o urzędach różnych szczebli, kancelariach,
biurach syndyków, przedsiębiorstwach komunalnych, firmach organizujących szkolenia
i konferencje oraz agencjach promocji. Serwis MonitorUrzędowy.pl jest zarejestrowany
w Rejestrze Dzienników i Czasopism. Jako prasa elektroniczna codziennie docieramy
do ok. 8 tyś Czytelników.
Virtual-IT.pl to serwis na łamach którego codziennie znaleźć można garść najświeższych informacji, porad, spostrzeżeń i analiz rynku z obszaru dynamicznie ewoluujących technologii, usprawniających firmowe centra danych.
Poza popularyzacją wiedzy z zakresu chmury obliczeniowej, wirtualizacji i ochrony danych w środowiskach firmowych, publikujemy również ciekawostki na temat zaawansowanych rozwiązań dla osób prywatnych, interesujących się nowymi technologiami.
Tworzywa.com.pl jest portalem pozwalającym być na bieżąco z najnowszymi trendami
w technologii produkcji i obróbki tworzyw. Ponadto daje możliwość nawiązywania kontaktów
branżowych oraz uzyskania profesjonalnych porad i informacji o nadchodzących wydarzeniach
branżowych. Oprócz tego zawiera ofert pracy w branży, oraz forum użytkowników.
Tworzywa.org jest serwisem promującym firmy oraz produkty z branży tworzyw sztucznych.
Zawiera m.in. Katalog Firm; Katalog Produktów;E ZO – Elektroniczne Zapytania Ofertowe
składane przez użytkowników portalu; Porady, technologie, wywiady; Informacje
o najważniejszych wydarzeniach w branży.
"Bardzo często w serwisach ciężko jest znaleźć informacje o ofercie, cenniku, możliwościach,
jakie daj usługodawca. Tutaj jest inaczej, wszystko jest w jasny i zrozumiały sposób opisane,
a dostęp do informacji jest z każdej strony. Zawartość merytoryczna również jest
zadowalająca. Gratuluję!" Jacek Czerwiński

WspieramBiznes.pl to to rozbudowane medium internetowe, które proponuje aktywny
udział przy wspólnym tworzeniu bazy artykułów informacyjnych, katalogu firm, katalogu
stron, serwisów tematycznych, działu ekspert radzi. Codziennie dostarcza informacji
o działalności firm, ich produktach i usługach, publikuje artykuły przygotowane przez
ekspertów i profesjonalistów, pomaga w promocji firm i instytucji w Internecie.
To także informacyjny portal biznesowy, skierowany do wszystkich, którzy:
- Interesują się biznesem, marketingiem i zarządzaniem,
nowymi technologiami, finansami;
- Planują założyć własną działalność gospodarczą;
- Szukają rzetelnej informacji.
Możliwości:
Jeżeli prowadzisz swój własny biznes dołącz do nas.
Już dziś na portalu Wspieram Biznes możesz:
- Pokazać swoją firmę w Internecie - dodaj wpis do branżowego katalogu firm;
- Przeczytać ciekawe materiały branżowe - artykuły, informacje, opinie ekspertów;
- Znaleźć partnerów dla twoje firmy.

Portal
Kraków Zaprasza (
www.Krakow.zaprasza.eu) – Krakowski Portal Internetowy –
publikuje zapowiedzi i relacje z wydarzeń kulturalnych odbywających się w Krakowie oraz
zamieszcza informacje o działalności ok. 500 instytucji kulturalnych Krakowa.

"Kosmetyka i Kosmetologia" jest najstarszym czasopismem kosmetycznym w Polsce,
które działa na rynku od 1993 roku. Czasopismo umożliwiło firmom polskim i zagranicznym,
wchodzącym na rynek polski zaprezentowanie oferty i dotarcie do polskiego konsumenta.
Zawiera artykuły wykładowców, kosmetyczek i lekarzy, farmaceutów oraz producentów
kosmetyków. Przekazywali oni wiedzę na temat swojej pracy i osiągnięć w dziedzinie
kosmetyki.
Polskie Stowarzyszenie Kosmetyczne było pomysłodawcą i organizatorem pierwszych w Polsce
między narodowych kongresów kosmetycznych oraz targów. Śladem PSK poszły inne firmy,
związki, obecnie organizujące imprezy kosmetyczne. Stowarzyszenie PSK powstało z myślą
o kosmetyczkach i udzieleniu im pomocy w poszerzaniu wiedzy i doskonaleniu umiejętności.
Celem działania była integracja środowiska kosmetycznego oraz organizowanie pierwszych
w Polsce seminariów oraz kursów kosmetycznych.

Portal KosmetykaProfesjonalna.pl skierowany jest do kosmetyczek i osób profesjonalnie
zajmujących się branżą kosmetyczną. Jako partnerzy internetowi najistotniejszych wydarzeń
w branży, wspieramy je medialnie, a Państwa informujemy o ich przebiegu i prezentowanych
nowościach. Na bieżąco zdajemy relację z miejsc, w których trzeba bywać, by mieć jak
nowoczesny, profesjonalny, słowem: najlepszy salon kosmetyczny.

