
Trax
TRAX BarCoder to proste w obsłudze oprogramowanie poszerzające standardową
funkcjonalność systemu Infor SyteLine. Pozwala ono na rejestrację najczęstszych procesów
zachodzących w działach produkcyjnym i logistycznym przedsiębiorstwa w najprostszy możliwy
sposób, poprzez sczytywanie kodów kreskowych z dokumentów bezpośrednio generowanych
z systemu.
TRAX BarCoder jest wyposażony w intuicyjny, graficzny interfejs użytkownika, który
z powodzeniem może pracować zarówno na stacjonarnym komputerze jak i na terminalu
przenośnym. Praca z modułem rozpoczyna się w momencie wyboru obszaru, w którym
pracownik zamierza raportować określoną czynność, a następnie sczytaniu kodu kreskowego
z identyfikatora pracownika, co odpowiada klasycznemu zalogowaniu się do systemu. Dzięki
integracji aplikacji z systemem Infor SyteLine, rejestracja odbywa się automatycznie poprzez
zczytanie kodu kreskowego określonej operacji i zatwierdzeniu całej czynności.
TRAX BarCoder został tak zaprojektowany, aby można go było uruchomić w klasycznej
przeglądarce internetowej, a co za tym idzie mógł być uruchamiany praktycznie na każdym
komputerze stacjonarnym oraz na urządzeniach mobilnych (palmtop, terminal, itp.). Dzięki
wykorzystanej przy budowie aplikacji technologii, TRAX Barcoder może być z łatwością
dostosowany do potrzeb klienta. Połączenie niskiej ceny i dużych możliwości oprogramowania
TRAX Barcoder pozwoli Państwu w krótkim czasie zaobserwować korzyści płynące ze
zwiększenia szybkości realizacji zadań poszczególnych działów.
TRAX BarCoder funkcjonuje w trzech obszarach: Rejestracji Zdarzeń Produkcyjnych,
Logistyki oraz Rejestracji Czasu Pracy (RCP).

