
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z jedynych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo.
Zostało wyposażone w łatwy interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
- Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
- Platforma analityczna Business Intelligence i bazodanowa SAP HANA;
- System zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property;
- Management dla SAP Business One;
- Eksploracja i wizualizacja danych SAP Lumira;
- System CRM nowej generacji SAP Cloud for Customer;
- System kadrowo-płacowy R2Płatnik.
SAP Business One – Najważniejsze obszary zastosowania:
- Sprzedaż i dystrybucja;
- Księgowość;
- Gospodarka materiałowa;
- Produkcja i zaopatrzenie.
SAP Business One

JCommerce – Qlik
Qlik to nowoczesna platforma analityczno-raportowa opracowana z myślą o użytkownikach biznesowych. Z rozwiązań Qlik korzysta już ponad 35 tyś. użytkowników na całym świecie. Co więcej, jest systematycznie uznawana przez Gartnera za lidera w obszarze rozwiązań Business Intelligence.
Qlik Sense 2.0 to najnowsza platforma służąca do samodzielnego przeprowadzania zaawansowanych analiz biznesowych w obszarze:
- Finansów;
- Sprzedaży;
- Marketingu;
- Logistyki;
- IT;
- HR.
Aplikacja jest bardzo intuicyjna i prosta w obsłudze oraz stwarza użytkownikowi duże możliwości do samodzielnego utrzymania i rozwoju.
Co sprawia, że Qlik Sense jest tak przyjazny?
- Intuicyjne tworzenie kokpitów i raportów dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”;
- Mobilność – system dostępny przez przeglądarkę dla wszystkich użytkowników;
- Responsywność aplikacji – dostęp do systemu przez smarfon, tablet i w wersji desktopowej;
- Możliwość samodzielnego tworzenia rozszerzeń dzięki otwartej technologii JavaScript lub wykorzystania bezpłatnych rozszerzeń zamieszczonych w Qlik Community;
- Rozwiązanie dostępne cenowo - uproszczone licencjonowanie oparte o tokenowy model licencyjny;
- Krótki czas wdrożenia – aplikacja dostępna produktywnie już w kilkanaście dni od startu prac.
Wdrożenie platformy QlikView
Wdrożenie w firmie Skanska Property Poland

JCommerce – MS Dynamics NAV
Microsoft Dynamics NAV to system klasy ERP dedykowany dla małych i średnich firm - sprzedawców detalicznych, producentów, hurtowników oraz firm usługowych działających zarówno w skali lokalnej jak i międzynarodowej. Jest jednym z najpopularniejszych systemów do zarządzania przedsiębiorstwem na świecie - z rozwiązania korzysta ponad 100.000 firm na świecie.
To system elastyczny, szybki we wdrożeniu, zawierający szereg funkcjonalności w standardzie:
- Zarządzanie Finansami;
- Zarządzanie Łańcuchem Dostaw;
- Zarządzanie Usługami i Projektami;
- Zarządzanie Produkcją;
- Zarządzanie Serwisem;
- Analizy Biznesowe;
- HR;
- Integracja z systemami zewnętrznym.
Dzięki automatyzacji i upraszczaniu zarządzania finansami, efektywnej obsłudze klientów i przejrzystej współpracy z sieciami dostawców pozwala firmie swobodnie się rozwijać.
Wdrożenie Microsoft Dynamics Nav w firmie produkcyjnej Conhpol
Microsoft Dynamics Nav wspiera działalność eSky.pl