Polska Izba Motoryzacji jest organizacją samorządu gospodarczego zarejestrowaną
na podstawie Ustawy o izbach gospodarczych. Powstała w 1994 roku i skupia przedstawicieli
szeroko rozumianego lobby sektora motoryzacyjnego. Zrzeszamy zarówno małe jak i duże
przedsiębiorstwa i stowarzyszenia działające w Polsce.
Polska Izba Motoryzacji dociera do:
- Dealerów samochodów;
- Autoryzowanych i nieautoryzowanych stacji obsługi;
- Producentów części i komponentów (przemysł motoryzacyjny);
- Producentów i dystrybutorów wyposażenia warsztatów;
- Organizacji eksperckich;
- Firm certyfikacyjnych;
- Importerów/ producentów, serwisów i dealerów jednośladów;
- Stowarzyszeń skupiających firmy sektora motoryzacyjnego;
- Mediów motoryzacyjnych oraz stowarzyszeń skupiających firmy sektora motoryzacyjnego.
Członkostwo w PIM to przede wszystkim korzyści wynikające z pozyskiwania nowych kontaktów
biznesowych, najnowszych informacji dotyczących rynku motoryzacyjnego jak i wymiany
doświadczeń.
Podczas spotkań, konferencji i szkoleń organizowanych przez Polską Izbę Motoryzacji
Członkowie mają możliwość bezpłatnej dystrybucji swoich materiałów promocyjnych.
Udział we wszystkich spotkaniach odbywa się na bardzo preferencyjnych warunkach.

Metale24.pl – to źródło profesjonalnych informacji. Ogromną przewagą nad portalami
horyzontalnymi i siłą portalu branżowego jest określona grupa odbiorców ściśle związanych
z branżą. Serwis stanowi pomost między firmami, dostarczając im narzędzia, które realnie
przekładają się na zwiększenie kontaktów biznesowych. Giełda ofert to świetna platforma
handlowa pozwalającą na poszerzenie grupy odbiorców.
Rachunkowosc.org to portal szeroko pojętej branży rachunkowo-księgowej. Znajdują się
tutaj biura rachunkowe z całej Polski, które zajmą się obsługa księgową firm.
"Miałem poważne wątpliwości czy wpis do katalogu przyniesie dla naszego biura rachunkowego
wymierne korzyści skoro nie mamy własnej strony internetowej i do tej pory ogłaszaliśmy się
tylko w prasie. W ciągu miesiąca wydatek na tę reklamę zwrócił mi się wielokrotnie, dzięki niej
zdobyłem trzech dużych klientów..." Jan Kaczmarczyk, Biuro Usług Księgowych

Pro Progressio – to Fundacja zajmująca się rozwojem branży outsourcingowej w Polsce.
Fundacja współpracuje z sektorem publicznym (miasta, agencje rozwoju regionalnego,
specjalne strefy ekonomiczne, parki naukowo-technologiczne, parki przemysłowo-
technologiczne) i prywatnym w Polsce oraz międzynarodowymi organizacjami sektora
outsourcingu.
Wśród organizacji, z którymi współpracuje Fundacja są zarówno dostawcy usług, firmy
szkoleniowe, rekrutacyjne, deweloperzy, firmy doradcze, uczelnie wyższe jak również
indywidualni eksperci branżowi.
BusinessPL – to przemysłowe czasopismo skierowane do szerokiego grona czytelników ze
wszystkich gałęzi przemysłu na rynku polskim. Czytane przez osoby, które chcą na bieżąco
otrzymywać najbardziej aktualne informacje dotyczące nowych inwestycji, kontraktów,
produktów, technologii i wszystkich wydarzeń które są istotne na rynku w różnych sektorach
i branżach.

BazaKonferencji.pl przeznaczona jest dla naukowców i specjalistów poszerzających swoją
wiedzę poprzez uczestnictwo w konferencjach naukowych i branżowych. Naszą misją jest
ułatwienie dostępu młodych pracowników nauki do informacji o aktualnie organizowanych
konferencjach, sympozjach i zjazdach. Oferujemy możliwość zamieszczania informacji
o konferencji, odszukiwanie ich w konkretnej dziedzinie, bezpłatny newsletter, bazę
obiektów konferencyjnych jak i usług około konferencyjnych.
Cały czas pracujemy nad naszą stroną. Staramy się, aby była wolna od błędów i jak najlepiej
odpowiadała potrzebom użytkowników. Wszelkie uwagi dotyczące działania serwisu prosimy
kierować e-mailem na adres admin@bazakonferencji.pl. Na ten sam adres można także przesłać
informacje o organizowanych konferencjach.

Staleo.pl – Portal Kooperacyjny Branży Metalowej i Stalowej.
Staleo.pl to branżowy katalog firm, ogłoszeń maszyn, stali i metali, pracy oraz kooperacji. Znajdziesz u nas aktualne ceny stali i metali, notowania, aktualności z branży, artykuły technologiczne, media branżowe oraz imprezy targowe. Właśnie dlatego warto tu być.
CRMreview.pl - baza wiedzy nt. strategii i rozwiązań Customer Relationship Management
(CRM). Dostarcza informacje o wydarzeniach, konferencjach, raportach, nowych wdrożeniach
i rozwiązaniach.

Fleet Meetings jest wydawcą ogólnopolskiego miesięcznika "FLEET" i rocznika "Fleet
Contact – Vademecum Samochodu Firmowego" oraz organizatorem Długodystansowego
Testu Flotowego i eventów branżowych, m.in.: targów flotowych Fleet Market, plebiscytu
samochodów i produktów flotowych Fleet Derby, szkoleń z cyklu m.in.: Fleet Top Management
Treaining, Fleet Management Training, Fleet Academy. Projekty Fleet Meetings mają charakter
informacyjno-edukacyjny dot. głównie zarządzania flotą pojazdów, bezpieczeństwa na drodze
oraz funkcjonowania samochodu w firmie i skierowane są do fleet managerów, a także do
dostawców usług i firm flotowych oraz firm z sektora motoryzacyjnego.
Projekty współtworzone są wraz z praktykami z Polski i zagranicy m.in.: Polskim Związkiem
Wynajmu i Leasingu Pojazdów, Polskim Stowarzyszeniem Motorowym, Polską Izbą Motoryzacji,
Polskim Związkiem Przemysłu Motoryzacyjnego, Związkiem Polskiego Leasingu, Instytutem
Transportu Samochodowego, Instytutem Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR,
Partnerstwem dla Bezpieczeństwa Drogowego, Fleet Europe, Międzynarodową Kancelarią
Hogan Lovells, Instytutem Badań i Rozwiązań B2B KERALLA RESEARCH oraz z Krajową Rady
Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Od roku 2010 magazyn "Fleet" współorganizuje: wraz
z General Motors Poland (dystrybutorem samochodów Opel) i Akademia Jazdy Opel Mariusza
Stuszewskiego – Ogólnopolski Konkurs ECO Fleet Managera, a wraz z PSM i z PZU SA –
program edukacyjny Bezpieczna Flota PZU.