TRAX – Infor SyteLine
System
Infor SyteLine jest nowoczesnym rozwiązaniem informatycznym wspierającym
działalność firm produkcyjnych w branżach: metalowej, maszynowej, lotniczej, high – tech
oraz elektronicznej. Dzięki systemowi Infor SyteLine, możecie Państwo w pełni monitorować
działalność przedsiębiorstwa w zakresie: produkcji, gospodarki magazynowej, zakupów,
sprzedaży oraz obsługi zobowiązań. Wybierając system Infor SyteLine, otrzymujecie Państwo
instrument do profesjonalnego i efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem, który usprawni
system produkcji, zwiększy wydajność i konkurencyjność firmy oraz pozwoli szybko reagować
na zmieniający się rynek.
Aplikacja dostosowuje się do różnych typów produkcji od produkcji powtarzalnej do
projektowania na zamówienie (produkcja typu ETO). Pozwala planować i harmonogramować
produkcję w czasie rzeczywistym, synchronizować zamówienia z aktualnymi stanami
magazynowymi i zdolnością produkcyjną firmy. System pozwala również monitorować stany
magazynowe i utrzymywać je na niskim poziomie, ponieważ zapotrzebowanie magazynowe
naliczane jest automatycznie w odniesieniu do wielkości zamówienia. W przypadku zwiększenia
produkcji, system pozwala szybko obliczyć wielkość zapotrzebowania. Dzięki narzędziom do
konfigurowania produktu, macie Państwo możliwość obsługi złożonych zamówień, ponieważ
aplikacja pozwala łączyć poszczególne pozycje magazynowe w zestawy. Kompletowanie może
odbywać się na etapie planowania produkcji, w zamówieniach klientów, projektach, zleceniach
transferu (multi – site) oraz w zleceniach produkcyjnych.
Infor SyteLine pozwala zarządzać wszystkimi aspektami relacji z klientem - od wyceny po
fakturowanie. Pozwala również analizować i przetwarzać dane potrzebne podczas planowania.
Wszystkie możliwości systemu zostały dodatkowo wzbogacone o nowe formularze, które
ograniczają liczbę kliknięć i ułatwiają użytkownikowi wprowadzanie dużej ilości danych. Atutem
Systemu Infor SyteLine jest jego globalny zasięg oraz dostępność usług na całym świecie.
Bez względu na lokalizację Państwa firmy, uruchomienie systemu będzie szybkie i efektywne,
ponieważ rozwiązania systemowe są dostosowane do pracy w wielu językach, obsługi różnych
walut oraz funkcjonowania zgodnie z lokalnymi przepisami prawnymi.
Zaawansowane planowanie i harmonogramowanie (APS) to aplikacja, dzięki której
zamówienia będą wykonywane zawsze na czas, a rzeczywisty termin dostawy będą Państwo
w stanie podać już w momencie przyjęcia zamówienia. Trzy kluczowe funkcje aplikacji Infor APS
to: zaawansowane planowanie, zaawansowane harmonogramowanie i określanie planowanej
daty dostawy produktu, która zostaje wygenerowana i skalkulowana przez system, na
podstawie życia zakładu, jego zasobów i pozostałych wymagań. Do głównych możliwości
aplikacji należy wielozadaniowość. Program tworzy plany materiałów i zasobów w jednym
zintegrowanym kroku, który kieruje całą strukturą produkcyjną oraz każdym zamówieniem.
System pozwala realizować możliwości zamówienia "od ręki", planuje zamówienia bez tworzenia
zadań przy wyborze procesu produkcyjnego KANBAN lub JIT oraz umożliwia wgląd na wpływ
lub zmianę zamówień w całym harmonogramie produkcji dzięki funkcjom: wpływ, „co jeśli”
i „dlaczego opóźnienie” na materiały i zasoby.
CompuTec
SAP Business One
SAP Business One to rozwiązanie zaprojektowane z myślą o specyficznych potrzebach małych
i średnich przedsiębiorstw. Jego zadaniem jest zwiększenie wydajności i opłacalności oraz
wsparcie w podejmowaniu decyzji w oparciu o łatwo dostępne i przejrzyste informacje.
SAP Business One oferuje kompleksowe funkcje:
- Zarządzanie finansami;
- Zarządzanie magazynami i produkcją;
- Zarządzanie relacjami z klientami;
- Zaopatrzenie;
- Raportowanie.
DBW Polska – Case Study
BRODD – Case Study
ProcessForce
Stworzone przez firmę CompuTec, rozwiązanie ProcessForce, opracowano specjalnie dla
produkcji ciągłej jest ono w pełni zintegrowane z SAP Business One. ProcessForce jest esencją
obu rozwiązań, czerpiąc siłę i bezpieczeństwo z SAP oraz ekspercką wiedzę na temat procesów
produkcyjnych z firmy CompuTec. W ten sposób wykorzystano zalety platformy biznesowej
SAP wraz z jej najnowszymi osiągnięciami, tworząc bogate funkcjonalnie, niezwykle przyjazne
użytkownikowi rozwiązanie przynoszące wymierne korzyści klientom.
ProcessForce posiada takie funkcjonalności jak:
- Interaktywny wykres Gantta;
- Wsparcie różnych typów produkcji (MTS, MTO, ASO...);
- Zarządzanie danymi produktów;
- Deklaracja składników;
- Wykorzystanie formuł w recepturach;
- Marszruty Technologiczne;
- Kalkulacja planowanych i rzeczywistych kosztów produkcji;
- Zlecenia produkcyjne;
- Wsparcie różnych metod wydania (Ręcznie, Pobranie Wsteczne);
- "Dostępne do rozdysponowania" - ATP;
- Pochodzenie rekomendacji MRP;
- Kontrola i śledzenie partii;
- Kontrola Jakości;
- Zarządzanie Reklamacjami;
- Kolektory danych produkcyjnych;
- Możliwość dostosowywania rozwiązania.
SAP BusinessObjects
SAP BusinessObjects to rozwiązania Business Intelligence posiadające kompleksowe funkcje,
które ułatwiają podejmowanie decyzji biznesowych. Dzięki nim użytkownicy dokonują trafnych
i świadomych wyborów w oparciu o rzeczywiste dane i analizę. Wszyscy, zarówno
wyspecjalizowani analitycy, jak i użytkownicy biznesowi, uzyskują dostęp do potrzebnych
informacji przy minimalnej zależności od działów IT. Korzystając ze skutecznych rozwiązań
BI, użytkownicy z różnych obszarów przedsiębiorstwa mogą uzyskiwać dostęp do informacji,
używać ich, formatować, analizować i udostępniać w całej firmie.
SAP HANA
Narzędzie stworzone do błyskawicznej analizy ogromnych ilości danych. Jednym z głównych
wyzwań, jakim muszą sprostać organizacje rozmaitej wielkości należące do określonych branż,
jest zarządzanie coraz większymi ilościami informacji i analizowanie ich, a także wykorzystanie
tych informacji do usprawnienia prowadzonej działalności biznesowej. Dział informatyczny
musi zmierzyć się z problemem wysokich kosztów związanych z zakupem i obsługą sprzętu
wymaganego do przechowywania ogromnych ilości danych, natomiast użytkownicy biznesowi
potrzebują szybkiego dostępu do informacji i analiz, aby odpowiednio reagować na zmieniające
się warunki rynkowe.

