Rozwiązania
JCommerce – Qlik
Qlik to nowoczesna platforma analityczno-raportowa opracowana z myślą o użytkownikach biznesowych. Z rozwiązań Qlik korzysta już ponad 35 tyś. użytkowników na całym świecie. Co więcej, jest systematycznie uznawana przez Gartnera za lidera w obszarze rozwiązań Business Intelligence.
Qlik Sense 2.0 to najnowsza platforma służąca do samodzielnego przeprowadzania zaawansowanych analiz biznesowych w obszarze:
- Finansów;
- Sprzedaży;
- Marketingu;
- Logistyki;
- IT;
- HR.
- Intuicyjne tworzenie kokpitów i raportów dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”;
- Mobilność – system dostępny przez przeglądarkę dla wszystkich użytkowników;
- Responsywność aplikacji – dostęp do systemu przez smarfon, tablet i w wersji desktopowej;
- Możliwość samodzielnego tworzenia rozszerzeń dzięki otwartej technologii JavaScript lub wykorzystania bezpłatnych rozszerzeń zamieszczonych w Qlik Community;
- Rozwiązanie dostępne cenowo - uproszczone licencjonowanie oparte o tokenowy model licencyjny;
- Krótki czas wdrożenia – aplikacja dostępna produktywnie już w kilkanaście dni od startu prac.
JCommerce – MS Dynamics NAV
Microsoft Dynamics NAV to system klasy ERP dedykowany dla małych i średnich firm - sprzedawców detalicznych, producentów, hurtowników oraz firm usługowych działających zarówno w skali lokalnej jak i międzynarodowej. Jest jednym z najpopularniejszych systemów do zarządzania przedsiębiorstwem na świecie - z rozwiązania korzysta ponad 100.000 firm na świecie.
To system elastyczny, szybki we wdrożeniu, zawierający szereg funkcjonalności w standardzie:
- Zarządzanie Finansami;
- Zarządzanie Łańcuchem Dostaw;
- Zarządzanie Usługami i Projektami;
- Zarządzanie Produkcją;
- Zarządzanie Serwisem;
- Analizy Biznesowe;
- HR;
- Integracja z systemami zewnętrznym.
Archman
Platforma Business Navigator wyposażona już dzisiaj w zestaw prawie 20 zintegrowanych ze sobą modułów, które działają w 3 kluczowych obszarach wsparcia biznesu:
BUDŻETOWANIE I ANALIZA DANYCH
- Automatyczne ściąganie danych z różnych systemów (program księgowy, magazynowy itp.);
- Dane wszystkich jednostek dostępne „od ręki” w jednym miejscu;
- Zaawansowane i wygodne pulpity menadżerskie;
- Praca przez przeglądarkę lub z poziomu Excela;
- Różne modele budżetowania: od góry, od dołu, zadaniowe, projektowe, rzeczowe, finansowe;
- Zarządzanie przepływem pracy w procesie budżetowania;
- Wielowymiarowa analiza odchyleń budżetowych pozwalająca na poznanie ich przyczyn.
- Obieg faktur, umów, zamówień, delegacji, projektów, zadań;
- Wprowadzanie własnych typów dokumentów (karty sprzętu, budynków, remontów etc.);
- Modelowanie własnych procedur obiegu;
- Powiadamianie mailowe i/lub sms o zmianie statusu dokumentu;
- Możliwość dopisywania informacji do dokumentu podczas obiegu (atrybuty, dekretacja, komentarze);
- Eksport zadekretowanych dokumentów handlowych (faktury, zapotrzebowania, zamówienia) do systemu finansowo-księgowego.
Ingenes
INGENES.E-Dokument to kompleksowe rozwiązanie, które przyspieszy i ułatwi obsługę wszystkich dokumentów krążących po firmie oraz wymienianych z kontrahentami. System obsługuje zarówno pliki PDF czy xml jak i skany dokumentów papierowych, z ekstrakcją danych, opisem analitycznym i merytorycznym, oraz wymianą danych z systemem ERP. Może również częściowo zastąpić, jak i uzupełnić obecne w firmie rozwiązanie EDI.