Konferencje.pl to najpopularniejszy polski katalog konferencji branżowych i naukowych
oraz wyszukiwarka obiektów konferencyjnych, atrakcji i usługi dla organizatorów spotkań.
"Świat Przemysłu Farmaceutycznego" dostarcza bieżących, obszernych
informacji z zakresu produkcji, badań i rozwoju, surowców, opakowań, maszyn, logistyki
i magazynowania, rozwiązań technologicznych oraz usług dla branży farmaceutycznej.
Informuje również o zmianach i regulacjach prawnych, obowiązujących w przemyśle
farmaceutycznym.

Bio-Tech Media Sp. z o.o. działa w sektorze innowacyjnego biobiznesu: biotechnologia, farmacja, kosmetologia. Firma prowadzi obecnie 2 główne projekty - największy portal branżowy: Biotechnologia.pl oraz portal CEbiotech.com. Dostarczamy najnowsze informacje ze świata nauki i biobiznesu innowacyjnego biosektora i dla tych firm świadczymy komercyjne usługi. Ponadto firma organizuje szkolenia i konferencje branżowe.
Biotechnologia.pl
W 1998 roku został uruchomiony portal internetowy Biotechnologia.pl. Od czasu jego powstania, projekt dynamicznie się rozwija, prezentując poza obliczem internetowym, także formę kwartalnika. Aktualnie jest największym polskim portalem dedykowanym biotechnologii, kosmetologii, farmacji, technologii, bioetyce oraz szeroko pojętym zagadnieniom biobiznesu.

"Świat Przemysłu Kosmetycznego" to specjalistyczny kwartalnik branżowy, skierowany
do producentów przemysłu kosmetycznego oraz dostawców, oferujących produkty i usługi dla
branży kosmetycznej. Jest źródłem wiedzy z zakresu produkcji, badań i rozwoju, surowców
i możliwości ich zastosowania, opakowań i wzornictwa, maszyn, rozwiązań technologicznych
oraz usług dla przemysłu kosmetycznego.
Budownictwo.org to portal szeroko pojętej branży budowlanej. Znajdują się tutaj informacje
o dostawcach produktów i nowości w branży budowlanej, relacje z imprez targowych, opis
nowoczesnych technologii.
"Wysłałem jednego sms’a dzięki, któremu miałem dostęp do ofert. Miesiąc później podpisałem
umowę na wykonanie zlecenia. Opłaciłem abonament i teraz jestem użytkownikiem serwisu,
codziennie przeglądam nowe oferty.. Koszt niewspółmierny do korzyści jakie można osiągnąć."
Robert Niwiński

"Służby Utrzymania Ruchu" – Studia przypadków, praktyczne porady i trafnie dobrana
tematyka czasopisma to efekt współpracy z ekspertami, praktykami oraz specjalistami
odpowiedzialnymi za organizację działów utrzymania ruchu, zarządzanie produkcją, działami
technicznymi oraz parkiem maszynowym. Czasopismo ma charakter informacyjny, przeznaczone
jest dla kadry kierowniczej i dyrektorów odpowiedzialnych m.in. za inwestycje, gospodarkę
remontową, procesy produkcji, utrzymanie ruchu, a także obsługę techniczną infrastruktury
zakładów produkcyjnych.

Metale.org jest serwisem promującym firmy oraz produkty z branży metalowej. Zawiera m.in.
Katalog Firm; Katalog Produktów; EZO – Elektroniczne Zapytania Ofertowe składane przez
użytkowników portalu; Porady, technologie, wywiady; Informacje o najważniejszych
wydarzeniach w branży.
"Reklama w katalogu firm, własny strona z Systemem Zarządzania Treścią, dostęp do Giełdy
ofert, konto pocztowe i do tego kolejna możliwość reklamy firmy – artykuł sponsorowany –
i to wszystko w cenie tak niskiego abonamentu. To mi się podoba!" Anna Mazur

Ksiegowosc.org jest serwisem promującym firmy oraz produkty z branży rachunkowo-
księgowej. Zawiera m.in.: Katalog Firm,Katalog; Produktów i usług branżowych; EZO –
Elektroniczne Zapytania Ofertowe składane przez użytkowników portalu; Publikacje
branżowe; Informacje o najważniejszych wydarzeniach w branży.
"Zachęcam do korzystania z Giełdy Ofert, dzięki serwisowi znalazłem kilku kontrahentów,
a jestem użytkownikiem od kilku tygodni. Codzienny bezpłatny monitoring ofert – świetne
rozwiązanie." Andrzej Kaczmarczyk

Ciągły rozwój nowych technologii oraz rosnąca w zawrotnym tempie dostępność
Internetu spowodowały, że w 2008 roku został utworzony portal informacyjno – handlowy
FirmyMiesne.pl z myślą o branży mięsnej. Od tego czasu portal ciągle jest rozbudowywany,
rozwijany jak również wdrażane są nowe funkcjonalności oraz rozwiązania.
Do mocnych stron portalu należą: długoletnie doświadczenie w takich obszarach jak:
marketing, e- marketing, sprzedaż, reklama, znajomość branży mięsnej, a także środowiska
internetowego. Idea portalu to "Branża mięsna w jednym miejscu" pozwalająca Użytkownikom
w szybki i łatwy sposób nawiązać kontakty handlowe z firmami działającymi w branży mięsnej.