Rekord Pomorze
Pakiet
Rekord ERP to zintegrowany system do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem,
który jest w pełni dostosowany do wymogów stawianych oprogramowaniu dla firm, spełnia
standardy ERP/ERP II. Obsługuje wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa od momentu
planowania zaopatrzenia, poprzez produkcje, aż po sprzedaż wyrobów. Jednocześnie
wspomaga zarządzanie przedsiębiorstwem dzięki integracji z programami Kadrowo-Płacowymi,
Księgowo-Finansowymi, Zarządzania Dokumentami oraz CRM.
Program powstał w 1996 r. dzięki wieloletniemu doświadczeniu specjalistów firmy REKORD
w komputeryzacji przedsiębiorstw produkcyjnych, przy udziale konsultantów systemów
zachodnich oraz środowisk naukowych. Aplikacje pakietu napisane są w języku Delphi,
z wykorzystaniem opensource’owej architektury baz danych SQL Firebird, posiadają graficzny
(okienkowy) interfejs użytkownika i działają w standardowym środowisku Windows, przy czym
systemy informowania kierownictwa obsługiwane są z poziomu przeglądarki internetowej. Pakiet
jest zbudowany w technologii klient-serwer. Stacje klienckie pracują w systemie Windows,
natomiast serwer bazodanowy działa w środowisku Linux (zalecane) lub Windows.
Najważniejsze cechy systemu ERP firmy Rekord:
- Pełna integracja: poszczególne systemy wzajemnie współdziałają poprzez powiązania
logiczne i korzystanie ze wspólnych danych przechowywanych w serwerze bazy danych.
Każda informacja jest tylko raz wprowadzana, a następnie wykorzystywana równolegle
przez wszystkie systemy, co gwarantuje spójność danych.
- Bezpieczeństwo informacji: użyte narzędzia programowania, jak i przyjęte rozwiązania,
zapewniają pełne zabezpieczenie informacji zarówno przed ich utratą, jak i dostępem
osób niepowołanych. Systemy są dostosowane do wymogów Ustawy o Ochronie Danych
Osobowych i dają możliwość rejestrowania dostępu do danych, a także grupowanie
użytkowników wynikające np. z ograniczenia zakresu dostępnych danych czy
wykonywanych funkcji. Posiadają możliwość przekazania dokumentów do archiwum
wraz z obsługą dokumentów zarchiwizowanych.
- Łatwość obsługi: programy są przyjazne dla użytkownika, posiadają jednolity
polskojęzyczny interfejs. Posiadają dokumentację użytkową w języku polskim.
- Otwartość pakietu: pakiet składa się z autonomicznych, zintegrowanych systemów
i jest stale rozbudowywany o nowe moduły, obejmujące coraz szerszy zakres działalności
przedsiębiorstw. Dzięki parametryzacji możliwe jest dostosowanie pracy do
indywidualnych potrzeb użytkowników.
- Gwarancje zgodności z przepisami: wszystkie programy są zgodne z obowiązującymi
przepisami prawnymi. W przypadku zmiany przepisów dokonywane są odpowiednie
zmiany w oprogramowaniu.
- Możliwość integracji z zewnętrznymi systemami.
Prezentacja Systemu Rekord.ERP
Case Study Europa Systems
Case Study PANDA Trzebnica
Case Study Precision Machine Parts Poland
Case Study Politeknik

Insoft Consulting
Zaprezentowane zostaną rozwiązania IT, których jądrem jest sprawdzony system Comarch
ERP XL. Ponadto omówione zostanie m.in. w jakich sytuacjach system ERP należy rozwinąć
o zewnętrzne rozwiązania typu Workflow, BPM, MRP itp.
Comarch ERP XL kompleksowo wspiera wszystkie procesy zachodzące w różnych obszarach
działalności przedsiębiorstwa. Za poszczególne funkcjonalności odpowiadają osobne moduły,
które ze sobą harmonijnie współpracują dzięki jednej bazie danych. System jest elastyczny –
klient sam decyduje, z których funkcjonalności chce korzystać. W razie potrzeb zawsze możliwa
jest rozbudowa systemu. Comarch ERP XL to nowoczesne połączenie bogatej funkcjonalności
i możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb.
System ułatwia pracę zarówno firmom działającym w jednej lokalizacji, jak i wieloodziałowym
przedsiębiorstwom o rozproszonej strukturze. Wdrożenie Comarch ERP XL to korzyści dla całej
firmy – zarówno prezesów i kadry zarządzającej, jak i szeregowych pracowników. Każdy
pracownik odczuje poprawę komfortu pracy, a codzienne obowiązki dzięki systemowi staną
się mniej uciążliwe.
Oprogramowanie doskonale wspiera pracę przedstawicieli handlowych, akwizytorów oraz
oddziałów przedsiębiorstwa. Comarch ERP XL pozwala na wykorzystanie nowoczesnych form
handlu elektronicznego poprzez współpracę z systemami EDI (Electronic Data Interchange),
a także obsługę zamówień i sprzedaży internetowej (Comarch ERP Pulpit Kontrahenta oraz
Comarch ERP e-Sklep).