- Archiwizacja;
- Wysyłka;
- Odbiór i zatwierdzanie;
- OCR;
- Integracja z ERP;
- Workflow wewnętrzne;
- EDI.
Ingenes
Microsoft CRM – wspomaga organizacje działu sprzedaży, marketingu, obsługi klienta jak i pozostałych działów.
Zdecydowanie usprawnia pracę, ułatwia zarządzanie zespołem, pozwala na optymalizację działań. Przyspiesza podejmowanie właściwych decyzji.
- Cała historia kontaktów z klientem potencjalnym (rozmowy, maile), informacje na temat ofert i zamówień oraz konkurencji znajdują się w jednym miejscu;
- Oferty są lepiej dostosowane do klienta, a przepływ informacji i dokumentacji sprawniejszy;
- Dostępne są różnego typu raporty i prognozy ułatwiające zarządzanie przedsiębiorstwem;
- Rośnie skuteczność działu marketingu/handlu w działaniach związanych z pozyskiwaniem zamówień (wyciąganie wniosków, współdzielenie doświadczeń, optymalizacja działań, priorytety, targetowanie);
- MS CRM jest dostosowany do indywidualnych potrzeb poszczególnych osób w firmie – łatwa kastomizacja i integracja z ERP.
Altar
Głównym oferowanym przez firmę Altar systemem jest Altar Contact Center – nowoczesna
platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu
kanałów (np. telefon, smartfon, mail, czat, Skype, strona www). System zapewnia pełną
integrację kanałów, ale też spójne zarządzanie nimi i jednolite raportowanie. Altar Contact
Center umożliwia również inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami, aby przynosiły
oczekiwane efekty firmie i jej klientom.
Kolejny z produktów - system billingowy Sara®, który rozlicza i fakturuje różne rodzaje
usług masowych: telefon, internet, telewizję, energię, gaz, wodę) świadczonych klientom
przez dostawców, operatorów telekomunikacyjnych. Z systemu korzysta m.in. nc+.
proALPHA
Oprogramowanie proALPHA® ERP wspomaga w pełni wszystkie kluczowe procesy biznesowe
przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych. Obejmuje ono zatem nie tylko klasyczne obszary
funkcjonalne, jak: sprzedaż, zakupy, gospodarka materiałowa, planowanie i sterowanie
produkcją, finanse czy rachunek kosztów. O konkurencyjności użytkowników proALPHA® ERP
decydują w szczególności funkcje przekrojowe sytemu, m.in: zarządzanie przepływem pracy
sterowane zdarzeniami (Workflow), zarządzanie dokumentami (DMS), zaawansowane
planowanie produkcji (APS), zarządzanie projektami oraz integracja on-line proALPHA®
ERP z CAD.
proALPHA® ERP jest oprogramowaniem standardowym wspomagającym zarządzanie,
wystarczająco elastycznym, aby spełniać nie tylko dzisiejsze, lecz także przyszłościowe
wymagania swoich klientów. Przekonało się o tym już wiele dynamicznie rozwijających się
polskich przedsiębiorstw.
Dedykowane branże:
- Automotive;
- Budowa maszyn i urządzeń;
- Elektrotechnika;
- Handel detaliczny;
- Obróbka metali;
- Obróbka tworzyw sztucznych;
- Przemysł dóbr konsumpcyjnych;
- Technika medyczna;
- Usługi.
COMP Soft
MAAT to egipska bogini prawdy i sprawiedliwości.
Jest uosobieniem ładu i porządku we wszechświecie.