Nowe-Technologie.blogspot.com – to blog typowo o gadżetach i nowościach
technologicznych - zarówno tych na rynku jak i tych zapowiedzianych przez producentów
oraz rozwijanych przez naukowców. Każdy fascynat nauki, Internetu i ogólnie pojętej
elektroniki (aparatów fotograficznych, laptopów, smartfonów) znajdzie tu aktualne,
interesujące informacje z Polski i ze świata.
Budowa.org jest serwisem promującym firmy oraz produkty z branży budowlanej.
Zawiera m.in. Katalog Firm; Katalog Produktów; EZO – Elektroniczne Zapytania Ofertowe
składane przez użytkowników portalu; Porady, technologie, wywiady; Informacje
o najważniejszych wydarzeniach w branży.
"W ciągu kilku tygodni od rejestracji firmy w Katalogu oglądalność mojej firmy wzrosła
kilkukrotnie, co przełożyło się na wzrost sprzedaży moich usług. Inwestycja w wpis
zwróciła się już dawno. Polecam!" Darek Wolny

SPC House of Media – niezależny dom mediowy, na rynku od 15 lat. Posiada doświadczenie
w realizacji kampanii dla klientów biznesowych, jak Sokołów czy Żabka i instytucjonalnych –
Ministerstwa Kultury i Turystyki Turcji, Ministerstwa Obrony Narodowej. Od 2012 dla
Ministerstwa Gospodarki prowadzi międzynarodowy program promujący branżę kosmetyczną.
Program Promocji Branży Kosmetycznej ma na celu wykreowanie nowych, polskich silnych
marek, które będą rozpoznawalne na świecie i kojarzone dzięki temu z krajem pochodzenia.
W ramach Programu, polscy producenci kosmetyków uczestniczą w wielu międzynarodowych
imprezach, takich jak targi czy misje gospodarcze, dzięki którym wspólnie budują pozytywny
wizerunek swoich marek i docierają do nowych klientów na najciekawszych rynkach
eksportowych świata. Program zakłada m.in. obecność na targach Cosmoprof w Bolonii,
Intercharm w Moskwie, Comoprof Asia w Hong Kongu czy Beautyworld Middle East
w Dubaju. Dodatkowo prowadzone są skoordynowane działania reklamowe za granicą.
Udział polskich firm kosmetycznych w programie jest dofinansowany ze środków UE –
mogą one otrzymać zwrot nawet 75% kosztów. Do programu zaproszeni są wszyscy
polscy producenci kosmetyków. Dotychczas bierze w nim udział już ponad 60 firm.

Scorise Blog - Piszemy o marketingu internetowym i pomagamy w budowie wizerunku firm
oraz zwiększeniu sprzedaży przez internet. Nasi czytelnicy dowiadują się, jak lepiej i skuteczniej
promować swoją organizację i docierać do klientów. Blog prowadzą twórcy agencji marketingu
internetowego Scorise.

AgroNews.com.pl – telewizja interaktywna i platforma internetowa na szeroko pojętym
rynku agro, oferująca możliwość skutecznej promocji marki, produktów i przedsięwzięć.
Istnieje od września 2008 roku. Podstawowe cele to: informacja, edukacja, doradztwo,
promocja oraz szkolenie.
Współpracuje z największymi instytucjami naukowymi i badawczymi w Polsce: Instytut
Ochrony Roślin w Poznaniu, Instytut Ogrodniczy w Skierniewicach, Uniwersytet Przyrodniczy
w Poznaniu, Zakład nasiennictwa i ochrony buraka w Boninie, SGGW, IJHARS, Instytut
Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowy Instytut Badawczy we Wrocławiu.
Target – profilowana grupa docelowa odbiorców:
- Mieszkańcy wsi i obszarów wiejskich (38,6 % populacji krajowej);
- Rolnicy indywidualni;
- Sektor pierwszego i drugiego przetworzenia;
- Przedsiębiorcy rolni;
- Szefowie i pracownicy firm związanych z sektorem rolno-spożywczym;
- Organizacje ekologiczne;
- Przedstawiciele administracji rządowej i samorządowej;
- Doradcy rolników;
- Studenci i uczniowie szkół rolniczych, agrobiznesowych i leśnych.
Portal
Kontent informacyjny (ok. 3000 informacji rocznie). Zawartość treściowa: 14 działów
głównych, 29 kategorii głównych, 146 kategorii tematycznych. Całość kontentu tłumaczona
na 47 języków. Trzy razy w tygodniu jest wysyłany newsletter z filmem i najnowszymi
informacjami do 56 232 odbiorców zarejestrowanych w naszym systemie.
Telewizja Interaktywna
300-500 materiałów telewizyjnych rocznie. Współpraca redakcyjna i merytoryczna
z Komisją Europejską (umowa o współpracę).
Gazeta Interaktywna
6 numerów rocznie, objętość 40-50 stron; Średnia oglądalność gazety – 80-85 tys. widzów