Sage
Sage Symfonia ERP jest kompleksowym systemem do zarządzania przedsiębiorstwem. Umożliwia pełną integrację danych z różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa. Elastyczna budowa powoduje, że możemy ją łatwo dopasować do potrzeb Twojej firmy. Dzięki Sage Symfonia ERP zarządzanie w Twojej firmie będzie intuicyjne, szybsze, prostsze i bardziej efektywnie.
http://www.sage.com.pl/
Sage Symfonia ERP

ADOP
System
ADOP zp wspomaga zarządzanie produkcją a dobre jej planowanie pozwala na:
Optymalne wykorzystanie zasobów ludzkich, materiałów oraz maszyn i urządzeń, zmniejszenie liczby przestojów i utrzymanie odpowiednich stanów magazynowych surowców, redukcja pozostałych kosztów.
Program wspiera planowanie produkcji z dokładnością do pojedynczej sztuki z pozycji zlecenia i z dokładnością do jednostkowej operacji produkcyjnej. Zakres danych i sposób prezentacji danych na formularzach jest ustalany podczas wdrożenia i w każdej firmie znacznie się różni, co wynika ze zróżnicowanej specyfiki biznesu.
Vecto
Kompleksowa ochrona z de-duplikacją –
Dell-EMC Avamar. Najnowsze rozwiązania Dell-EMC, z technologią deduplikacji danych, pozwalającą na redukcję miejsca w backupach dyskowych nawet do 200%.
W różnorodnych konfiguracjach rozwiązania Dell-EMC to profesjonalna i wygodna forma zabezpieczania całego środowiska sieciowego, oferująca zdecydowaną oszczędność czasu oraz kosztów.

Xcomp
Fortinet to światowy dostawca urządzeń bezpieczeństwa sieciowego i lider rynku
zintegrowanych systemów zarządzania zagrożeniami (Unified Threat Management, UTM).
Produkty i usługi firmy zapewniają rozległą, zintegrowaną i wysoce wydajną ochronę przed
zagrożeniami dynamicznymi, upraszczając jednocześnie infrastrukturę bezpieczeństwa IT.
Klienci Fortinet to m.in. przedsiębiorstwa, usługodawcy i jednostki rządowe na całym świecie,
w tym większość firm z listy "Fortune Global 100" z 2012 roku.
FortiGate, flagowy produkt firmy Fortinet, zapewnia wydajność technologii ASIC i integruje
w sobie wiele warstw bezpieczeństwa stworzonych w celu ochrony przed zagrożeniami
aplikacyjnymi i sieciowymi. Bogata linia produktów Fortinet wykracza poza systemy UTM,
zapewniając bezpieczeństwo rozbudowanym organizacjom – od punktów końcowych
i obrzeży aż po rdzeń sieci, łącznie z bazami danych i aplikacjami.
Pozycja Fortinet jako światowego lidera rynku bezpieczeństwa IT została powszechnie
uznana przez analityków branżowych, niezależne organizacje oraz media.
Fortinet - The Power to Control
Fortinet Product Matrix

Exea
Oferta Exea składa się z dwóch kluczowych elementów: platformy
Exea Cloud Services
oraz infrastruktury
Exea Data Center. Dzięki odpowiedniemu wykorzystaniu zasobów
jesteśmy w stanie efektywnie i elastycznie dostarczać usługi chmury obliczeniowej przy
zachowaniu konkurencyjnych warunków finansowych. Cloud Computing otwiera nowe
możliwości optymalizowania procesów biznesowych.
Oferta Exea Cloud Services to profesjonalne narzędzia IT, dostosowane precyzyjnie
do zróżnicowanych, aktualnych potrzeb Użytkowników. Rozwiązania dedykowane są
przedsiębiorcom, programistom i menedżerom projektów. Zawsze uwzględniają charakter
ich działalności oraz perspektywy dalszego rozwoju.
W ramach
Cloud Computing firma oferuje: wirtualne serwery, rozwiązania hybrydowe,
rozwiązania backup i masowe przestrzenie dyskowe. W ofercie Data Center firma umożliwia
wynajęcie serwera dedykowanego, kolokację własnej infrastruktury, rozwiązania hybrydowe
i usługę disaster recovery. Exea Cloud Services to także oprogramowanie w modelu SaaS.
Exea Marketplace to platforma umożliwiająca wynajęcie oprogramowania na zasadach
dzierżawy na określony czas w modelu abonamentowym.
Wszystkie programy uruchamiane są bezpośrednio z Exea Data Center, dzięki czemu Klient
może korzystać z oprogramowania na zasadach usługi internetowej, bez względu na system
operacyjny czy moc obliczeniową sprzętu, jakim dysponuje (np. laptop, tablet, smartfon).