System MAAT podzielony jest funkcjonalnie na moduły:
- Finanse (Rachunkowość, Majątek Trwały, Sprawozdania Finansowe);
- Logistyka (Gospodarka Magazynowa, Sprzedaż, Zaopatrzenie,Magazyn Wysokiego Składowania, Spedycja, Kontrola Wjazdów);
- Produkcja (Techniczne Przygotowanie, Planowanie i Uruchomienie,Kontrola, Rozliczenie Kosztów);
- Remonty;
- Pracownicy (Kadry, Płace);
- CRM;
- Przepływ Dokumentów;
- Analizy Wielowymiarowe.
Abas ERP to system wspierający przedsiębiorstwa produkcyjne w procesie zarządzania.
Oferuje szeroki zakres funkcjonalności już w standardzie, co znacznie wpływa na
optymalizacje procesów i poprawę jakości obsługi przedsiębiorstwa. System w trakcie
bieżących procesów produkcyjnych, tworzy podstawę do analiz finansowych wchodzących
w skład rachunkowości zarządczej. Analizy można przeprowadzać w kontekście produktów,
grup produktów, usług, grup usług oraz w zależności od organizacji działów, wydziałów,
oddziałów, jednostek gospodarczych, itd.
Storio
Niezawodny system backupu EMC Networker w wersji 8.0
W sierpniu 2012 r. firma EMC udostępniła dla Klientów najnowszą wersję oprogramowania
do backupu danych Networker 8.0.
EMC Networker to kompletne i wydajne rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych
i odtwarzania danych opracowane przez lidera branży - umożliwia centralizację, automatyzację
i przyspieszenie procesów tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania danych w całym
środowisku informatycznym. Ponadto dzięki rekordowej wydajności i elastyczności umożliwia
wykonywanie kopii najważniejszych danych biznesowych w szybki, bezpieczny i łatwy
w zarządzaniu sposób.
MagikINFO
MagikINFO to kompleksowy system bazodanowy przeznaczony do efektywnego zarządzania i monitoringu dziesiątek, setek, a nawet tysięcy komputerów. MagikINFO składa się z trzech zintegrowanych, ale również działających niezależnie od siebie programów:
MagikAUDIT – system do automatycznej inwentaryzacji sprzętu i zainstalowanego oprogramowania, zarządzania licencjami, zarządzania majątkiem IT, jak również zdalnego zarządzania komputerami w sieci (np. zdalny pulpit, zdalne instalowanie/odinstalowanie programów, kasowanie, kopiowanie plików, katalogów itd.)
MagikMONITOR – system monitoruje użytkowników komputerów pod kątem efektywności ich pracy (monitoring www i programów), z możliwością zablokowania dostępu do zdefiniowanych stron internetowych, aplikacji, USB, CD. System oferuje monitoring wydruków, monitoring zmian na dyskach USB, obciążenie procesora, pamięci i wiele innych ciekawych funkcji.
MagikHELPDESK – webowa aplikacja do rejestracji zgłoszeń użytkowników zgodnie z obowiązującymi standardami ITIL. Użytkownik wie, że jego sprawa jest rozpatrywana, administrator ma wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu a serwisant otrzymuje tylko te zgłoszenia, które dotyczą jego specjalizacji.
MagikINFO – Manage IT easy
Axence
Axence nVision® to profesjonalne oprogramowanie do monitorowania i zarządzania zasobami IT niezależnie od wielkości infrastruktury sieciowej. Składa się z pięciu modułów funkcjonalnych: Network, Inventory, Users, HelpDesk oraz DataGuard. Umożliwia kompleksowe monitorowanie sieci i aktywności użytkowników, inwentaryzację sprzętu i oprogramowania, zdalną pomoc techniczną oraz ochronę danych przed wyciekiem.
Program można pobrać w pełni funkcjonalnej wersji bez ograniczeń czasowych i limitu monitorowanych urządzeń sieciowych. Dodatkowo, dzięki 10 darmowym Agentom nVision, użytkownicy mogą kompleksowo zarządzać siecią złożoną z dziesięciu stacji roboczych.
Axence nVision 9
Wsparcie Techniczne Axence