"Chemia i Biznes" to biznesowo - gospodarczy dwumiesięcznik, w którym można znaleźć
można szereg profesjonalnie przygotowanych materiałów: wywiadów, analiz, aktualności,
które przybliżają sytuację w branży chemicznej.
Na portalu
www.chemiaibiznes.com.pl prezentowane są najważniejsze wiadomości dotyczące
polskiego i światowego przemysłu chemicznego oraz branż powiązanych. Przedstawiane są
najnowsze trendy wpływające na kształt sektora chemicznego, zmiany w legislacji krajowej
i europejskiej oraz informacje związane z aktywnością polskich i zagranicznych firm
tworzących rynek.
Portal Biznesowy.net jest miejscem ułatwiającym przedsiębiorcom budowanie dobrego
wizerunku i zwiększanie rozpoznawalności swojej marki. Oferuje narzędzia służące
utrzymywaniu i rozwijaniu sieci kontaktów biznesowych oraz daje szeroki dostęp do
profesjonalnych prezentacji firm.
Motoday.pl to strona dla wszystkich miłośników motoryzacji. Jej najważniejszym elementem
są codzienne wiadomości ze świata czterech kółek i nie tylko. Ponadto Motoday.pl to również
przydatne poradniki dla kierowców, testy aut nowych jak i używanych oraz felietony
motoryzacyjne.
ERP-view to portal rozwiązań IT w biznesie. Od 2005 roku prezentujemy bieżące
informacje dotyczące najnowszych rozwiązań informatycznych wspierających zarządzanie
przedsiębiorstwem dostępnych na polskim rynku. Na łamach naszego serwisu przedstawiamy
studia przypadków wdrożeń oraz merytoryczne artykuły poświęcone wykorzystaniu rozwiązań
informatycznych w biznesie.
Od 2012 r. rozpoczęliśmy publikację raportu prezentującego porównanie najpopularniejszych
na polskim rynku systemów ERP opisanych przez ponad 500 funkcjonalności istotnych dla
przedsiębiorstw działających na krajowym rynku.
Inwestycje.pl S.A. istnieje na polskim rynku mediów internetowych od 2004 roku. Spółka
jest właścicielem i wydawcą Grupy Mediowej Inwestycje.pl. Portale Grupy zajmują czołowe
miejsce w Polsce w segmencie Biznes/Finanse/Prawo. Od 24 listopada 2010 roku spółka
Inwestycje.pl S.A. jest notowana na rynku NewConnect (rynek akcji GPW).

Polski Przemysł to pismo ukazujące się od 2009 roku i jest dystrybuowane w formie
tradycyjnej oraz elektronicznej. Dociera do przedsiębiorców i kadry zarządzającej w spółkach,
zarówno dużych firm jak i z sektora MSP. Na łamach magazynu oraz portalu prezentowane
są firmy działające na rynku polskim – wywiady z kadrą zarządzającą, informacje na temat
inwestycji, realizacji, oraz nowości technologicznych.
Każdy numer przybliża poszczególne sektory przemysłu – energetyka, budownictwo
przemysłowe, lotniczy, automatyka, przemysł elektromaszynowy, motoryzacyjny itd.
Połączenie tak szerokiego czytelnictwa i uwzględnienie najważniejszych sektorów przemysłu,
m.in. wytwórczego, sprawia, że „Polski Przemysł” staje się pomostem dla firm w kontakcie
z potencjalnymi klientami i dostawcami na całym rynku. Magazyn to również stałe działy,
które przekazują informacje mogące pomóc i ułatwić prowadzenie przedsiębiorstwa.

IBD Business School (d. Instytut Rozwoju Biznesu) jest szkołą biznesu o najdłuższej tradycji w Polsce – działa od 1990 roku. Prowadzi serwis ibd.pl dla kadry zarządzającej przedsiębiorstw, menedżerów i specjalistów z zarządzania kapitałem ludzkim, finansów i ładu korporacyjnego, negocjacji i sprzedaży, a także dla trenerów biznesu i coachów. Informacje o współpracy są publikowane w sekcjach: Patronaty, Wydarzenia i Aktualności.
Prezentowane treści, dotyczące zarówno oferty programowej IBD – szkolenia, doradztwo, badania, jak i wiedzy dla biznesu czy informacji o patronackiej i partnerskiej działalności serwisu – koncentrują się na tym, co jest ważne, interesujące i potrzebne dla użytkowników. W szczególności serwis promuje nowoczesną, praktyczną i sprawdzoną wiedzę, opartą na badaniach ekspertów IBD i bogatym międzynarodowym dorobku najlepszych ośrodków naukowo-badawczych, zajmujących się szeroko rozumianą edukacją biznesową.
IBD oferuje zaawansowane programy szkoleniowe z głównych dziedzin funkcjonowania przedsiębiorstwa, kursy coachingowe z międzynarodową akredytacją, a także wysokiej jakości usługi doradcze wraz z autorskimi narzędziami oraz własne projekty badawcze. Od 2015 roku prowadzi międzynarodowy program Executive MBA oraz MBA w języku polskim. W 2013 roku IBD uzyskał status jednostki naukowej w ocenie parametrycznej, przeprowadzonej przez Komitet Ewaluacji Jednostek Naukowych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Poland Export to miejsce gdzie każda polska firma, która eksportuje, planuje eksport lub chce
pozyskać klientów z zagranicy powinna zamieścić informacje o swojej ofercie. Poland-Export to
miejsce, w którym każdego dnia odwiedzający z ponad stu państw świata poszukują informacji
na temat polskich firm i produktów.
Misją StartUp Magazine jest dostarczanie informacji na temat biznesu, szczególnie
związanego z nowymi technologiami. StartUP inspiruje, dostarcza pomysłów, odkrywa
talenty, łamie stereotypy i otwiera umysły.
4metal.pl – Giełda maszyn i materiałów - ponad 2300 aktualnych ogłoszeń kupna i sprzedaży;
Giełda pracy - ogłoszenia pracowników i pracodawców z branży; Wydarzenia - lista imprez
branżowych ze świata; Aktualności - technologie, wywiady, sprawozdania, to czego
potrzebujesz; Media - informacje o mediach branżowych; Video - wydarzenia branżowe
w obiektywie naszej kamery.
Ponadto od 2 lat wydajemy 4metal Lifestyle Magazine - magazyn branżowy w formie
papierowej w nakładzie 5000 sztuk.

