Rozwiązania
Exact Software Poland
Exact dla Produkcji
Wsparcie i automatyzacja kluczowych działów firmy dzięki Exact. Oprogramowanie ERP zapewnia jedno rozwiązanie dla wszystkich procesów produkcyjnych przedsiębiorstwa wraz z zakupami, sprzedażą, wysyłką do klientów, księgowością i CRM.
Exact oferuje nie tylko konkretne funkcjonalności dla firm produkcyjnych z branży spożywczej, metalowej czy maszynowej, ale umożliwia również integrację z popularnymi rozwiązaniami CAD i PDM, takimi jak SolidWorks czy AutoDesk.
proALPHA
Oprogramowanie proALPHA® ERP wspomaga w pełni wszystkie kluczowe procesy biznesowe
przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych. Obejmuje ono zatem nie tylko klasyczne obszary
funkcjonalne, jak: sprzedaż, zakupy, gospodarka materiałowa, planowanie i sterowanie
produkcją, finanse czy rachunek kosztów. O konkurencyjności użytkowników proALPHA® ERP
decydują w szczególności funkcje przekrojowe sytemu, m.in: zarządzanie przepływem pracy
sterowane zdarzeniami (Workflow), zarządzanie dokumentami (DMS), zaawansowane
planowanie produkcji (APS), zarządzanie projektami oraz integracja on-line proALPHA®
ERP z CAD.
proALPHA® ERP jest oprogramowaniem standardowym wspomagającym zarządzanie,
wystarczająco elastycznym, aby spełniać nie tylko dzisiejsze, lecz także przyszłościowe
wymagania swoich klientów. Przekonało się o tym już wiele dynamicznie rozwijających się
polskich przedsiębiorstw.
Dedykowane branże:
- Automotive;
- Budowa maszyn i urządzeń;
- Elektrotechnika;
- Handel detaliczny;
- Obróbka metali;
- Obróbka tworzyw sztucznych;
- Przemysł dóbr konsumpcyjnych;
- Technika medyczna;
- Usługi.
Syneo
Główny produkt firmy Syneo to system OptiMES, który stanowi rozwiązanie problemów z wydajnym i bezpiecznym funkcjonowaniem zakładu. Dzięki wdrożeniom szefowie fabryk zyskali pełną kontrolę nad wykorzystywaniem zasobów i parku maszynowego. Odzyskali kapitał zamrożony w magazynach i zoptymalizowali produkcję.
OptiMES w prosty sposób sprawia, że planowanie i raportowanie produkcji przez pracowników i maszyny jest rzetelne i regularne. Dzięki dostępności na urządzeniach mobilnych zapewnia wygodę i oszczędność czasu. Daje pełną kontrolę nad funkcjonowaniem dostaw oraz planowaniem zasobów. Odciążając z obowiązków, Optimes umożliwia spokojne i bezpieczne planowanie i nadzorowanie produkcji.
Rekord Pomorze
Pakiet Rekord ERP to zintegrowany system do wspomagania zarządzania przedsiębiorstwem,
który jest w pełni dostosowany do wymogów stawianych oprogramowaniu dla firm, spełnia
standardy ERP/ERP II. Obsługuje wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa od momentu
planowania zaopatrzenia, poprzez produkcje, aż po sprzedaż wyrobów. Jednocześnie
wspomaga zarządzanie przedsiębiorstwem dzięki integracji z programami Kadrowo-Płacowymi,
Księgowo-Finansowymi, Zarządzania Dokumentami oraz CRM.
Program powstał w 1996 r. dzięki wieloletniemu doświadczeniu specjalistów firmy REKORD
w komputeryzacji przedsiębiorstw produkcyjnych, przy udziale konsultantów systemów
zachodnich oraz środowisk naukowych. Aplikacje pakietu napisane są w języku Delphi,
z wykorzystaniem opensource’owej architektury baz danych SQL Firebird, posiadają graficzny
(okienkowy) interfejs użytkownika i działają w standardowym środowisku Windows, przy czym
systemy informowania kierownictwa obsługiwane są z poziomu przeglądarki internetowej. Pakiet
jest zbudowany w technologii klient-serwer. Stacje klienckie pracują w systemie Windows,
natomiast serwer bazodanowy działa w środowisku Linux (zalecane) lub Windows.
Prezentacja Systemu Rekord.ERP
Case Study Europa Systems
Case Study PANDA Trzebnica
Case Study Precision Machine Parts Poland
Case Study Politeknik
RAION
Raion Basic MES System to system przeznaczony do usprawnienia procesu produkcji poprzez sygnalizację miejsca przestoju i wizualizację procesu produkcji na podstawie współczynników OEE i KPI.
Każde zakłócenie w produkcji jest wykrywane poprzez zamontowane czujniki lub zgłaszane przez pracownika przy pomocy przycisku „ANDON”. Zgłoszona awaria jest widoczna na monitorach, w aplikacji zarządzającej oraz sygnalizowana przez kolumnę świetlną. Dodatkowo system wylicza współczynniki produkcyjne, które przypisane są indywidualnie do stanowiska pracy. Na tej podstawie generowane są raporty.
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z jedynych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo.
Zostało wyposażone w łatwy interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
- Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
- Platforma analityczna Business Intelligence i bazodanowa SAP HANA;
- System zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property;
- Management dla SAP Business One;
- Eksploracja i wizualizacja danych SAP Lumira;
- System CRM nowej generacji SAP Cloud for Customer;
- System kadrowo-płacowy R2Płatnik.
- Sprzedaż i dystrybucja;
- Księgowość;
- Gospodarka materiałowa;
- Produkcja i zaopatrzenie.