COMP Soft
MAAT to egipska bogini prawdy i sprawiedliwości.
Jest uosobieniem ładu i porządku we wszechświecie.
System MAAT podzielony jest funkcjonalnie na moduły:
- Finanse (Rachunkowość, Majątek Trwały, Sprawozdania Finansowe);
- Logistyka (Gospodarka Magazynowa, Sprzedaż, Zaopatrzenie,Magazyn Wysokiego Składowania, Spedycja, Kontrola Wjazdów);
- Produkcja (Techniczne Przygotowanie, Planowanie i Uruchomienie,Kontrola, Rozliczenie Kosztów);
- Remonty;
- Pracownicy (Kadry, Płace);
- CRM;
- Przepływ Dokumentów;
- Analizy Wielowymiarowe.
Szczególny nacisk przy tworzeniu systemu MAAT został położony na sfery związane
z zarządzaniem produkcją. Poszczególne wersje radzą sobie bez problemów z obsługą
produkcji seryjnej i jednostkowej. Inna wersja stosowana jest w branży spożywczej
i produkcji recepturowej.
Moduły systemu MAAT dedykowane dla zarządzania majątkiem trwałym lub pracownikami
używane są także w wielu bankach i instytucjach finansowych.
Największy w Polsce producent mebli – Black Red White SA, eksploatuje system MAAT na ponad
2000 stanowiskach, w rozproszonej architekturze, pod kontrolą cluster’a IBM AIX składającego
się z 2 serwerów H80. Serwerem bazy danych jest Oracle Enterprise Edition. Mniejsze podmioty
grupy kapitałowej używają systemu MAAT zainstalowanego na serwerach intelowskich,
kontrolowanych przez rozwiązania Linuxowe.
Zaufaniem system MAAT obdarzyły duże grupy kapitałowe:
- Black Red White S.A.
- Sokółka S.A.
- MARMA Polskie Folie
MAAT obecny jest także w wielu innych znanych przedsiębiorstwach, m.in.:
- Geyer&Hosaja Sp. z o.o.
- Prospona Sp. z o.o.
- Opakomet S.A.
- LIS Poland Sp. z o.o.
- LEIER Polska S.A.
- Igloomeat-Sokołów Sp. z o.o.
- Huta Szkła w Jaśle Sp. z o.o.
- Zakład Narzędziowy ZELNAR Sp. z o.o.
- Zakład Produkcji Urządzeń Sterowych Sp. z o.o.
- Wiet-Pol Sp. z o.o.
- UPS Polska
- Emerson Polska
- Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
- WARBUD SA
- Urząd Miasta Pszów
- Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
- Szpital Wojewódzki Nr 2 w Rzeszowie,
- ... i w ponad stu bankach.
Ponieważ MAAT jest rozwiązaniem stworzonym przez rodzimych informatyków, a centrum
rozwojowe oprogramowania znajduje się w Polsce, system nie tylko nadąża za zmianami
w naszym prawodawstwie, ale jest też przystosowany do przyzwyczajeń polskich
użytkowników. Jesteśmy także otwarci na realizację specyficznych wymagań Klientów,
oczekujących dedykowanych dla siebie modyfikacji funkcjonalnych.