Portal
Polska Kosmetologia i Kosmetyka jest prężnie działającą platformą internetową.
Jest on poświęcony firmom i osobom , dla których nowoczesna kosmetyka stała się ważnym
elementem dnia codziennego. Od momentu powstania Portalu w kwietniu 2010 roku,
zyskaliśmy sobie uznanie zarówno wśród szeregu podmiotów branży kosmetycznej jak i osób
interesujących się zagadnieniami jakie niesie ze sobą współczesna kosmetologia i kosmetyka.
W naszym Portalu znajdziecie Państwo fachowe artykuły poradnikowe z zakresu pielęgnacji
zdrowia, włosów i ogólnego wyglądu.
Naszym podstawowym celem, jest dążność do osiągnięcia statusu eksperta w dziedzinie
kosmetyki jako że zagadnienia z nią związane traktujemy kompleksowo. Podstawową misją jakiej
się podjęliśmy jest promocja i reklama podmiotów związanych z kosmetyką i jej pokrewnymi
działami oraz edukacja. Konsekwentnie zmierzamy do uzyskania miana największego portalu
informacyjno - promocyjnego. Cel ten realizujemy poprzez czynne uczestnictwo we wszystkich
znaczących wydarzeniach w branży takich jak: targi, kongresy, szkolenia. Zespół naszego
Portalu dba o to aby publikowane informacje i artykuły były zawsze rzetelne, aktualne
i profesjonalne. Redakcję Portalu wspierają fachowcy z zakresu: dermatologii, medycyny
estetycznej, kosmetologii, wellness & spa, wizażu i stylizacji fryzur. Staramy się czynnie
uczestniczyć w życiu społeczności związanej z branżą kosmetyczną. Prowadzimy badania
sondażowe rynku, które regularnie publikujemy, a które odnoszą się do oceny: kosmetyków,
sprzętu kosmetycznego, targów, kongresów, firm kosmetycznych jak również pracy gabinetów
i salonów. Nasza oferta skierowana jest przede wszystkim do podmiotów gospodarczych
i instytucji edukacyjnych działających w branży kosmetycznej. Zapewniamy także doradztwo
w zakresie działań marketingowych na rynku kosmetycznym.

Outsourcing&More – to bezpłatny, polsko-angielski magazyn wydawany w cyklu
dwumiesięcznym w pełni poświęcony rynkowi outsourcingu w Polsce. Nastawiony jest
przede wszystkim na funkcję edukacyjną oraz informacyjną, udzielanie profesjonalnych
porad, publikację ciekawych treści merytorycznych nawiązujących do tematu outsourcingu
oraz rozpowszechnianie zapowiedzi najważniejszych wydarzeń branżowych z tej dziedziny.
Magazyn pełni rolę opiniotwórczą, przedstawia najnowsze trendy oraz wskazuje na najbardziej
aktualne tematy powiązane z rynkiem outsourcingu w Polsce.

Biznes Na Fali – Pomorski portal informacyjny. Źródło codziennych informacji z biznesu,
sportu, life&style dla ponad 200.000 przedsiębiorstw i 2.000.000 mieszkańców Pomorza,
docierający bezpośrednio do swoich czytelników z całej Polski najciekawszymi wiadomościami
poprzez co tygodniowy Newsletter „To przyniósł tydzień”.
Partner medialny kluczowych wydarzeń gospodarczych i kulturalnych regionu pomorskiego.
Od 2009 roku z Biznesnafali.pl współpracują najważniejsze organizacje i ośrodki biznesu
z całej Polski. Bo w biznesie, jak życiu, warto być na fali.
www.biznesnafali.pl,
redakcja@biznesnafali.pl.
Portal Drukarnie.com.pl skierowany jest do specjalistów i przedsiębiorców branży
drukarskiej i poligraficznej. Odwiedzający nie tylko uzyskują za jego pośrednictwem
najświeższe wieści z branży, ale i ogłoszenia i opisy firm działających na Polskim rynku.

Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych pomaga inwestorom wejść na polski rynek oraz w najlepszy sposób wykorzystać istniejące na nim możliwości. Przeprowadzamy inwestorów przez wszystkie niezbędne procedury administracyjne oraz prawne występujące w trakcie realizacji projektu, wspieramy także firmy, które już u nas działają. Oferujemy szybki dostęp do kompleksowej informacji dotyczącej otoczenia gospodarczo-prawnego inwestycji, pomoc w znalezieniu odpowiednich partnerów oraz dostawców, jak również lokalizacji.
Misją PAIiIZ jest również kreowanie pozytywnego wizerunku Polski w świecie oraz promocja polskich produktów i usług.
W celu jak najlepszej obsługi inwestorów stworzyliśmy sieć Regionalnych Centrów Obsługi Inwestora - COI w całej Polsce, które mają na celu poprawienie jakości usług regionów dla inwestorów, a także zapewnienie dostępu do informacji takich jak najnowsze oferty inwestycyjne i regionalne dane mikroekonomiczne. Te wyspecjalizowane biura zatrudniają pracowników przeszkolonych przez PAIiIZ i są finansowane z funduszy lokalnych. Ich zadaniem jest także ułatwianie kontaktów pomiędzy inwestorem a władzami lokalnymi.
PAIiIZ działa również jako Krajowy Punkt Kontaktowy OECD.

Fakty to prestiżowy magazyn poruszający główne aspekty polskiego życia gospodarczego
i politycznego. Niepowtarzalna szata graficzna oraz celowo prowadzona dystrybucja – mająca
na celu dotarcie do najbardziej wpływowych i opiniotwórczych ludzi ze świata biznesu i polityki
– są jego dużymi atutami. Współpraca z ministerstwami oraz wieloma izbami gospodarczymi,
handlowymi i biznesowymi pozwala na bieżąco śledzić najważniejsze zagadnienia polskiej
gospodarki.
Fakty to komentarze i analizy poświęcone kluczowym gałęziom polskiej gospodarki.
W specjalnych blokach tematycznych przyglądamy się m.in.: drogownictwu, budownictwu,
górnictwu, hutnictwu, rynkowi zbrojeniowemu, przemysłowi spożywczemu, ekologii,
energetyce, logistyce i wielu innym zagadnieniom.

Uroda i zdrowie to dwa przewodnie tematy, które porusza
SerwisUroda.pl. Holistyczne
ujęcie człowieka pozwala spojrzeć na niego kompleksowo. Dlatego nie ograniczamy się tylko do
jednego elementu, ale rozpatrujemy ludzkie ciało jako szereg zależności, których równowaga
odzwierciedla dobry stan fizyczny i psychiczny – wyjaśniają twórcy portalu.
W ramach prezentowanych w serwisie treści, zespół redakcyjny chce dostarczyć czytelnikom
wiedzy, która pozwoli im właściwie ukierunkować się m. in. w szeroko rozumianej tematyce
pielęgnacji ciała. Ideą współczesnego człowieka powinno być właśnie holistyczne ujęcie
swojego życia, a holistycznie oznacza kompleksowo. Dlatego też w prezentowanych
materiałach odwołujemy się do różnych dziedzin nauki oraz branż rynkowych i tym samym
poruszamy szerokie spektrum zagadnień.
Jednocześnie serwis to również miejsce wymiany informacji między producentami,
dystrybutorami, sprzedawcami, właścicielami salonów kosmetycznych/Spa i placówek
medycznych oraz finalnymi odbiorcami czyli konsumentami.
Dzieląc się z czytelnikami wiedzą i doświadczeniem, twórcy mają nadzieję, że społeczność,
która będzie nieustannie rozrastała się wokół portalu SerwisUroda.pl, stanie się jego
najmocniejszym filarem.

ITfocus – centrum wiedzy – wszystko o zaawansowanych technologiach IT dla
przedsiębiorstw.
ITfocus to serwis internetowy poświęcony stricte konkretnym sferom Information Technology,
którego zawartością jest unikalna kompozycja doskonale przygotowanych merytorycznie
informacji i wiedzy ekspertów. Autorami opracowań zamieszczanych w serwisach są
dziennikarze IT z wieloletnim doświadczeniem, niezależni eksperci oraz sami czytelnicy.
Już od 5 lat prezentujemy pełny zakres zagadnień związanych z projektowaniem i funkcjonowaniem
centrów danych:
- Profesjonalna wiedza dostępna bez konieczności ponoszenia opłat;
- Najważniejsze informacje o rynku, nowych produktach i technologiach;
- Kalendarium wydarzeń związanych z daną branżą.
Nasi czytelnicy nie trafiają do nas przypadkiem. Wchodzą na witrynę ITfocus szukając
konkretnych informacji, rozwiązań i fachowo przygotowanych materiałów, które są
dostępne bezpłatnie.

Fundacja Promocji Kultury inicjuje i wspiera działania służące propagowaniu kultury
i świadomości tradycji oraz dorobku kulturalnego narodów, aktywnie uczestniczy w twórczym
i intelektualnym rozwoju społeczeństw, popularyzuje historię, tradycję i dorobek kulturalny
Polski i Europy oraz rozwija i umacnia postawy nastawione na aktywne poznawanie historii
i kultury.
Opakowania.com.pl są źródłem informacji na temat technologii projektowania i produkcji
opakowań. Oferuje on bazę wiedzy o zaawansowanym sprzęcie służącym produkcji opakowań.
Jest on też obszerną platformą wymiany ogłoszeń branżowych.

Grupa Media PRess to sześć mediów, poruszających bieżącą tematykę gospodarczą
i prezentującą firmy i instytucje, wyróżniające się na polskim rynku m.in. jakością oferowanych
produktów i usług, innowacyjnością, dynamiką rozwoju oraz działalnością społeczną. W cyklach
prasowych Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej, Biznes Trendy w Rzeczpospolitej oraz
w tygodniu wSIECI (a także strony internetowe) oprócz problematyki związanej z polityką
jakości i szeroko rozumianych zagadnień obszaru biznesu i samorządu, przygotowywane
są branżowe bloki tematyczne.
Jednym z celów dodatków prasowych jest lobbing przedsiębiorców na organy administracji
rządowej i samorządowej oraz wspieranie i promocja różnego rodzaju inicjatyw. To także
miejsce dla prowadzenia skutecznej i taniej promocji, łączącej Public Relations z reklamą
medialną. Cykle informacyjno-promocyjne umożliwiają propagowanie treści ważnych dla
podmiotów i kreowanie ich pozytywnego wizerunku na ogólnopolskim rynku, a także nadanie
medialnego rozgłosu komunikatom ważnym z punktu widzenia funkcjonowania firmy i instytucji.