Petrosoft.pl
Petrosoft.pl oferuje:
- Projektowanie, realizacja i wdrażanie autorskich rozwiązań w zakresie
oprogramowania Petrosoft.pl w technologii Dot.Net, ASP.Net, Sharepoint + Nintex.
- Kompleksowe rozwiązania teleinformatyczne na specjalne zamówienie Klientów – instalacja
i obsługa złożonych centrali telefonicznych (Alcatel) i centrów teleinformatycznych;
- Kompleksową obsługę informatyczną firm (outsourcing informatyczny) – obsługa 24h;
- Dostawę i konfiguracja sprzętu i oprogramowania (komputery, serwery, macierze,
notebooki);
- Dostawę rozwiązań firmy Microsoft.
Nasze produkty:
- Magazyn Wysokiego Składowania (WMS) w pełni zautomatyzowany i współpracujący
z urządzeniami mobilnymi (automatyzacja inwentaryzacji). System WMS Petrosoft.pl
może być zintegrowany z dowolnym systemem ERP;
- Autorski system CRM z możliwością integracji z systemami ERP (Comarch i inne);
- Elektroniczny Obieg Dokumentów „EOD” – kompleksowe w pełni zautomatyzowane
rozwiązanie integrujące się z dowolnym ERP (SAP, CDN-XL, Teta, inne...) wraz z autorską
aplikacją skanującą dokumenty na wejściu. Jako Partner firmy Nintex posiadamy również
duże doświadczenie w implementacji dowolnych procesów biznesowych w elastycznym
środowisku Sharepoint;
- WARS (Web Active Report System) – aplikacja do udostępniania raportów analitycznych
w formie dynamicznej (Daschboard / Pivot) lub statycznej przez portal www. Możliwość
podpięcia dowolnych źródeł danych kompatybilnych ze standardem SQL’92 (MS-SQL,
Oracle, inne...)
- eHelpDesk do zarządzania działami IT oraz serwisami z obsługą zdarzeń i nadzorem
realizacji umów SLA (zgodny z ITIL);
- eFaktura - wysyłanie, odbieranie i przechowywanie faktur w formie elektronicznej,
potwierdzona podpisem elektronicznym;
- System Logistyki Kolejowej (Lotos Kolej i KGHM Miedź), jako przykład oprogramowanie
tworzone indywidualnie w pełni „uszytego” wg wymagań Klienta – obecnie ponad
150 urządzeń mobilnych z naszym systemem nadzoruje logistykę kolejową w kraju;
- Oprogramowania na urządzenia mobilne;
- Moduły produkcyjne z możliwością integracji z dowolnymi systemami ERP
(rejestracja czasu pracy, receptury produkcyjne, rozliczanie produkcji);
- Moduł Stacji Paliw do CDN XL i innych systemów ERP.
Nasze zasoby:
- Profesjonalny Dział Wsparcia czynny w dni robocze w godzinach 7-17 obsługujący
kilka tysięcy osób w kilkudziesięciu firmach w kraju;
- Wsparcie informatyczne platform na morzu oraz wybranych Klientów w trybie 365/24;
- Zespół programistów – kilkanaście osób biorących udział w projektach dla największych
firm w kraju i zagranicą;
- DataCenter - świadczenie usług SaaS (wynajem oprogramowania) oraz wynajem
hardware;
- Doświadczony zespół analityków biznesowych oraz wdrożeniowców.

ANT
ANT Factory Portal to system do bieżącego nadzoru procesu produkcyjnego, będący
uzupełnieniem systemów ERP. Wykorzystując najnowszą technologię AJAX WEB 2.0
daje bezpieczny i funkcjonalny dostęp do danych przez przeglądarki internetowe. Każdy
uprawniony użytkownik może, zalogować się do serwisu i uzyskać dostęp do danych
z wybranego obszaru zakładu produkcyjnego. Zastępuje ręczne raportowanie produkcji
na rzecz automatycznego pozyskiwania danych wprost z maszyn i linii produkcyjnych.
Wdrożenie systemu przyniosło naszym klientom średni wzrost OEE o 20%, ponadto
obniżyliśmy zużycie energii, zmniejszyliśmy koszty zarządzania oraz uzyskaliśmy
poprawę jakości produktów.

ŻBIK
System
MES EDOCS pozwala na wygodną (automatyczną bądź przy udziale operatora)
rejestrację zdarzeń na poziomie hali produkcyjnej. Rejestrowane dane są przetwarzane
i udostępniane w formie podglądu "on line" oraz w formie automatycznie generowanych
statystyk. Program MES ma otwartą, skalowalną strukturę. Przyjęte rozwiązania sprzętowe
gwarantują wysoką niezawodność i elastyczność w konfiguracji. System może działać
autonomicznie, realizując zadania dla takich pionów organizacyjnych jak: zarządzanie
produkcją, planowanie produkcji, kontrola jakości produkcji, utrzymanie ruchu, oraz
we współpracy ze systemami ERP zwracając wybrane dane do kalkulacji kosztów
wytworzenia, rozliczenia czasu pracy, etc.