Narzedziownia.org to portal szeroko pojętych branży narzędzi specjalistycznych, obróbki
metali i form wtryskowych. Znajdują się tutaj informacje o dostawcach maszyn, narzędzi,
oprogramowaniach, usługodawcach i kooperantach. Są to nowości w branży, relacje z imprez
targowych oraz informacje o nowoczesnych technologiach.
"W jednym miejscu mogę znaleźć mnóstwo informacji z mojej branży. Bardzo mi się to podoba,
zachęcam do skorzystania z usług tego serwisu." Błażej Romer

Biznesowy Serwis Informacyjnyjest internetowym źródłem informacji gospodarczych:
aktualności, opinii, komentarzy i wypowiedzi ekspertów, wywiadów z ciekawymi osobami,
informacji o rynkach finansowych, inwestycjach, firmach i ich ofertach, menedżerach.
Publikowane są także profesjonalne raporty branżowe oraz specjalistycznych artykułów
z zakresu rynku pracy, prawa i finansów. W ramach portalu organizowane są także
spotkania biznesowe we Wrocławiu.
Właścicielem i wydawcą portalu jest agencja informacyjna QBusiness Media.

iSzkolenia.pl to miejsce, w którym gromadzą się uczestnicy rynku szkoleniowego. Z jednej
strony umożliwiamy usługodawcom szkoleniowym lub konferencyjnym interesującą prezentację
swojej oferty, z drugiej natomiast pragniemy, by każdy poszukujący określonej usługi znalazł
ją w możliwie najkrótszym czasie i na atrakcyjnych warunkach.
Prezentowane oferty cechuje oryginalny, a zarazem przejrzysty wygląd. Wybór szkoleń
e-learning skupia zainteresowanych tego typu edukacją. Zwiększa to zarazem szansę na
zainteresowanie tradycyjną formą kursu, jako chęć zdobycia wiedzy praktycznej.
Użytkownicy portalu, oprócz szerokiej gamy ofert firm z branży szkoleniowej, mogą znaleźć
wiele informacji na forum, sami będąc autorami porad i opinii. Najświeższe wiadomości,
wydarzenia, wywiady czy porady ekspertów z zakresu szkoleń, zarówno tradycyjnych,
jaki e-learning, skupiają mnóstwo zainteresowanych biznesem szkoleniowym.

Nowy serwis informacyjny
OŚ Przemysłu dedykowany jest branży przemysłowej. Można
na nim znaleźć informacje branżowe i gospodarcze, innowacje i nowości technologiczne, a także
bezpłatnie pobrać wersję online wydania e-gazety OŚ Przemysłu. Portal www.osprzemyslu.pl
zapewnia wymianę doświadczeń, wiedzy branżowej, a także służy, jako platforma
nawiązywania kontaktów biznesowych dla ludzi wywodzących się ze środowiska
biznesu, przemysłu, instytucji i otoczenia biznesu.
Serwis skierowany jest do osób pełniących kluczowe role i funkcje w zarządzaniu,
konstruktorów, technologów, inżynierów, osób zarządzających działem zakupów, PM-ów,
a także studentów, absolwentów i pracowników naukowych uczelni technicznych oraz
uczniów technicznych szkół średnich. Dodatkowo czytelnicy mają możliwość publikowania
własnych artykułów związanych z tematyką serwisu.

OutsourcingPortal – to serwis internetowy poświęcony tematyce outsourcingu, którego
grupę docelową stanowią inwestorzy, usługodawcy jak również klienci firm z branży sektora
outsourcingowego w tym również z takich branż jak BPO, SSC, KPO, ITO, HRO, facility
management, car fleet management, outsourcingu na rynkach nieruchomości i innych.
Serwis jest portalem tematycznym nastawionym na funkcję informacyjną – udzielanie
profesjonalnych porad, publikację ciekawych treści merytorycznych nawiązujących do tematu
outsourcingu oraz rozpowszechnianie zapowiedzi najważniejszych wydarzeń branżowych z tej
dziedziny. Serwis pełni rolę opiniotwórczą, przedstawia najnowsze trendy oraz wskazuje na
najbardziej aktualne tematy.

Świat Obrabiarek i Narzędzi – Czytelnikami są właściciele firm produkcyjnych, usługowych
oraz handlowych, kadra zarządzająca, itp. Czasopismo trafia także na uczelnie, do szkół
zawodowych oraz do instytucji biznesowych. Ze Światem Obrabiarek i Narzędzi współpracują
naukowcy, wykładowcy szkół wyższych.
Głównym celem czasopisma jest prezentowanie aktualnych dokonań w branży obróbki metali
oraz w dziedzinach pokrewnych. Pismo ukazuje się w nakładzie 2 tysięcy egzemplarzy i jest
wysyłane do klientów z całej Polski oraz dostarczane do zakładów, uczelni technicznych,
firm handlowych, hurtowni, sklepów. Kolportowane jest także podczas największych imprez
targowych. Nakład jest wówczas zwiększany do 3 tys. egz. Formuła czasopisma "otwartego"
zakłada pozyskiwanie czytelników także spoza docelowego kręgu odbiorców. Wykorzystywane
są takie formy dziennikarskiej wypowiedzi, jak artykuł publicystyczny, reportaż, felieton,
fotoreportaż.
Tematy poruszane na łamach czasopisma wynikają z bieżących dziennikarskich kontaktów
i obserwacji oraz spraw zgłaszanych przez czytelników. Redakcja przykłada uwagę do
przedstawiania indywidualnych i zespołowych osiągnięć i dokonań w zawodzie oraz nowości
technicznych z branży. Utrzymywana jest współpraca z najważniejszymi ośrodkami nauki
i techniki oraz z czołowymi naukowcami. Poruszane są zagadnienia społeczne, jak zatrudnienie,
bezrobocie, oświata i wychowanie, mające wpływ na pozycję branży na mapie gospodarczej
kraju i świata.